Web Analytics Made Easy - Statcounter

ارتش و کمیته‌های مردمی یمن از رهگیری و انهدام یک فروند پهپاد جاسوسی دیگر ائتلاف عربی در جیزان خبر دادند.

به گزارش ایسنا، یک منبع در سامانه‌های پدافند هوایی ارتش و کمیته‌های مردمی یمن در گفت‌وگو با سایت شبکه ماهواره‌ای المسیره یمن اظهار کرد: پهپاد جاسوسی دشمن در شرق جبل الدود رهگیری و سرنگون شد.

در ادامه به پهپادهای جاسوسی که در طول سه هفته اخیر سرنگون شدند، می‌پردازیم:

یک.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرنگونی پهپاد جاسوسی در منطقه الشرفه در نجران در تاریخ ۱۹ ژوئن.

دو. سرنگونی پهپاد جاسوسی که در تاریخ ۲۱ ژوئن آتش‌بس را نقض کرده و ماموریتی را در حریم هوایی منطقه الفازه در حدیده اجرا کرد.

سه. سرنگونی پهپاد جاسوسی در منطقه المزرق در منطقه حرض در استان حجه در تاریخ ۲۲ ژوئن.

چهار. سرنگونی پهپاد جاسوسی در سدیس در نجران در تاریخ ۲۳ ژوئن.

پنج. سرنگونی پهپاد جاسوسی دشمن در شمال شرق منطقه الدریهمی در حدیده در پی نقض آتش‌بس و اجرای ماموریتی در تاریخ ۲۷ ژوئن.

شش. سرنگونی پهپاد جاسوسی در شرق کوه االنار در جیزان در تاریخ ۲۸ ژوئن.

هفت. سرنگونی پهپاد جاسوسی در شرق کوه الدود در تاریخ سوم ژوئیه.

هشت. سرنگونی پهپاد جاسوسی در شرق کوه الدود در تاریخ هفتم ژوئیه.

همچنین یک منبع نظامی اعلام کرد، در حمله راکتی به نیروهای ارتش و کمیته‌های مردمی یمن علیه مراکز تجمع مزدوران سودانی و یمنی موجب کشته شدن تعدادی از سربازان سودانی عضو ائتلاف عربی ضد یمن و نیز مزدوران یمنی در جبهه حیران در استان حجه شد.

شورای نظامی سودان اعلام کرد، بیش از ۳۰ هزار سرباز سودانی به عنوان مزدور در ائتلاف عربستانی-آمریکایی در یمن فعالیت دارند که صدها تن از آنها در جریان درگیری‌ها در یمن کشته شده و اجساد آنها توسط عربستان در مکان‌هایی دور از میهن‌شان و بدون اطلاع‌رسانی به خانواده‌هایشان دفن شدند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: پهپاد جاسوسی ائتلاف عربی در یمن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۲۳۳۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت کانر مک‌گرگور به رینگ مبارزه؛ مبارزه جذاب مک‌گرگور و چندلر آخر ماه ژوئن

زی‌سان: «کانر مک گرگور» ایرلندی پس از تقریباً سه سال دوری از مسابقات، در تاریخ ۲۹ ژوئن در مسابقات UFC ۳۰۳ در لاس وگاس مقابل مایکل چندلر قرار می‌گیرد. 

به گزارش زی‌سان، مک گرگور ۳۵ ساله قهرمان و سابق دو وزن از ژوئیه ۲۰۲۱ تاکنون مبارزه نکرده و در دو مبارزه گذشته خود شکست خورده است. «یو اف سی» این مبارزه در وزن سبک بین کانر و چندلر را گه قرار است روز شنبه در لاس وگاس برگزار شود تایید کرد.

مک گرگور ۲۲ برد و ۶ شکست در کارنامه MMA خود دارد در حالی که چندلر ۳۷ ساله ۲۳ پیروزی و ۸ شکست دارد. مک گرگور در آخرین مبارزه خود در ژوئیه ۲۰۲۱ با شکست از «داستین پویره» آمریکایی از ناحیه پا آسیب دید. او همچنین شش ماه قبل از آن در راند دوم به پویره باخته بود.

مک گرگور از زمان تبدیل شدن به اولین قهرمان همزمان دو وزن (سبک وزن و سنگین وزن) در مسابقات UFC در سال ۲۰۱۶ تنها یک بار برنده شده است.

چندلر از زمان انتقال از «بلاتور» به UFC در سال ۲۰۲۱، با وجود شکست در سه مسابقه از پنج مبارزه خود، در مبارزات هیجان انگیزی شرکت داشته است. او در دومین مبارزه خود در UFC قبل از شکست از «جاستین گیتجه» آمریکایی و «داستین پویره» آمریکایی به قهرمان آن زمان «چارلز اولیویرا» برزیلی نیز باخت.

مسابقه مک گرگور و چندلر از قبل تایید شد، اما تاریخ مشخصی در اوایل سال گذشته برای این مبارزه مشخص نشد، این دقیقا زمانی بود که ان‌ها در سریال «واقعیت مبارز نهایی» مربیان دو حریف رقیب بودند.

سایر اخبار غذای ویژه انسان‌های اولیه چه بود و چه مزه‌ای داشت؟ | دستور پخت یک غذای مخصوص نئاندرتال‌ها! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟! انسان‌های نخستین چگونه صحبت می‌کردند؟

دیگر خبرها

  • (تصاویر) درباره بزرگترین پهپاد جاسوسی نیروی دریایی آمریکا
  • لحظه سرنگونی پهپاد گلوبال هاوک آمریکایی + فیلم
  • عراق: خواهان گسترش درگیری‌ها در منطقه نیستیم
  • راه‌اندازی یکصد و بیست و هشتمین جایگاه دومنظوره
  • عراق: به دنبال پایان مأموریت ائتلاف بین المللی هستیم
  • ۷ برد و ۳ تساوی؛ عملکرد شگفت‌انگیز استون ویلا در ۱۰‌ بازی اخیر خود در زمین تیم‌های لندنی
  • آمریکا مدعی سرنگونی ۵ پهپاد انصارالله شد
  • بازگشت کانر مک‌گرگور به رینگ مبارزه؛ مبارزه جذاب مک‌گرگور و چندلر آخر ماه ژوئن
  • عملیات تنبیهی علیه صهیونیست‌ها در تاریخ بی‌نظیر بود
  • تقدیر شورای ائتلاف از عملیات تاریخ ساز دلاورمردان هوافضای سپاه