Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-04-19@17:17:56 GMT

تابلویی علیه سوءاستفاده اینفلوئنسر‌ها (+عکس)

تاریخ انتشار: ۱۷ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۳۲۴۷۳۰

تابلویی علیه سوءاستفاده اینفلوئنسر‌ها (+عکس)

بر خلاف میل اینفلوئنسر‌های فضای مجازی، صاحب یک بستنی فروشی سیّار حاضر به ارائه محصولات خود به صورت رایگان برای ستاره‌های فضای مجازی برای تبلیغ بستنی‌های تولیدی اش نشد و از آن‌ها خواست تا دو برابر هزینه بستنی را پرداخت کنند.

برخی از مارک‌ها و کسب و کار‌های تجاری برای تبلیغ محصولات و خدمات خود روی ستاره‌های اینستاگرام و فضای مجازی متکی هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از سوی دیگر، افرادی که تصاویر را منتشر می‌کنند، نظرات مثبتی در مورد تجربه خود در مورد غذا‌های رایگان و اقامت در هتل و... ارائه می‌دهند.

گاهی مشتریان «جو نیکی» که به نام CVT Soft Serve شناخته می‌شوند و فالوئرهایشان بیش از هزاران تن است، برای تبلیغ او در پیجشان محصولات مجانی می‌خواهند و جو همیشه آن‌ها را رد می‌کند. او به تازگی شیوه‌ای خلاقانه را در مواجهه با اینفلوئنسر‌ها (تأثیرگذاران فضای مجازی) به کار برده است.

او یک نوشته را با این مضمون منتشر کرد: اینفلوئنسر‌ها دو برابر می‌پردازند. او تأکید کرد: من هرگز برای یک پست، به شما بستنی مجانی نمی‌دهم.

پس از انتشار عکس جو و نوشته جنجالی اش در سطح گسترده، جو ادعا می‌کند که کار او شکوفا شده و طرفدارانی از جنوب کالیفرنیا جذب او شده اند، آن‌ها بر این باورند که اینفلوئنسر‌ها سوءاستفاده کنندگان از فضای مجازی هستند و ما باید علیه سوءاستفاده آن‌ها بایستیم و به پروژه‌ها و کسب و کار‌های کوچک که پول تبلیغات ندارند کمک کنیم.

جو به میزان اهمیّت تبلیغات آگاه است. او در لس آنجلس یک بازیگر بود و کامیون بستنی فروشی خود را در سال ۲۰۱۴ میلادی به راه انداخت. او می‌گوید: این وسیله‌ای است که با آن پول به دست می‌آورم و نمی‌توانم محصولاتم را مجانی در اختیار اینفلوئنسر‌ها قرار بدهم. او می‌گوید وقتی کارش را شروع کرد ایمیل‌هایی را از سوی اینفلوئنسر‌ها دریافت کرد که در مقابل دریافت محصولات مجانی برای او در پیجشان تبلیغ می‌کردند. او می‌گوید درخواست‌ها روز به روز بیشتر و در عین حال آزاردهنده‌تر و گاهی توهین آمیز می‌شد، مثل وقتی که چهره‌های تلویزیونی با همکارانشان می‌آمدند و در ازای گرفتن عکس با آنها، خدمات رایگان طلب می‌کردند.

جو همیشه به آن‌ها جواب رد می‌داد و در این باره گفت: به نظرم مدرسه پسرم، عکس با بازیگر‌ها و اینفلوئنسر‌ها را به عنوان هزینه تحصیل قبول نخواهد کرد.

او می‌گوید، اینفلوئنسری یک بار او را تهدید کرد که مواظب حرفهایش باشد. جو هم سرانجام تصمیم گرفت که روی کامیونش تابلویی نصب کند و بنویسد: اینفلوئنسر‌ها باید دو برابر بپردازند؛ به جای ۴ دلار، هشت دلار.

منبع: تابناک باتو

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: اینفلوئنسر ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۲۴۷۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بخشی از طنزها در فضای مجازی درباره خسارت شدید حمله دیشب ریزپرنده ها به اصفهان (عکس)

 

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • ضرورت هوشیاری در خرید‌ از فضای مجازی
  • بخشی از طنزها در فضای مجازی درباره خسارت شدید حمله دیشب ریزپرنده ها به اصفهان (عکس)
  • دروغ‌پردازی با عکس ۷ سال پیش پارک دانشجو
  • واکنش طنز کاربران فضای مجازی به حضور ریزپرنده‌ها در آسمان اصفهان
  • دروغ‌پردازی اسرائیلی‌ها سوژه کاربران فضای مجازی شد
  • چاپ اسکناس ۵۰۰ هزار تومانی؟
  • بانک مرکزی برنامه‌ای برای انتشار اسکناس ۵۰۰ هزار تومانی ندارد
  • بازتاب گسترده عملیات تنبیهی وعده صادق در فضای حقیقی و مجازی
  • بهنوش بختیاری بازیگر با ظاهری متفاوت ؛ سوژه جدید فضای مجازی (عکس)
  • آمار ۱.۵ میلیاردی بازدید برنامه‌های نوروزی و رمضانی رسانه ملی در فضای مجازی + فیلم