Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خرداد»
2024-03-28@17:47:27 GMT

تخصص ما زدن دکانِ دو نبشِ فصلی است

تاریخ انتشار: ۱۷ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۳۲۲۸۸۲

خرداد؛ روزنامه نگار اصولگرا گفت: یکی از تخصص های ما «زدن دکانِ دو نبشِ فصلی» و پایین کشیدن کرکره همین دکان پس از انتخابات است، دوستان وقتی فهمیدند «جمنا» مغازه ای نیست که بتوان در آن کاسبی کرد، مغازه دیگری برای کسب رای در انتخابات افتتاح کردند.
«محمد مهاجری» روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار سیاسی ایرنا در پاسخ به پرسشی درباره تمایل نداشتن اصولگرایان به کار جمعی و تشکیلاتی اظهار داشت: اصولگرایان نسبت به اصلاح طلبان اراده قوی‌تری برای کار جمعی دارند اما مشکل این است که اختلافات درونی آنها همانند اصلاح طلبان خیلی گسترش یافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: اصولگرایان تصور می‌کنند چون جناح اصلاح طلب و اعتدال گرا به دلیل حمایت از دولت تضعیف شده است؛ مردم «عاشقانه» به پای صندوق‌های رأی می‌روند و به آنها رأی می‌دهند.
این فعال سیاسی اصولگرا تصریح کرد: در واقع آنها خود را پیروز انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی می‌دانند و به شکل طبیعی هرکس که خود را از اکنون پیروز بداند در پی وزن کشی سیاسی می‌رود.
مهاجری ادامه داد: هرکس می‌خواهد وزن خودش را به رخ دیگران بکشد و بر اساس آن سهم خود را مطالبه کند.وی درباره سخنان روز پنج شنبه «بهزاد نبوی» مبنی بر اینکه «اگر اصلاح طلبان نباشند اصولگرایان به جان هم می افتند»، گفت: این تعبیر هم درست و هم ناقص است. این موضوع درباره جناح اصلاح طلب هم صدق می‌کند و حتی بدتر از اصولگرایان هستند.
این روزنامه نگار اصلاح طلب همچنین گفت: اینکه کانال حامی رئیس دولت‌های نهم و دهم، شورای ائتلاف جریان ارزشی انقلاب را مانند جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی (جمنا) ناکام دانسته است باید بگویم مواضع این جناح ارزش بررسی ندارد و صرفاً به دلیل اینکه حضور داشته باشند، این تحلیل‌های بی ربطی را ارائه می‌کنند.مهاجری در پاسخ به اینکه آیا اختلافات میان اصولگرایان را نقد درون جریانی است، تاکید کرد: حرف‌های روشنفکری نزنید! این حرف‌ها چیست؟ این دعوایی درون جریانی است. نو اصولگرایی قالیباف مانند مغازه‌ای در «راسته بازار» است تا به سایر مغازه‌ها بگوید «جنس نو» عرضه می‌کند. اصولگرایی نقد درون جریانی یا تشکیلاتی ندارد ما در کل راحت تر از آن چیزی که فکر می‌کنید هستیم!وی ادامه داد: در تهران قدیم، بِرندهایی چون چلوکبابی «صداقت» وجود داشت. اگر کسی می‌آمد مغازه تازه ای می‌زد، عنوان بِرند شناخته شده قبلی را تغییر می‌داد و نام مغازه اش را «صداقت نو» می‌گذاشت. در واقع نو اصولگرایی هم از این نوع و مغازه‌ای مقابل مغازه قبلی است.سردبیر خبرآنلاین بازار اصولگرایی و اصلاح طلبی را کاسبی دانست و اظهار داشت: هر دو جناح از روش سنتی مغازه داری استفاده می‌کنند و حتی تحلیل‌های آنها نه علمی بلکه با «چرتکه» انجام می‌شود.مهاجری درباره سخنان خطیب نماز جمعه هفته گذشته تهران خطاب به دولت مبنی بر اینکه «اگر قفل‌ها با کلید باز نمی‌شود دست کم با چکش باز کنید»، اظهار داشت: همیشه ما اصولگرایان با چکش قفل‌ها را باز می‌کردیم، این بار هم بیاییم باز کنیم. اگر مشکلات با چکش باز می‌شد در این ۴۰ سال چرا باز نکردیم؟ چکش اگر روش منطقی بود مردم به این روش رأی می‌دادند. برچسب ها: اصولگرا ، محمد مهاجری

منبع: خرداد

کلیدواژه: اصولگرا محمد مهاجری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۲۲۸۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | تصاویر منحصر به فرد از آبشارهای فصلی راه آهن لرستان

261 33

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1888014

دیگر خبرها

  • مهاجری: با بازیکن خاطی شدیدا برخورد می‌کنم!
  • آغوش گرم مالک برای محقق‌کننده آرزوهای لرستان (عکس)
  • همنشینی اصلاح طلبان و اصولگرایان نامدار زیر سقف الار مجلل | تصویر
  • روایت محمد مهاجری از دو شبهه انتخاباتی
  • همنشینی اصلاح طلبان و اصولگرایان زیر یک سقف /کواکبیان: صلح امام حسن یعنی درحکومت نباید، نظر اکثریت مردم نادیده گرفته شود
  • مهاجری خندان‌تر از همیشه در شهر خاطره‌انگیز (عکس)
  • ماجرای هجوم دستفروش‌ها به مسجد سپهسالار و امامزاده زید(ع)
  • دعوا‌ها علنی می‌شود / اصلاح‌طلبان نقش لولو را بازی نکردند / اصولگرایان جوان می‌خواهند پدرخوانده‌ها را کنار بگذارند / مزاحم نظام می‌شوند
  • طغیان رودخانه فصلی شیرکوه
  • ببینید | تصاویر منحصر به فرد از آبشارهای فصلی راه آهن لرستان