Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، نادر فلاحی، مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل گفت: استان اردبیل سالانه پذیرای بیش از ۸ میلیون مسافر داخلی و خارجی است و این استان به عنوان ییلاق ایران زمین در ایام تابستان مقصدی ارزانی برای مسافران و گردشگران محسوب می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به وجود جاذبه‌های متعدد طبیعی در سطح استان اردبیل، گفت: آب و هوای مطبوع و اقلیم استان اردبیل در ایام تابستان می‌تواند مقصدی جذاب برای هم میهنان عزیزمان باشد.

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل ادامه داد: اردبیل هم چنین به عنوان مهد تمدن کشور با نام باستانی آرتاویل در دوران مختلف تاریخی نقش قابل توجهی در تارخی منطقه داشته است.

فلاحی با اشاره به وجود آثار و جاذبه‌های منحصربه فرد تاریخی و باستانی در سطح استان، افزود: وجود تمدن ۷ هزار ساله در منطقه تاریخی و باستانی شهر یری مشکین شهر گواه محکمی بر این ادعا است.

وی اضافه کرد: اردبیل به عنوان خواستگاه حکومت صفویه نقش عمده‌ای در ایجاد وحدت و انسجام ملی در آن دوران داشته که در کنار این موضوع به رسمیت شناختن مذهب شیعه به عنوان دین رسمی در کشور نیز از جمله اقدامات مهم سلاطین صفوی بود.

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل بیان داشت: قابلیت‌های طبیعی استان تنها معطوف به آبگرم سرعین نیست و شما در یک مسیر ۷۰ کیلومتری می‌توانید به صورت همزمان به دشت مغان، کوه سبلان، دریای خزر و جنگل‌های فندقلو دسترسی داشته باشید.

وی عنوان کرد: علاوه بر این موضوعات ارزان بودن سفر به استان اردبیل خود می‌تواند جاذبه بسیار خوبی برای مسافران و گردشگران باشد.

انتهای پیام/ح

وجود جاذبه‌های متعدد طبیعی در سطح استان اردبیل

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: گردشگران جاذبه های طبیعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۲۶۷۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نگاهی به جاذبه‌های طبیعی در نقاط مختلف بوئین میاندشت

شهرستان بوئین میاندشت در استان اصفهان واقع شده است. این شهرستان در بخش کوهستانی اصفهان قرار دارد به همین جهت جاذبه‌های طبیعی زیبایی دارد و اغلب در طول سال با بارش‌های برف و باران همراه است.

شهروندخبرنگار ما اقدام به ارسال فیلم از جاذبه‌های طبیعی نقاط مختلف این شهرستان مانند طبیعت بهاری، سد آغچه و شکوفه‌های درختان در جاده روستای قلعه بهمن کرده است که می‌توانید در ادامه به تماشای آن بنشینید.

منبع: شهروند خبرنگار - اصفهان

بیشتر بخوانید:

بهار رنگارنگ روستای جغدان ارمغانی برای عاشقان طبیعت + تصاویر

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی     کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید

 

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • تولید سالانه ۲۵هزار تن زردآلو در باغات لرستان
  • اسکان ۷۵ هزار مسافر از عید تا عید در چهارمحال و بختیاری
  • ثبت حدود ۱۰ میلیون بازدید از جاذبه‌های گردشگری استان اصفهان
  • اقامت بیش از ۷۴ هزار مسافر درچهارمحال وبختیاری
  • بازدید بیش از ۶۸ هزار نفر در تعطیلات عید فطر از جاذبه‌های سمنان
  • نگاهی به جاذبه‌های طبیعی در نقاط مختلف بوئین میاندشت
  • مرمت و بازسازی سالانه ۳۵ بنای تاریخی در استان اردبیل
  • بازدید نوروزی ۲۰ میلیون نفر از جاذبه‌های تاریخی فارس
  • آبشار «اما» و سرخس‌هایش دیدن دارد
  • اسکان بیش از ۳۱ هزار مسافر در خراسان جنوبی