Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- انتقال زائران حرم امن الهی به سرزمین وحی از زنجان به مدینه آغاز شد.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از سازمان هواپیمایی کشوری، معصومه اصغرزاده، مدیر روابط عمومی هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران، گفت: نخستین پرواز انتقال زائران، با شماره پرواز 1500 ساعت 5:05 دقیقه صبح زنجان را به مقصد مدینه ترک کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: همچنین پرواز هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران از یزد به مقصد مدینه ساعت 7:30 صبح انجام شده است.
اصغرزاده با اشاره به سایر پرواز‌های حج در روز جاری گفت: امروز یک پرواز دیگر از زنجان در ساعت 8:25، دقیقه، دو پرواز دیگر از یزد در ساعت‌های 9 و 21، سه پرواز از فرودگاه اهواز در ساعت‌های 20:20، 21:30 و 22:10 دقیقه و یک پرواز در فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره) در ساعت 9:15 انجام خواهد شد.
گفتنی است پیش از این دو پرواز عوامل اجرایی حج را به عربستان سعودی منتقل کرده بودند.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: انتقال زائران بیت الله الحرام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۲۲۲۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محدودیت‌های پروازی در برخی فرودگاه‌های کشور رفع شد

به گزارش گروه اقتصاد خبرگزاری علم و فناوری آنا؛ سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری اعلام کرد با هماهنگی‌های انجام شده، محدودیت عملیاتی اعمال شده در برخی فرودگاه‌های کشور برطرف شده است.

جعفر یازرلو ضمن پوزش از مسافران به دلیل مشکلات ناشی از ابطال و یا تاخیر برخی پروازها، بیان کرد: به اطلاع می‌رساند با هماهنگی‌های انجام شده محدودیت عملیاتی اعمال شده در فرودگاه‌ها برطرف شده و شرکت‌های هواپیمایی مجاز به انجام پرواز‌های برنامه‌ریزی شده هستند.

یازرلو اظهار کرد: مسافران می‌توانند جهت آگاهی از زمان دقیق پرواز خود با اطلاعات پرواز فرودگاه مبدا پرواز در تماس بوده و یا به پیامک‌های ارسالی از شرکت هواپیمایی توجه کنند.

گفتنی است؛ در ساعت ۶:۱۶ صبح امروز، سازمان هواپیمایی کشوری اعلام کرده بود که به دلیل حفظ ایمنی پرواز‌ها و بر اساس هماهنگی‌های انجام شده تعدادی از فرودگاه‌های کشور با محدودیت عملیاتی مواجه شده و بر همین اساس تا ساعت ۱۰ صبح امروز پرواز‌ها باطل و یا با تاخیر انجام می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • لغو پرواز‌های شرکت‌های اروپایی به اراضی اشغالی
  • محدودیت‌های پروازی در برخی فرودگاه‌های کشور رفع شد
  • پرواز شرکت‌های زاگرس و ماهان در مسیر کرمان لغو شد
  • رفع محدودیت‌های پروازی در برخی فرودگاه‌های کشور
  • هواپیمایی لوفت‌هانزا لغو پرواز‌ها به تهران و بیروت را تمدید کرد
  • آغاز طرح مبارزه با آفت جوانه خوار در چهارمحال و بختیاری
  • حمله سپاه به اسرائیل چرا با پهپادهایی که رسیدن‌شان چند ساعت طول کشید، آغاز شد نه موشک هایی که ۱۰ دقیقه ای به مقصد می رسند؟
  • تدوین طرح جامع فرودگاه پارس آباد
  • رونمایی از دو سند نویافته در خصوص تخریب بهشت بقیع
  • ترکش‏ جنگ بر تن شرکت‌های گردشگری