Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ايتنا»
2024-03-28@13:00:23 GMT

پرفروش‌ترین گوشی سال 2018 معرفی شد

تاریخ انتشار: ۱۷ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۳۲۵۸۶۵

پرفروش‌ترین گوشی سال 2018 معرفی شد

ایتنا- برخی از کاربران همیشه به دنبال بهترین‌ها و پرفروش‌ترین‌ها هستند. یکی از سوالات همیشگی کاربران این است که بهترین گوشی هوشمند سال کدام گوشی است. در ادامه این مطلب به این پرسش پاسخ داده خواهد شد. در سال گذشته شرکت اپل توانست بر مسائل و مشکلات ناشی از کاهش و افت فروش فائق آید و به شکل فوق‌العاده‌ای فروش خود را افزایش دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یکی از دلایل این افزایش فروش، گوشی فوق‌العاده  پرچمدار این شرکت بود که در سال 2018 کاربران زیادی را مجذوب خود کرد و توانست فروش بی‌سابقه‌ای را برای شرکت اپل به ارمغان بیاورد.
 
 
به گزارش ایتنا و به نقل از سی‌نت، در سال 2017 شرکت اپل محصول جدید خود تحت عنوان آیفون ایکس را به بازار عرضه کرد که یکی از بهترین باز طراحی‌های شرکت اپل در چند سال گذشته به حساب می‌آمد و نخستین باری بود که یک مدل آیفون 1000 دلار قیمت داشت. بسیاری از تحلیلگران تصور می‌کردند که این محصول نمی‌تواند نظر مخاطبان را جلب کند و فروش جالبی نخواهد داشت ولی عکس این موضوع اتفاق افتاد.
 
براساس گزارش‌هایی که منابع آگاه منتشر کرده‌اند، آیفون ایکس در سال 2018 توانست بیش‌ترین فروش سال را به نام خود ثبت کند. پیش از آن اعلام شده بود که در فصل اول سال 2018 ، این گوشی موفق شده است که بیش‌ترین میزان فروش را داشته باشد. در نهایت مشخص شد که این گوشی توانسته است تمام سال را مدیریت کند و نظر مثبت مخاطبان را جلب نماید.
   
اگر نگاهی مختصر و کوتاه به سهام بازار جهانی موبایل بیندازیم، سه وضوح می‌توان دید که آیفون‌های اپل بهترین و پرفروش‌ترین گوشی‌های هوشمند هستند. رتبه دوم در زمینه گوشی‌های هوشمند در سال 2018 متعلق به آیفون8 بود و آیفون 8پلاس هم در جایگاه سوم قرار گرفت. برندهای دیگری مانند شیائومی و سامسونگ هم در بین ده گوشی برتر دنیا در سال 2018 به چشم میخورند.
 
خیلی از کاربران متعجب هستند که چرا برندی خوشنام مانند هواوی در بین پرفروش‌ها نیست. تحلیلگران اعلام کردند که شاید هواوی فروش بیشتری نسبت به اپل داشته باشد ولی تنوع فروش آن بالاست و این چنین نیست که تمرکز مخاطبان فقط روی یکی از محصولات آن باشد تا آن محصول به عنوان پرفروش‌ترین محصول معرفی شود.
 
 

منبع: ايتنا

کلیدواژه: اپل تلفن همراه گوشی هوشمند آیفون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.itna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ايتنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۲۵۸۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت گوشی سامسونگ، شیائومی و آیفون ۹ فروردین ۱۴۰۳/ نمای جدید از بازار موبایل

فرارو- آیفون 13 پرو مکس درغیاب مدل‌های نسل ۱۴ و ۱۵، همچنان لقب گران‌ترین گوشی بازار ایران را یدک می‌کشد.

به گزارش فرارو؛ قیمت آیفون 13 پرو مکس نسخه یک ترابایت با پارت‌نامبر ZAA یا LLA حدود ۱۲۰ میلیون اعلام می‌شود و خود آیفون 13 در ارزان‌ترین حالت ممکن قریب ۴۰ میلیون قیمت دارد.

گلکسی S24 اولترا بهترین پرچمدار سامسونگ است و با یک ترابایت فضای ذخیره‌سازی، برچسب قیمت ۱۰۰ میلیونی دارد. در همین برند سامسونگ گلکسی A15 به عنوان یک میان رده اقتصادی کمی بیش از شش میلیون فروخته می‌شود و گلکسی A54 که یکی از بهترین میان رده‌هاست، نزدیک ۱۶ میلیون به فروش می‌رسد.

پوکو X6 پرو شیائومی جزو قلدرترین و محبوب‌ترین میان رده‌های بازار است و این یکی با ۵۱۲ گیگ فضای ذخیره سازی ۱۸ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان ارش دارد.

ارزان‌ترین گوشی‌های هوشمند سامسونگ و شیائومی هم امثال گلکسی A04e و ردمی A2 پلاس به حساب می‌آیند، که با کمتر از چهار میلیون قابل خریداری هستند.  

پرفروش‌ترین گوشی‌های بازار موبایل

مدل

قیمت

گلکسی A15 نسخه 128+4

پنج میلیون و 800 هزار تومان

گلکسی A05s نسخه 64+4

چهار میلیون و 700 هزار تومان

گلکسی A54 نسخه 256+8

16 میلیون تومان

گلکسی A34 نسخه 128+8

10 میلیون و 700 هزار تومان

گلکسی S24 اولترا نسخه یک ترابایت

100 میلیون تومان

ردمی نوت 13 4G نسخه 256+8

هشت میلیون و 300 هزار تومان

ردمی نوت 13 پرو پلاس نسخه 512+16

23 میلیون تومان

ردمی A2 پلاس نسخه 64+3 گیگ

سه میلیون و 800 هزار تومان

ردمی  A3 نسخه نسخه 128+4

پنج میلیون و 400 هزار تومان

ردمی 13C نسخه 256+8

شش میلیون و 300 هزار تومان

پوکو X6 پرو نسخه نسخه 512+12

18 میلیون و 500 هزار تومان

آیفون 13 نسخه 128 گیگ پارت‌نامبر CH

40 میلیون تومان

آیفون 13 پرو مکس نسخه یک ترابایت پارت‌نامبر ZZA

120 میلیون تومان

دیگر خبرها

  • کاهش ۳۳ درصدی فروش آیفون در چین
  • قیمت گوشی سامسونگ، شیائومی و آیفون ۹ فروردین ۱۴۰۳/ نمای جدید از بازار موبایل
  • سقوط فروش آیفون در بزرگترین بازار دنیا
  • قیمت گوشی امروز ۸ فروردین ۱۴۰۲
  • قیمت گوشی سامسونگ، شیائومی و آیفون ۸ فروردین ۱۴۰۳/ آیفون ۱۳؛ حداقل ۴۰ میلیون
  • بهترین بازی های آفلاین آیفون
  • رقابت نفس‌گیر آیفون ۱۵ با شیائومی ۱۴ / برنده کدام است؟
  • پرفروش‌ترین خودروها در اروپا
  • قیمت آیفون ۱۳ پرو مکس امروز (۷ فروردین) + مشخصات و دوربین iPhone 13 pro max
  • پرفروش‌ ترین گوشی شیائومی + دانلود لیست قیمت جدیدترین و ارزان‌ترین موبایل امروز(۷ فروردین)