Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، پژمان جعفری، رئیس اداره اوقاف و امورخیریه شهرستان ملایر گفت: امسال امامزاده عبدالله(ع)، امامزاده سید علی حسین(ع)، آستان مقدس امامزاده علی اکبر(ع) و تکیه حضرت ابوالفضل(ع)، مجری طرح نشاط معنوی در شهرستان ملایر هستند.

 وی افزود: اجرای طرح نشاط معنوی، جذب نسل جوان و نوجوان به بقاع متبرکه برای کادرسازی برای مدیریت بقاع متبرکه، تعامل و مشارکت با نهاد‌های فرهنگی همسو برای همپوشانی و وحدت رویه در انجام امور فرهنگی، ترویج معارف اسلامی و غنی کردن اوقات فراغت دانش آموزان به همراه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ملایر با بیان اینکه این طرح از ۱۳ تیر آغاز و تا ۲۹ مرداد ادامه دارد  گفت: این طرح با حضور ۵ مبلغ بومی و اعزامی از قم، در قالب برنامه های مختلف فرهنگی، تفریحی، مهارتی، قرآنی و ورزشی در رده های سنی مختلف اجرا می شود.
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ملایر در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه موقوفه سیف‌الدوله در راستای اجرای چند نیت مهم در شهرستان در حال انجام است، افزود: کمک در حوزه دارو و درمان، اطعام دهی و کمک به نیازمندان، آموزش و تحصیل طلاب، دانشجویان و دانش آموزان نیازمند و سرمایه گذاری از جمله نیات موقوفه سیف الدوله است. 


جعفری از افتتاح بخش ۲۵ تختخوابه در بیمارستان امام حسین (ع) ملایر در آینده نزدیک خبر داد و گفت: بازسازی و تجهیز کامل این بخش از محل موقوفه سیف الدوله از سال گذشته آغاز شده است و امسال با اعتبار ۵ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان به پایان می رسد.

 

وی خاطرنشان کرد: یکی دیگر از پطرح های درحال اجرا از محل موقوفه سیف‌الدوله، ساخت مجتمع مسکونی - تجاری میدان جهاد است، این طرح شامل ۲۰ واحد مسکونی و ۸ واحد تجاری و یک فروشگاه در زیربنایی به مساحت ۵ هزار مترمربع با پیشرفت ۹۹ درصدی درحال طی مراحل پایانی کار است. 


جعفری با اشاره به اینکه برای مجتمع مسکونی - تجاری میدان جهاد ملایر اعتباری افزون بر ۵ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان هزینه شده است، گفت: به زودی این مجتمع با حضور مقامات و مسئولین به بهره برداری خواهد رسید. 
وی با اشاره به اینکه یکی از نیات موقوفه بزرگ سیف الدوله کمک در بخش آموزش است، گفت: به زودی تعویض و بازسازی نمای دبیرستان نمونه سیفیه با اعتبار ۳۰۰ میلیون تومان آغاز شده است.

پژمان جعفری گفت:همچنین طرح اطعام دهی نیازمندان شهرستان از محل نیت واقف سیف الدوله در حال اجراست و شب های جمعه حدود ۳۵۰ نفر از نیازمندان اطعام دهی می ‌شوند.

 

انتهای پیام/ا

افتتاح دو طرح عمرانی اداره اوقاف و امور خیریه ملایر در آینده نزدیک

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نشاط معنوی اوقاف و امور خیریه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۲۴۸۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جشن عبادت ۱۳۰۰ دانش آموز شهرستان همدان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان؛ در این مراسم که هزار و ۳۱۰ دختر دانش آموز مکلف پایه سوم ابتدایی از ۲۵ مدرسه سطح شهر همدان حضور داشتند، برنامه‌های متنوعی از جمله شعر خوانی، اجرای دکلمه و نمایش با محتوای شیوه نامه‌های دینی برای افراد مکلف برگزار شد.

در این مراسم باشکوه، فرشته‌های زمینی، ورود به ساحت عبادت خدای متعال و انجام اعمال و تکالیف الهی را جشن گرفتند.

حضور دانش آموزان تازه مکلف شده با چادر و جامه‌ای متحدالشکل و آراسته جلوه ویژه‌ای به این مراسم داده بود.

در نظام تربیتی آموزشی ایران اسلامی یکی از اقدامات برای آشنایی نوجوانان با راه و رسم زندگی معنوی برگزاری جشن عبادت است، برنامه‌ای که آغازگر یک حرکت منسجم برای گام برداشتن در مسیر ارزش‌های دینی و معنوی محسوب می‌شود.

دیگر خبرها

  • ملایر شاهد یک تحول جدی در حوزه گردشگری و صنایع دستی است
  • موضوع نشاط در برنامه‌های دهه کرامت لحاظ شود
  • ایجاد نشاط اجتماعی در جوامع محلی با برگزاری مسابقات ورزشی
  • ثبت۲ وقف جدید در کردستان
  • نمایشگاه کتاب نشاط اجتماعی تهران را بالاتر می‌برد/ در حال حاضر شهرآفتاب گزینه مناسبی برای نمایشگاه نیست
  • آمادگی شهرستان گلوگاه جهت برگزاری همایش صبح و نشاط
  • رونق کنسرت‌ها تهدید یا فرصت؟
  • ملایر ظرفیت خوبی برای رونق اقتصادی غرب کشور دارد
  • برنامه ریزی برای برگزاری مرحله دوم انتخابات در ملایر
  • جشن عبادت ۱۳۰۰ دانش آموز شهرستان همدان