Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-18@13:03:44 GMT

تکذيبيه دانشگاه آزاد اسلامي

تاریخ انتشار: ۱۷ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۳۲۱۷۷۷

تکذيبيه دانشگاه آزاد اسلامي

خبرگزاری آریا- دانشگاه آزاد اسلامی در اطلاعیه ای اعلام کرد: خبر کذب یک خبرگزاری، خللی در عزم دفتر بازرسی ویژه هیات امنای این دانشگاه برای مبارزه با فساد ایجاد نخواهد نکرد.
به گزارش خبرگزاری آریا، پیرو درج خبری در خبرگزاری دانشجو با شناسه خبری 775711 مورخ 15 تیر 1398 با ادعای واهی وجود ردپای بازرس استانی هیات امنای دانشگاه آزاد، روابط عمومی دفتر هیات موسس و امنای دانشگاه آزاد اسلامی ضمن تکذیب این خبر اعلام کرد نسبت به انتشار دهندگان این خبر کذب از طریق مراجع قضایی و انتظامی اقدام خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بر اساس اعلام ­روابط عمومی دفتر هیات موسس و امنای دانشگاه آزاد، بازرس استانی نقش کلیدی در کشف پرونده جعل مدارک دانشگاهی در همکاری با مراجع امنیتی، انتظامی و قضایی داشته و مستندات بیانگر آن است که اولین گزارشات توسط نامبرده مطرح و منعکس شده است.
همچنین پرونده جعل مدارک دانشگاهی صرفا مربوط به دانشگاه آزاد اسلامی نبوده است و این باند جاعل مدارک دانشگاههای دولتی، پیام نور و غیر انتفاعی و حتی مدارک غیر دانشگاهی را نیز جعل می کرده است وهدف انتشار دهندگان این اخبار کذب، توقف فعالیت های روشنگرانه و ضد فساد هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی است اما به طور قطع هیات امنا و دفاتر مسئول زیرمجموعه در صیانت از ساحت علم، دانشگاه و اتقان مدارک دانشگاهی مانند گذشته از هیچ تلاشی فروگذار نخواهد کرد و چنین اقداماتی، خللی در عزم دفتر بازرسی ویژه هیات امنا برای مبارزه با فساد ایجاد نخواهد نمود.
روابط عمومی دفتر هیات موسس و امنای دانشگاه آزاد اسلامی ضمن اینکه این خبر را قویا تکذیب می کند تاکید می کند نسبت به آمران و عاملان انتشار این دست اخبار کذب از طریق مراجع ذیصلاح قضایی و انتظامی اقدام خواهد کرد و نتیجه اقدامات خود را به افکار عمومی گزارش خواهد داد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: تکذیبیه دانشگاه آزاد اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۲۱۷۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری جشنواره آیین‌های «سرزمین من» در بوشهر

به‌گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز بوشهر، معاون امور مدارس دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر گفت: جشنواره سرزمین من با هدف کمک به تحکیم و وحدت در زمینه هویت ملی برگزار شده است.

هاشمی افزود: در استان بوشهر آیین‌ها و سنت‌های قدیمی وجود دارد که از نسل‌های گذشته به نسل فعلی منتقل شده و ما وظیفه داریم آنها را نگه داشته و به نسل بعد منتقل کنیم.

وی اظهار کرد: برخی از این سنت‌های قدیمی کنار گذاشته شده و هدف ما از برگزاری این جشنواره آشنایی نسل جدید با آیین‌های سنتی استان بوشهر است.

معاونت امور مدارس دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر بیان کرد: امروز در این جشنواره دانش‌آموزان در گروه‌های مختلف آیین‌های قدیمی جنوب را به همکلاسی‌هایشان نشان دادند.

دیگر خبرها

  • اخذ مجوز راه‌اندازی فصلنامه پژوهشی در دانشگاه آزاد مرودشت
  • جهش تولید جز با مشارکت مردم رخ نمی‌دهد
  • جهان‌بین: جهش تولید جز با مشارکت مردم رخ نمی‌دهد
  • برگزاری جشنواره آیین‌های «سرزمین من» در بوشهر
  • تمدید مهلت ثبت نام آزمون EPT اردیبهشت ۱۴۰۳ دانشگاه آزاد
  • دیدار رئیس و معاونین دانشگاه آزاد اسلامی با دکتر ولایتی
  • تمدید مهلت ثبت نام آزمون EPT اردیبهشت ۱۴۰۳ دانشگاه آزاد اسلامی
  • مرکز جذب اعضای هیات علمی وزارت علوم «امریه سربازی» جذب می‌کند
  • راه‌اندازی ۲ آزمایشگاه مرزی دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان غربی
  • نیاز دانشگاه آزاد اسلامی دستیابی به منابع پایدار درآمدی است