Web Analytics Made Easy - Statcounter

آزاد، مدیر عامل سیما و منظر شهرداری همدان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان ،گفت: این حرص درختان مربوط به سال ۱۳۹۵ است و متاسفانه با شیطنت یکی از خبرنگاران این خبر و عکس آن به دروغ در فضای مجازی به تازگی منتشر شده است.


وی با بیان اینکه بر اساس نظر کارشناسان مرکز تحقیقات سازمان جهاد کشاورزی استان همدان، این درختان دچار آفت کرم خراط شده بودند افزود: اگر آن‌ها حرص کامل نمی‌شدند این آفت به سایر درختان این خیابان و محیط اطراف آن انتقال داده می‌شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


آزاد از باقی ماندن ۴ متر از تنه‌ی هر یک از این درختان خبر داد و گفت: بر اساس طرحی که به شهرداری دادیم تنها تنه اصلی این درختان برای اجرای طرح المان‌های شهرداری و نقش نگاری با چوب در محل باقی مانده است.


وی از کاشت درختان ۶ تا ۷ ساله چنار در کنار تنه درختان بیمار گذشته در این خیابان خبر داد و گفت: هم اکنون ۱۳ اصله نهال کاشته شده در این مکان سبز و بارور هستند.


مدیر عامل سیما و منظر شهرداری همدان ادامه داد: عکس درختان حرص شده و پیش از کاشت درختان جدید متاسفانه از سوی یکی از خبرنگاران استان در فضای مجازی منتشر شده است و این شخص مدعی شده که این درختان را شهرداری و یا آموزشگاه‌های موجود در این منطقه برای دیده شدن بهتر تابلو ها‌ی آن‌ها قطع کرده است.


آزاد ادامه داد: این خبرنگار متخلف وقتی برای کاری غیر قانونی به شهرداری مراجعه کرد، مجبور به پرداخت جریمه شد و جلوی انجام کار مربوط به شهرداری او گرفته شد و او در اقدامی انتقام جویانه دنبال زیر سوال بردن اقدامات شهرداری است.


مدیر عامل سیما و منظر شهرداری همدان از پیگیری تخلف این خبرنگار و شکایت از اخبار کذب او خبر داد.


انتهای پیام/ا


درختان بیمار در همدان حرص شدند

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: درختان شهرداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۲۵۵۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزئیات بودجه شهرداری همدان در دسترس شهروندان قرار گرفت

مدیر برنامه‌ریزی و بودجه شهرداری همدان گفت: خلاصه بودجه مصوب سال ۱۴۰۳ شهرداری همدان  برای آگاهی شهروندان همدانی با تلاش کارکنان اداره آمار، برنامه‌ریزی و تحلیل اطلاعات در درگاه داده شهرداری همدان منتشر شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از همدان، عادل جعفری امروز _سه شنبه بیست و هشتم فروردین_ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: شهروندان می‌توانند با مراجعه به درگاه مذکور، خلاصه بودجه منابع و مصارف و همچنین جزئیات درآمد و پروژه‌های تملک دارایی سرمایه‌ای (عمرانی) را به تفکیک مناطق و ادارات تابعه ملاحظه کنند.

وی افزود: بودجه سال ۱۴۰۳ امسال ۴۳۵۴ میلیارد تومان بوده که نسبت به بودجه ۳۷۵۱ میلیارد تومانی سال گذشته از رشد ۱۶ درصدی برخوردار شده است.

مدیر برنامه‌ریزی و بودجه شهرداری همدان با اشاره به میانگین رشد بودجه شهرداری همدان، خاطرنشان کرد: میانگین رشد در ده سال گذشته ۲۸ درصدی بوده است و با توجه به گزارش‌های پیش‌بینی مشاور و کاهش تحقق درآمدهای شهرداری. تلاش شد بودجه در محدوده پیش‌بینی‌های علمی رشد کند.

جعفری تصریح کرد: جمع کل درآمدهای عمومی پیش بینی شده بودجه سال ۱۴۰۳ حدود ۴,۳۰۰ میلیارد تومان است که ۲,۶۰۰ میلیارد تومان مربوط به درآمدهای عمومی با تمرکز بر پروانه‌های ساختمانی و ماده صد و امور وابسته به ساختمان، ۱,۳۰۰ میلیارد تومان فروش ملک (۲۹/۵ درصد) و ۴۱۰ میلیارد تومان وام و اوراق مشارکت (۹/۵ درصد) پیش‌بینی شده است.

وی گفت: ۵۸ درصد بودجه به حوزه مأموریت‌ها و مقررات که در قالب اقدمات توسعه‌ای و عمرانی تعریف شده اختصاص یافته و ۴۲ درصد مربوط به مباحث جاری است.

مدیر برنامه‌ریزی و بودجه شهرداری همدان با بیان اینکه ۴۳۸ پروژه عمرانی در قالب شش مأموریت تعریف شده ادامه داد: از بودجه عمرانی ۷/۵ درصد به حوزه کالبدی و شهرسازی، ۱۲/۵ درصد به حوزه محیط زیست و خدمات شهری، ۱/۵ درصد به مدیریت بحران، ۵۲ درصد به حمل و نقل و ترافیک و هشت درصد به حوزه مدیریت پشتیبانی و شش درصد به مباحث اجتماعی و فرهنگی اختصاص یافته است.

جعفری تاکید کرد: بودجه امسال بر اساس نیازسنجی از مناطق، سازمان‌ها و با توجه به رویکردهای چشم‌انداز بیست ساله، کارهای کارشناسی در جلسات مختلف تدوین و پس از تصویب شورای اسلامی شهر همدان و تأیید کمیته تطبیق در فرمانداری ابلاغ شد.

کد خبر 745202

دیگر خبرها

  • وضعیت آسفالت شهر قزوین مناسب نیست
  • جزییات بودجه شهرداری همدان در دسترس مردم قرار گرفت
  • حمایت شهرداری کرمانشاه از احداث پارکینگ طبقاتی در معابر پرتردد شهر
  • واکنش عضو شهرداری تهران به جمع‌آوری سگ‌ها از خیابان
  • جزئیات بودجه شهرداری همدان در دسترس شهروندان قرار گرفت
  • شهرداری از انجام کار‌های هزینه بر و بی تاثیر خودداری کند
  • صادرات خدمات فنی مهندسی حوزه آب به ۲۰ کشور در جهان
  • شهرداری همدان ماهانه ۱۵۰ میلیارد تومان هزینه دارد
  • عکس | سالخوردگی مرد مارلبرویی
  • کنترل و مبارزه با آفات و بیماری های فضای سبز شهر یزد