Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا، پرسپولیس و چند تیم دیگر از جمله تراکتور سازی و پدیده به دلیل کثرت بازیکن بزرگسال با مشکل کمبود جا در لیست تیم هایشان مواجه شده‌اند و درخواست داده‌اند تا سهمیه افزایش پیدا کند.هرچند زمزمه‌های درباره رسیدن لیست بزرگسال از 18 نفر به 20 سال شنیده می‌شود، اما اگر تغییری هم ایجاد نشود هم باز آبی پوشان دچار مشکل و کمبود جا نمی‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با 4 بازیکنی که‌اند ره آ استراماچونی کنار گذاشت لیست استقلال حسابی خلوت شده است.

برخلاف فصل گذشته که همیشه لیست آبی پوشان پراز بازیکن بود،امسال و تا اینجا فقط 11 بازیکن بزرگسال شامل حسین حسینی، وریا غفوری، سیاوش یزدانی،محمدانشگر،میلاد باقری،مسعود ریگی،فرشید باقری،فرشید اسماعیلی،علی دشتی،داریوش شجاعیان و مرتضی تبریزی در لیست باقی مانده‌اند . میلاد زکی پور هم در سهمیه زیر 25 سال قرار دارد. محسن کریمی هم که فعلا استراماچونی او را نمی‌خواهد اگر ماندگار شود در سهمیه زیر 25 سال جای می‌گیرد. مهدی نورالهی،محمد بلبلی،شاهین طارخانی،امیر حسین کارگر، رضا آذری، سینا خادم پور، سجاد آقایی، مهدی قائدی و زکریا مرادی هم 9 بازیکن زیر 23 سال استقلال هستند.

4 تا 5 جای خالی و 2سهمیه لیگ برتری

اگر محمد علی فرامرزی که در تمرینات حضور دارد و شیخ دیاباته که با باشگاه توافق کرده قرارداد ببندند آنوقت لیست بزرگسالان استقلال تازه به 13 نفر می‌رسد و همچنان 5 جای خالی باقی می‌ماند. اگر روح اله باقری همان طور که استراماچونی تصمیم گرفته از استقلال کنار گذاشته شود که این سهمیه 13 باقی می‌ماند و در غیر این صورت به عدد 14 می‌رسد.

رضا کریمی و آرمین سهرابیان اگر بخشیده شوند هم در لیست زیر 23 سال و 25 سال قرار می‌گیرند. تا 5 جای خالی در لیست بزرگسالان وجود دارد. احتمال ماندن طارق همام، آیاندا پاتوسی،روزبه چشمی و تمدید قرارداد آن‌ها وجود دارد. از طرف دیگر مذاکره با رضا اسدی و آرش رضاوند هم همچنان دنبال می‌شود. اگر گلر دوم آم طورکه شنیده می‌شود سیهمیه زیر 23 سال باشد، جا برای جذب هر 5 بازیکن وجود دارد.

از 6 سهمیه لیگ برتری استقلالی‌ها 4 سهمیه را برای یزدانی، ریگی،بلبلی و دشتی استفاده کرده‌اند . اگر گلر لیگ برتری باشد از بین رضاوند و اسدی فقط یکی می‌تواند آبی پوش شود، اما اگر گلر سهمیه نباشد مشکلی برای جذب هر دوبازیکن فصل گذشته سایپا وجود نخواهد داشت. از 3 بازیکنی که هنوز تمدید نکرده‌اند هم اگر بازیکنی جدا شود، یک سهمیه بزرگسالان برای پر کردن جای آن‌ها ایجاد می‌شود. باید دید سرانجام چه بازیکنانی در لیست استقلال لیگ نوزدهم جای می‌گیرند و جاهای خالی باقیمانده چطور پر می‌شود.   

 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: استقلال پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۲۵۱۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یولیان برانت، بهترین بازیکن جدال دورتموند و اتلتیکو مادرید

برانت نقش پررنگی در پیروزی بزرگ زنبورها برابر روخی بلانکو ایفا کرد

طرفداری | در دیداری حساس از دور برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا فصل ۲۰۲۳/۲۴، دو تیم بوروسیا دورتموند و اتلتیکو مادرید به مصاف یکدیگر رفتند که این جدال با برتری ۲-۴ شاگردان ادین ترزیچ به پایان رسید. دورتموند با برتری ۴-۵ در مجموع دو بازی رفت و برگشت، راهی نیمه‌نهایی شد تا حریف پاری سن ژرمن در این مرحله شود.

دورتموند 4-2 اتلتیکو مادرید؛ جهنم‌ زرد، تیم سیمئونه را خاکستر کرد

با اعلام یوفا، یولیان برانت به عنوان بهترین بازیکن تقابل دورتموند و اتلتیکو مادرید انتخاب شد. این هافبک آلمانی علاوه بر به ثمر رساندن گل اول زنبورها، دقت پاس ۹۰ درصد را به ثبت رساند و ۴ موقعیت خطرناک نیز برای هم تیمی‌هایش فراهم کرد.

از دست ندهید ????????????????????????

لیست تیم ملی بسکتبال آمریکا برای المپیک 2024 خشم سرمربی چلسی: این مسخره‌بازی تکرار نمی‌شود تقابل ستاره رئال مادرید با بدترین داور جهان بیرانوند جدید از خرم‌آباد ظهور کرد

دیگر خبرها

  • حذف کامران قاسم‌پور از المپیک/ کسب ۲سهمیه کشتی آزاد در انتخابی قاره‌ای / استانبول آخرین شانس ۵۷کیلو با سرلک
  • کسب ۲سهمیه المپیکی کشتی آزاد ایران در آخرین انتخابی قاره‌ای / استانبول آخرین شانس ۵۷کیلو با سرلک
  • ارزیابی کاوه از کسب ۲سهمیه المپیک
  • علاوه بر سیلوا؛ سهرابیان هم از لیست استقلال خط خورد
  • سهرابیان از لیست استقلال خط خورد
  • تعداد بازیکنان و برنامه تیم‌ها در لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۲۴
  • جزئیاتی از مهم‌ترین VNL تاریخ والیبال ایران
  • تیم‌ها با چند بازیکن در لیگ ملت‌ها حاضر می‌شوند/جایگاه لهستان در مرحله نهایی چگونه خواهد بود؟
  • یولیان برانت، بهترین بازیکن جدال دورتموند و اتلتیکو مادرید
  • ۴ بازیکن بعثت کرمانشاه به اردوی زیر ۲۰سال تیم ملی دعوت شدند