Web Analytics Made Easy - Statcounter

جدیدترین قسممت از مجموعه فیلم‌های علمی تخیلی «مرد عنکبوتی» در هفته نخست اکران در سینماهای آمریکا به فروش ۱۸۵ میلیون دلاری در گیشه دست یافت.

به گزارش ایسنا به نقل از هالیوود ریپورتر، «مرد عنکبوتی: دور از خانه» در هفته نخست اکران در سینماهای آمریکا در بیش از ۴۶۰۰ سالن سینمایی به روی پرده رفت و با ثبت فروش ۱۸۵ میلیون دلاری، مجموع فروش جهانی خود را در گیشه جهانی به رقمی نزدیک به ۶۰۰ میلیون دلار رساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این فیلم تاکنون ۳۹۵ میلیون دلار از فروش خود را از محل اکران در سینماهای غیر از آمریکا به دست آورده است که در این میان چین با ۱۶۷.۴ میلیون دلار بهترین بازار خارجی آن بوده است و پس از آن نیز بازارهای کره جنوبی (۳۳.۸ میلیون دلار)، بریتانیا (۱۷.۸ میلیون دلار)، مکزیک (۱۳.۹ میلیون دلار) و استرالیا (۱۱.۹ میلیون دلار) قرار دارند.

فروش فراتر از انتظار قسمت جدید «مرد عنکبوتی» خبر خوبی برای گیشه تابستانی سینماست که امسال با عملکرد نه چندان خوب چند فیلم پرهزینه همراه بوده است.

در قسمت جدید از فیلم «مرد عنکبوتی» که دنباله‌ای بر «مرد عنکبوتی: بازگشت به خانه (۲۰۱۷)» محسوب می‌شود، «پیتر پارکر» با بازی «تام هالند» و دوستانش برای تعطیلات تابستانی به ایتالیا سفر می‌کنند اما این تعطیلات با مأموریتی که به او محول می‌شود کوتاه می‌شود و باید با یک شخصیت شرور به نام «میستریو» با بازی «جک جیلنهال» همکاری کند. «مایکل کیتون» و «مریسا تومی» دیگر بازیگر این فیلم ابرقهرمانی هستند.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: سینما مرد عنکبوتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۲۳۰۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقبال چینی‌ها از انیمیشن میازاکی/ فروش نزدیک به ۱۰۰ میلیون دلار

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از ورایتی، «پسر و مرغ ماهی خوار» انیمیشن فانتزی ژاپنی برنده اسکار در جایگاه اول فروش در سینماهای چین قرار گرفت و دومین آخر هفته اکران را هم به نام خود کرد.

فروش این فیلم که از ۳ آوریل اکران خود را شروع کرد؛ هرچند در دومین هفته اکرانش که تعطیلات خاصی نداشت، کاهش یافت و به ۱۲.۸ میلیون دلار رسید، اما در مجموع پس از ۱۲ روز اکران فروش ۹۳.۸ میلیون دلاری را ثبت کرد و با وجود اینکه ماه‌ها پس از بیشتر مناطق دیگر جهان روی پرده رفت، چین را به پرفروش ترین منطقه نمایش فیلم بدل کرد.

فروش این انیمیشن در ژاپن بیش از ۶۰ میلیون دلار، در کره ۱۵ میلیون دلار، در فرانسه ۱۲.۳ میلیون دلار، در ایتالیا ۷.۵ میلیون، در بریتانیا ۵.۷ میلیون دلار و در آلمان ۴ میلیون دلار بوده است.

کد خبر 6078886

دیگر خبرها

  • استقبال عجیب چینی‌ها از انیمیشن میازاکی
  • قیمت دلار و یورو در صرافی ملی امروز سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳
  • استقبال چینی‌ها از انیمیشن میازاکی/ فروش نزدیک به ۱۰۰ میلیون دلار
  • به زودی لانه‌ی عنکبوتی اسرائیل فرو خواهد پاشید
  • «تمساح خونی» ۴۰ روزه ۱۰۰ میلیاردی شد
  • رکوردشکنی تازه در سینمای ایران/«تمساح خونی» ۴۰ روزه ۱۰۰ میلیاردی شد
  • بایرن و اولین شکار تابستانی از اشتوتگارت
  • «جنگ داخلی» صدرنشین تازه گیشه هالیوود شد
  • فهرست جدید از ۳۰ فیلم پرفروش تاریخ سینما
  • ۲۱ فروردین پرمخاطب‌ترین روز سینما ایران