Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، احمد اسماعیل پور که فصل گذشته در تیم فوتسال «چین دائو» چین بازی می کرد، از این تیم جدا می شود و احتمالاً فصل آینده در یک تیم چینی دیگر بازی خواهد کرد.

نمایندگان عراق و کویت به اسماعیل پور برای بازی در جام باشگاه های آسیا پیشنهادی را ارائه داده بودند که این بازیکن ملی پوش، به این پیشنهادات پاسخ منفی داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دو تیم دیگر از کشور چین به جز چین دائو هم خواهان اسماعیل پور هستند ولی هنوز مذاکرات این بازیکن با چینی ها نهایی نشده است.

البته اسماعیل پور به صورت موقت تیم شنژن را در جام باشگاه های جهان که به میزبانی تایلند برگزار می شود، همراهی خواهد کرد. جام باشگاه های فوتسال جهان با شرکت ۹ تیم و از ۴ تا ۱۰ شهریور به میزبانی بانکوک تایلند برگزار می شود.

مس سونگون ایران، مگنوس برزیل، کورینتیانس برزیل، بوکا جونیورز آرژانتین، چونبوری بلووی تایلند، شن ژن چین، الفتح السطاتی مراکش، بارسلونا اسپانیا و الپوزو مورسیا اسپانیا تیم های حاضر در این جام هستند.

کد خبر 4661063 مرتضی احمدی

منبع: مهر

کلیدواژه: احمد اسماعیل پور چین فوتسال جام باشگاههای جهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۲۵۳۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گره تیم ملی را جوان 24 ساله باز کرد (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، در حالی که بازیکنان تیم ملی فوتسال به روال دو بازی قبل فرصت‌های متعدد گلزنی را در سومین دیدار مرحله گروهی جام ملت‌های آسیا مقابل کویت هدر می‌دادند و به خاطر دفاع مطلق حریف، بازی گره خورده بود، علی اکرمی توانست با یک نفوذ زیبا و شلیک، بازیکن شماره 7 کویت را وادار به اشتباه کند و توپِ کمانه شده وارد دروازه این تیم شد تا راه پیروزی هموار شود.

بازیکنان پُست فلنک در فوتسال بار هجوم تیم در زمان حمله و تدافعی تیم در زمان دفاع را بر دوش می‌کشند و به خاطر مهارتی که دارند این ورزش را زیباتر می‌کنند که زننده گل اول ایران هم در همین پست بود.

اکرمی 24 ساله که اولین فوتبالیست سبزواری تاریخ تیم‌ ملی فوتسال است، یکی از بازیکنانی به شمار می‌رود که مهارت فوق‌العاده‌ای در حمل توپ و پیش بردن تیم به جلو دارد و توانست مقابل کویت گلزنی کند.

او که سابقه بازی در تیم‌های پایه تیم ملی را دارد، همیشه از سوی وحید شمسایی مورد حمایت قرار می‌گیرد و نگران لو دادن توپ نیست و با اعتماد به نفس بازیکن روبرو را از پیش برمی‌دارد و خلق موقعیت می‌کند.

بازیکن تیم کراپ الوند یکی از اسلحه‌های پنهان شمسایی در جام ملت‌های آسیا به شمار می‌رود و نخستین جام ملت‌هایش را تجربه می‌کند که امیدوار به کسب قهرمانی است.

دیگر خبرها

  • خلاصه بازی فوتسال ایران ۶ - ۱ قرقیزستان؛ ایران به جام جهانی فوتسال رفت + ویدئو
  • فیلم| شهر شنژن چین غرق شد!
  • بارندگی شدید در شهر شنژن چین + فیلم
  • فیلم/ شنژن غرق شد
  • رصد اقدامات دستگاه‌های اجرایی در حیطه امنیت غذایی و سلامت غذا
  • گره تیم ملی را جوان 24 ساله باز کرد (عکس)
  • بزرگترین شگفتی مسابقات فوتسال آسیا؛ ژاپن حذف شد
  • سرمربی تیم فوتسال فرش‌آرا مشهددر لیگ عراق
  • امین اسماعیل‌نژاد یک قدم تا اروپایی شدن
  • خواهر اسماعیل هنیه در زندان اسرائیل / دلیل: حمایت از حمله 7 اکتبر حماس