Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا از خراسان‌جنوبی، همزمان با دهه کرامت، خادمان حرم مطهر رضوی با حضور در خبرگزاری ایکنا و با مرثیه خوانی در حالی که پرچم گنبد حرم رضوی را در دست داشتند، فضایی معنوی و متبرک به محیط خبرگزاری بخشیدند.

با حضور این کاروان رضوی دل‌های مشتاق خبرنگاران و کارکنان خبرگزاری ایکنا روانه حرم مطهر رضوی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


خادمان حرم رضوی با حضور در این خبرگزاری ضمن تقدیم بسته‌های نبات متبرک شده به حرم رضوی، در جریان نحوه انتشار اخبار قرار گرفتند.
در جلسه مشترک این خادمان با معاون فرهنگی جهاددانشگاهی خراسان‌جنوبی، رسالت ایکنا و چگونگی انتشار اخبار بیان و بر ترویج فرهنگ رضوی تاکید شد.

چند سال است که در دهه کرامت، کاروانی از خادمان حرم رضوی در حسینیه ها، مساجد، بیمارستان‌ها و مراکز درمانی و برخی ادارات و سازمان‌ها حضور می‌یابند و در قالب کاروان خورشید حال و هوایی معنوی در این ایام ایجاد می‌کنند.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری بین المللی قرآن ایکنا خراسان جنوبی معارف خدام رضوی امام رضا ع فرهنگ رضوی قرآن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۲۱۸۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم صبحگاه یگان حفاظت حرم مطهر امام رضا(ع) برگزار شد

        به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی،   در این مراسم، مدیر عالی حرم مطهر رضوی ضمن گرامیداشت سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، به نقش مهم و خطیر این یگان در حفاظت از حرم مطهر رضوی اشاره کرد.   آقای رضا خوراکیان همچنین از زحمات و تلاش‌های شبانه‌روزی کارکنان یگان حفاظت در انجام وظایف محوله قدردانی کرد و گفت: شما با هوشیاری و دلسوزی خود، امنیت و آرامش را برای زائران حرم مطهر رضوی به ارمغان آورده‌اید.   در ابتدای این مراسم سرهنگ صالح، فرمانده یگان حفاظت حرم مطهر رضوی ضمن خیر مقدم به ارائه گزارشی کوتاه از فعالیت های این یگان در حفاظت از حرم مطهر حضرت رضا(ع) پرداخت.   مراسم صبحگاه یگان حفاظت همزمان با سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با قرائت قرآن کریم، صلوات خاصه حضرت رضا(ع) و ادای احترام به آرمان های والای جمهوری اسلامی ایران آغاز شد.

 

دیگر خبرها

  • مبنای جشن‌های دهه کرامت باید «عارفاً بحقّها» باشد
  • ببینید | حضور نجم الدین شریعتی در چایخانه حضرت در حرم مطهر رضوی
  • جشن‌های دهه کرامت از ۲۰ اردیبهشت آغاز می‌شود
  • مراسم صبحگاه یگان حفاظت حرم مطهر امام رضا(ع) برگزار شد
  • نشست هماهنگی برنامه‌های دهه کرامت با حضور مسوولان ملی برگزار شد
  • نشست هماهنگی برنامه‌های دهه کرامت با حضور مسئولان ملی در قم
  • اعزام خادمان کاشانی ویژه خدمت در چایخانه حرم رضوی
  • ۵۶۰ هزار افطاری ساده و گرم در حرم حضرت معصومه (س) توزیع شد
  • حضور کوهنوردان خراسان رضوی در اردوی تیم امید هیمالیانوردی
  • مدیران برای خارج‌شدن از بن‌بست اقتصادی بیشتر تلاش کنند