Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-23@12:18:57 GMT

سرمربی برزیل: «مسی» باید طاقت شکست را داشته باشد

تاریخ انتشار: ۱۷ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۳۲۲۹۵۲

سرمربی برزیل: «مسی» باید طاقت شکست را داشته باشد

مسی که به همراه آرژانتین در نیمه نهایی به برزیل باخت و در ادامه نیز در نیمه نهایی مقابل شیلی از زمین بازی اخراج شد، پس از بازی مدعی شد که داوران به سود میزبان تورنمنت یعنی برزیل سوت می‌زنند.

برزیل هم البته شب گذشته با پیروزی ۳ بر یک مقابل پرو در فینال، پس از ۱۲ سال بار دیگر کوپا آمریکا را تصاحب کرد و مرد شماره یک نیمکت سلسائو به طور واضح اعلام کرد که تردید مسی در مورد قهرمانی برزیل اشتباه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیته پس از قهرمانی در کوپا آمریکا اظهار داشت: کسی که همواره با او به عنوان یک بازیکن شگفت‌انگیز و فرازمینی رفتار می‌کردم باید شکست را پذیرفته و محترمانه تر رفتار کند؛ ما هم در چندین بازی از داوری ضربه خوردیم و مقابل آرژانتین در تمام بازی جوانمردانه بازی کردیم.

وی ادامه داد: صادقانه بگویم او به خاطر شهرتش فشار زیادی روی داور وارد می‌کند.

تیته در عین حال که از رفتار و نحوه برخورد مسی ناراضی بود اذعان داشت که کاپیتان آلبی سلسته نباید در برابر شیلی از بازی اخراج می‌شده است.

ستاره ۳۲ ساله آبی اناری‌ها در دیدار رده بندی که در نهایت با پیروزی ۲ بر یک آرژانتین به اتمام رسید، در نیمه نخست در جریان درگیری فیزیکی با «گری مِدل» با کارت قرمز داور از زمین اخراج شد.

تیته در این خصوص تصریح کرد: اخراج او منصفانه نبود و در بدترین حالت تنها با یک کارت زرد می‌توانست جریمه شود.

«کاسمیرو» هافبک تیم ملی برزیل نیز با چشم پوشی از اظهارات مسی اظهار داشت: هر کسی آزاد است که هر حرفی می‌خواهد بزند؛ این وظیفه من نیست که جواب بدهم چرا که این مساله، موضوع حساسی است.

قهرمانی برزیل در کوپا آمریکا در خاک خودی، تیته را به تنها سرمربی تبدیل کرد که هم کوپا آمریکا هم کوپا لیبرتادورس و هم کوپا سودآمریکانا را فتح می‌کند.

«دنی آلوز» کاپیتان سلسائو نیز که برنده جایزه بهترین بازیکن تورنمنت شد، با تمجید فراوان از تیته اظهار داشت: کاپیتان تیم ما تیته است؛ تبریک به ما و برزیل؛ بازی کردن در ماراکانا همیشه خاص است، اینجا خانه ما است.

آلوز در باره مسی نیز تاکید کرد: با حرف‌هایی که مسی زد موافق نیستم ما تلاش زیادی برای قهرمانی کردیم؛ عرق ریختیم؛ می‌توانم ناراحتی مسی را درک کنم اما موافق نیستم که جام را برای ما کنار گذاشته باشند چرا که ما عرق ریختیم و زحمت زیادی کشیدیم.

مسی باید یک تورنمنت ناامید کننده دیگر را به دست فراموشی بسپرد و این در حلی است که کنفدراسیون فوتبال آمریکای جنوبی (کنمبول) نیز اتهامات وارد شده از سوی مرد آرژانتینی را غیرمحترمانه و بی‌اساس توصیف کرد.

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کوپا آمریکا برزیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۲۲۹۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمربی پرسپولیس و دفاع از سبک بازی استقلال

به گزارش "ورزش سه"، در شرایطی که شش هفته تا پایان لیگ بیست و سوم باقی مانده، پرسپولیس و استقلال رقابت نزدیک و پیچیده خود برای رسیدن به جام قهرمانی را ادامه می‌دهند و در این بین بسیاری از هواداران پرسپولیس اعتقاد دارند که تیم آنها با ارائه نمایش بهتر، مستحق جام قهرمانی است و تیم حریف به دلیل آنچه آنها نمایش تدافعی می‌خوانند، از این شایستگی برخوردار نیست.

ویدئو: 330737

اما اوسمار نظر دیگری دارد و صحبت خود را اینطور شروع می‌کند: تیمی قهرمان می‌شود که آخر فصل بیشترین امتیاز را داشته باشد و امیدوارم این تیم پرسپولیس باشد.

او در پاسخ به این سوال که از بین دو مدعی قهرمانی کدام یک تیم بهتری هستند؟ توضیح داد: پاسخ به این سوال سخت است. فوتبال جالب است و همه آن را دوست دارند، چون روش‌های مختلف بازی دارد. ۱۰ دیگر کسی درباره بازی تیم‌ها حرف نمی‌زند و همه فقط یادشان است که کدام تیم قهرمان شده است. برای اینکه بگوییم تیمی خوب بوده، باید قهرمان شود. اگر قهرمان شویم همه از ما یاد می‌کنند و می‌گویند خوب بازی کرده و قهرمان شده است.

این سرمربی برزیلی درباره دو گانه نتیجه‌گرایی و نمایش زیبا نیز اینطور صحبت کرد: در لیگ تیمی که خوب بازی کند، توجه بیشتری جلب می‌کند و قهرمان می‌شود. در بازی‌های حذفی مهم پیروزی است اما در مجموع در فوتبال، وقتی خوب بازی کنی، برنده می‌شوی. در بلند مدت تیمی که خوب بازی کند برنده است.

اوسمار در خصوص شهرآورد نیز گفت: دربی در همه جای دنیا سخت است. ما سعی کردیم بازی‌ای همه همیشه انجام می‌‌دهیم داشته باشیم، اما در دربی احساسات خیلی دخیل است و جو تماشاگران، شرایط بازی را تغییر می‌دهد و حتی برای داوری هم سخت است. ما همه تلاش‌مان را کردیم که برنده شویم، به خصوص که بازی روی صدر جدول تاثیرگذار بود. اما الان هستیم و زنده‌ایم و تا آخر هم مبارزه می‌کنیم.

دیگر خبرها

  • رفتن پیولی از میلان قطعی شد
  • رسوایی در برزیل: روی تیته آب دهان انداختند!
  • اوسمار و نزدیکی جغرافیایی به رونالدینیو!
  • سرمربی پرسپولیس و دفاع از سبک بازی استقلال
  • پیولی: یک سال پیش می‌خواستند اینزاگی را اخراج کنند!
  • یورگن کلوپ مدیون سرمربی پرسپولیس!
  • یک ماه تا اخراج یا ادامه همکاری؛ منچستریونایتد به سراغ بررسی آینده اریک تن هاخ رفت
  • سرمربی بحرین: ایران شانس اول قهرمانی است
  • سرمربی بحرین: ایران شانس اول قهرمانی است/تیم‌ها به هم نزدیک هستند
  • سرمربی بحرین: ایران شانس اول قهرمانی است/ تیم‌ها بهم نزدیک هستند