Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-25@21:06:13 GMT

فوتبال جهان| رومرو در آستانه پیوستن به یوونتوس

تاریخ انتشار: ۱۷ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۳۲۵۱۱۵

فوتبال جهان| رومرو در آستانه پیوستن به یوونتوس

فوتبال جهان - باشگاه یوونتوس تا به خدمت گرفتن مدافع جنوا فاصله چندانی ندارد. ۱۷ تير ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۲ ورزشی فوتبال جهان نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، سایت «کالچو مرکاتو» ایتالیا خبر داد کریستین رومرو در آستانه شرکت در تست‌های پزشکی باشگاه یوونتوس قرار دارد. این مدافع میانی آرژانتینی از سال 2018 عضو تیم جنوا است و یکی از آینده‌دارترین بازیکنان سری A ایتالیا به حساب می‌آید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رومرو 21 ساله که 7 بازی ملی با پیراهن آرژانتین در کارنامه‌اش دیده می‌شود، فصل گذشته در 27 بازی سری A ایتالیا برای جنوا به میدان رفت و ضمن به ثمر رساندن 2 گل، 2 پاس‌گل هم برای هم‌تیمی‌هایش ساخت.

مدیربرنامه‌های دلیخت: ماتیس با یوونتوس توافق کرده است/ نمی‌خواهیم کار به شکایت کشیده شود

با حضور مائوریتزیو ساری روی نیمکت سرمربیگری یوونتوس، این باشگاه در این تابستان اقدام به تقویت ترکیب تیم خود کرده و تا کنون موفق به جذب آدرین رابیو، جان‌لوئیجی بوفون، لوکا پلگرینی، مریح دمیرال و آرون رمزی شده است.

انتهای پیام/

R1015161/P/S3,1410/CT10

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۲۵۱۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتالانتا حریف یوونتوس در فینال کوپا ایتالیا شد

رقیب بانوی پیر در ایستگاه پایانی رقابت‌های جام حذفی ایتالیا در فصل ۲۴-۲۰۲۳ مشخص شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در آخرین بازی از دور برگشت مرحله نیمه نهایی رقابت‌های جام حذفی ایتالیا، شب گذشته (چهارشنبه) تیم‌های فوتبال آتالانتا و فیورنتینا به مصاف یکدیگر رفتند که این بازی با برتری 4 بر یک آتالانتا برابر بنفش‌پوشان فلورانس خاتمه یافت.

آتالانتا که بازی رفت را با نتیجه یک بر صفر واگذار کرده بود، این بار در خانه با گل‌های تئون کوپماینرز در دقیقه 8، جانلوکا اسکاماکا در دقیقه 75، آدمولا لوکم در دقیقه 5+90 و ماریو پاشالیچ در دقیقه 8+90 بازی را برد و با توجه به گل‌های زده بیشتر در مجموع دو بازی با نتیجه 4 بر 2 پیروز و راهی فینال شد تا حریف یوونتوس شود.

یوونتوس باخت اما به فینال جام حذفی ایتالیا رسید

 

این اتفاق در حالی رخ داد که فیورنتینا از دقیقه 53 با اخراج نیکلا میلنکوویچ 10 نفره شد و البته با همین شرایط در دقیقه 68 توانست کار را به تساوی هم بکشاند.

فینال جام حذفی ایتالیا، روز 26 اردیبهشت در ورزشگاه المپیکوی شهر رم برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آتالانتا حریف یوونتوس در فینال کوپا ایتالیا شد
  • خلاصه بازی بازی لاتزیو (۲) ۲-1 (۳) یوونتوس (کوپا ایتالیا - ۲۰۲۳/۲۴)
  • آلگری: رسیدن به فینال هیچ‌گاه آسان نیست
  • یوونتوس به فینال جام حذفی ایتالیا رسید
  • یوونتوس باخت اما به فینال جام حذفی رسید
  • یوونتوس باخت، اما به فینال جام حذفی ایتالیا رسید
  • گل های بازی لاتزیو (۲) ۲-1 (۳) یوونتوس (کوپا ایتالیا - ۲۰۲۳/۲۴)
  • آلگری: شایسته صعود به فینال کوپا ایتالیا بودیم
  • یوونتوس باخت اما به فینال جام حذفی ایتالیا رسید
  • تمام؛ اینتر قهرمان ایتالیا شد