Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ايتنا»
2024-04-16@22:51:30 GMT

کارت‌ تلفن‌های اعتباری جدید به بازار می‌آیند

تاریخ انتشار: ۱۷ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۳۲۴۷۵۰

کارت‌ تلفن‌های اعتباری جدید به بازار می‌آیند

ایتنا - مدیرعامل شرکت مخابرات ایران از قابلیت شارژ و فعال‌سازی مجدد کارت های اعتباری تلفن همگانی از اول مردادماه امسال خبر داد.
مجید صدری - مدیرعامل شرکت مخابرات ایران - اظهار داشت: در فاز اول ساماندهی کارت های اعتباری، دستگاه‌های تلفن همگانی استان های تهران و البرز، تغییر یافته و دارندگان این کارت‌ها، برای فعال‌سازی روی سامانه جدید، از ابتدای مردادماه با در دست داشتن کارت تلفن همگانی و کارت شناسایی می توانند به مراکز امور مشترکان مخابرات مراجعه کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: سایر متقاضیان استفاده از خدمات دستگاه‌های تلفن همگانی فاقد کارت نیز می‌توانند از اول مرداد ماه ضمن به همراه داشتن کارت شناسایی به مراکز امور مشتریان استان‌های تهران و البرز، مراجعه و با پرداخت هزینه، نسبت به دریافت کارت جدید اقدام کنند.

به گزارش ایتنا از مهر، صدری گفت: باقی مانده اعتبار کارت های تلفن همگانی دارندگان کارت که تا پایان مردادماه ۹۸ به مراکز امور مشتریان مراجعه می کنند، به سامانه جدید منتقل شده و مشتریان می توانند از اعتبار منتقل شده برای برقراری تماس از طریق تلفن های همگانی استفاده کنند.

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران با بیان اینکه از اول شهریورماه سال جاری باقی مانده اعتبار این دسته از کارت‌ها غیر فعال می شود، خاطرنشان کرد: دارندگان کارت های تلفن همگانی، همچنان می توانند از طریق مراجعه به مراکز امور مشتریان بدون پرداخت هزینه، صرفاً نسبت به فعال‌سازی کارت های موجود خود اقدام و پس از خرید اعتبار از دستگاههای تلفن همگانی بهره برداری کنند.

منبع: ايتنا

کلیدواژه: تلفن همگانی کارت تلفن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.itna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ايتنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۲۴۷۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراجعه بیش از ۳۳ هزار بیمار به مراکز درمانی دانشگاه علوم‌ پزشکی بابل در نوروز ۱۴۰۳

دکتر سیدعلی مظفرپور رییس دانشگاه علوم پزشکی بابل گفت: از ابتدای طرح سلامت نوروزی از تاریخ ۲۴ اسفند ۱۴۰۲ تا ۲۴ فروردین ۱۴۰۳، تعداد ۳۳۶۳۰ بیمار در بخش اورژانس مراکز آموزشی و درمانی تابعه این دانشگاه ویزیت شدند.

او افزود: از این تعداد ۲۵۲۶۴ نفر از مراجعه‌کنندگان به صورت سرپایی درمان شده و ۸۳۶۶ نفر نیز بستری شدند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی بابل گفت: این آمار نسبت مراجعین سال گذشته که ۲۳۷۸۵ نفر بود، ۴۲ درصد افزایش یافت.

او افزود:در این مدت، ۴۴۶۹ مسافر به مراکز درمانی تابع این دانشگاه مراجعه کردند که ۱۰۹ نفر نیازمند پذیرش و بستری در مراکز درمانی بودند.

مظفرپور گفت: در مدت طرح سلامت نوروزی، ۱۶۳۵ عمل جراحی در بیمارستان‌های دولتی و خصوصی بابل انجام گردید. 

او افزود: در طی طرح سلامت نوروزی، ۱۰۶۹۰ تماس با اورژانس ۱۱۵ گرفته شده است که ۲۴۸۳ تماس منجر به اعزام آمبولانس شد. ۷۹۴۱ مورد مشاوره، ۲۶۶ تماس هم متاسفانه مزاحمت بوده است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی بابل گفت: اورژانس ١١۵ بابل در این مدت ۲۶۶۸ ماموریت انجام داد که ۱۰۰۹ ماموریت شهری، ۱۶۲۲ ماموریت جاده‌ای، ۱۹ ماموریت بین مراکز درمانی و ۱۸ ماموریت در ایستگاه سلامت بوده است. از کل ماموریت‌های انجام شده ۲۲۰۹ ماموریت غیرتصادفی بوده و ۴۵۹ ماموریت تصادفی بوده است.

او افزود: لازم به ذکراست از شروع طرح سلامت نوروزی ۲۸۹۰ مورد بازدید از مراکز تهیه و توزیع و فروش مواد غذایی و اماکن عمومی و بین راهی، صورت گرفته است که ۱۸۷ مورد اخطار بهداشتی داده شد و ۴۰ مورد به مراکز قضایی معرفی شده است.

دکتر مظفرپور گفت: در مراکز جامع سلامت شهری و روستایی نیز ۵۹۰۶ ویزیت توسط پزشکان عمومی و دندانپزشکان و ۲۵۷۳ مورد مراقبت مادران صورت گرفته و ۳۵۱۱ مورد واکسیناسیون انجام شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • قطعی تلفن روستای سالکویه به لطف سارقان
  • مراجعه بیش از ۳۳ هزار بیمار به مراکز درمانی دانشگاه علوم‌ پزشکی بابل در نوروز ۱۴۰۳
  • انجام بیش از ۵۰۰ هزار خدمت آزمایشگاهی در مراکز ملکی و غیر ملکی
  • من یک دلیوری هستم
  • تاثیر دیجیتال مارکتینگ بر اقتصاد کسب و کارها
  • کاهش ذخائر خونی در هرمزگان
  • ذخایر خونی استان هرمزگان در چند روز آینده با کاهش روبه رو می‌شود
  • ۳ هزار حساب بانکی، سیم کارت و سریال گوشی تلفن همراه مسدود شد
  • عصر انقراض کارت‌های بانکی
  • صدای شما پیگیر مطالبات در استان چهارمحال و بختیاری