Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، سرهنگ عبدالله حسنی ضمن بیان اینکه با اشراف اطلاعاتی پلیس در راستای مبارزه با مواد مخدر یک گروه قاچاقچی در استان شناسایی شدند، گفت: در پی چند ماه تلاش و پیگیری‌های خاص اطلاعاتی مأموران عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان مشخص شد، سوداگران مرگ قصد انتقال یک محموله بزرگ مواد مخدر از شرق به مرکز کشور رادارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با هماهنگی لازم قضائی و تعامل هدفمند با پلیس سیستان و بلوچستان برای دستگیری عاملان قاچاق مواد مخدر و کشف این محموله تیم‌های عملیاتی به مسیر تردد قاچاقچیان در شهرستان ایرانشهر اعزام شدند.

 سرهنگ عبدالله حسن در ادامه ابراز داشت: با هدایت لحظه‌به‌لحظه از سوی پلیس سمنان نیسان حامل محموله شناسایی و عملیات توقف خودرو و دستگیری سوداگران مرگ آغاز شد.

وی به تیراندازی قاچاقچیان به سمت پلیس و فرار آن‌ها از صحنه عملیات اشاره و اضافه کرد: پلیس بی‌درنگ با اجرای طرح مهار، خودروی مورد نظر متوقف و عاملان انتقال این محموله که دو تبعه خارجی بودند را دستگیر کرد.

انتهای پیام / م

کشف ۳۸۱ کیلو و ۵۰۰ گرم تریاک در سمنان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نیروی انتظامی قاچاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۲۳۷۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انهدام باند قاچاق مواد مخدر در فرودگاه ژاپن

منابع خبری اعلام کردند ۶ نفر به اتهام پنهان کردن مواد مخدر در محموله‌های ماشین‌آلات وارداتی و قاچاق این مواد از مکزیک به ژاپن دستگیر شده‌اند.

به گزارش ایسنا، این منابع می‌گویند مقامات گمرک مواد محرک را در غلتک‌های تسمه نقاله کوچک وارداتی در فرودگاه بین‌المللی ناریتا پیدا کردند.

این ۶ نفر شامل یکی از اعضای ارشد یک باند یاکوزا وابسته به سندیکای سومیوشی‌کای هستند.

منابع تحقیقاتی می‌گویند بازداشت‌شدگان در ژوئن گذشته هم حدود ۱۵ کیلوگرم مواد مخدر محرک را برای مقاصد تجاری قاچاق کرده‌اند.

به گفته پلیس، ارزش خیابانی این محموله قاچاق ۹۴۰ میلیون یِن است.

بنابر گزارش شبکه تلویزیونی ان اچ کی، بازرسان به دخالت یک کارتل مواد مخدر مکزیکی در این نقل و انتقال مشکوک هستند.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: طالبان: مواد مخدر از برخی کشورها وارد افغانستان می‌شود! شیوع مصرف ماده مخدر چینی «فرانکشتاین» در آمریکا که فرد را به زامبی تبدیل می کند کشور همسایه ایران تولیدکننده عمده «شیشه» شد

دیگر خبرها

  • ۲۰ کیلوگرم تریاک در عملیات مشترک پلیسی در خراسان شمالی کشف شد
  • متهم شدن ۷ تبعه خارجی در آلمان به ارتباط با داعش خراسان
  • کشف ۱۱ کیلو حشیش دپو شده در منزل مسکونی در باقرشهر
  • توقیف خودرو حاوی تریاک در گردنه آهوان/ ۲ نفر دستگیر شدند
  • پایان کار سوداگر مرگ در باقرشهر
  • کشف بیش از ۴۴ کیلوگرم تریاک در مراغه
  • انهدام باند قاچاق مواد مخدر در فرودگاه ژاپن
  • کشف محموله تریاک در پوشش بار هندوانه در قم
  • دستگیری معتادان و سوداگران مرگ در لنگرود
  • دستبند پلیس بر دستان باند سارقان و مالخران اماکن خصوصی در اهواز