Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صدای ایران»
2024-04-24@10:12:26 GMT

تکذیب خبر بازداشت طلبه شاکی از مهناز افشار

تاریخ انتشار: ۱۷ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۳۲۶۷۵۸

طلبه مازندرانی که از مهناز افشار بخاطر نشر اکاذیب شکایت کرده بود هیچگاه بازداشت نشده است.

به گزارش صدای ایران از باشگاه خبرنگاران، خبری در فضای مجازی منتشر شده که در آن فردی ادعا کرده است سید غفار دریاباری طلبه مازندرانی که از مهناز افشار شکایت کرده بود در بازداشت به سر می‌برد و صفحه فیک مورد ادعا به این طلبه اختصاص داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



احسان خاکزاد شاهاندشتی وکیل این طلبه مازندرانی، گفت: سید غفار دریاباری طلبه‌ای که از مهناز افشار شکایت کرده بود هیچگاه بازداشت نشده است و اکنون نیز مشغول ادامه تحصیل و زندگی عادی خود در آمل است.

وی با بیان اینکه این فرد نه شاکی دارد و نه اعلام جرمی بر علیه او شده است، افزود: این طلبه مازندرانی همچنان پیگیر شکایت خود از مهناز افشار است.

خاکزاد در خصوص طولانی شدن زمان این پرونده گفت:منتظر اعلام مرجع قضایی صالح برای رسیدگی به این پرونده هستیم.

وکیل این طلبه مازندرانی افزود: دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان بابل پس از تشکیل پرونده به شعبه چهارم دادسرای فرهنگ و رسانه در تهران برای قرار تامین کیفری مناسب نیابت قضایی داده بود، اما این شعبه با اعلام اینکه خودش مرجع صالح برای رسیدگی است پرونده را به بابل مسترد کرد.

وی افزود:دادسرای عمومی و انقلاب بابل نظر دادسرای فرهنگ و رسانه را نپدیرفت و معتقد است دادسرای فرهنگ و رسانه تهران باید مفاد نیابتی را برای احضار مهناز افشار انجام دهد.

خاکزاد افزود: پرونده اکنون دوباره به دادسرای فرهنگ و رسانه تهران ارسال شد و به محض تعیین تکلیف برای اعلام مرجع قضایی صالح، روال قانونی شکایت از مهناز افشار را ادامه خواهیم داد.

وکیل طلبه مازندرانی با بیان اینکه دیروز با موکل خود در منزلش صحبت کرده است از فعالان عرصه فضای مجازی خواست اخبار را از خبرگزاری‌های رسمی پیگیری و به شایعاتی که در این خصوص منتشر می‌شود توجه نکنند.

منبع: صدای ایران

کلیدواژه: مهناز افشار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۲۶۷۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدیرعامل فولاد شکایت مهدی رحمتی را تکذیب کرد

به گزارش ورزش سه، در مدت اخیر و در روزهای سخت باشگاه فولاد، با ادعای یکی از روزنامه‌های ورزشی کشور، مشخص شد که  باشگاه فولاد خوزستان پس از برکناری ایگناسیو مارتینز به دنبال استخدام سید مهدی رحمتی بود و با این سرمربی به توافق هم رسیده بود اما نارضایتی برخی لیدرهای باشگاه خوزستانی باعث می‌شود رحمتی و مدیران فولاد قید این همکاری را بزنند.

بهرام رضاییان مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان درباره این قرارداد در گفتگو با خبرنگاران گفت: سید مهدی رحمتی از ابتدا هم یکی از گزینه های باشگاه بودند. به اینجا تشریف آوردند و مذاکره و صحبت هم کردیم. یک پیش قراردادی بود که ایشان با آنها بحث داشت و گفتند برخی از بندها را حذف کنیم. با آقای عارف نیا مدیر حقوقی باشگاه مذاکراتی انجام دادند و با ایشان هم که صحبت کردم، گفتند پیش قرارداد و قرارداد را تحویل ایشان دادیم و مهدی رحمتی خواسته با وکیلش صحبت کند. بعد از جلسه هم ایشان به تهران برگشتند و تا الان نه شکایتی ما رسیده و نه بحث بوده. فقط فضای رسانه این اتفاق را مطرح کرده و من خودم با آقای رحمتی هم صحبت کردم بحث خاصی نبود.

دیگر خبرها

  • معرفی شاکی حسین حسینی از سوی فرماندهی فراجا
  • اطلاعیه فراجا؛ تکذیب شکایت سردار رادان از کاپیتان استقلال | شاکی اصلی مشخص شد
  • تکذیب شکایت فرمانده فراجا از دروازه‌بان استقلال
  • فراجا تکذیب کرد/ شکایت از دروازبان استقلال چه شد؟
  • مدیرعامل فولاد شکایت مهدی رحمتی را تکذیب کرد
  • حضور حسین حسینی در دادسرای فرهنگ و رسانه با شکایت فراجا
  • تبرئه جام جم از شکایت فیلیمو
  • ۸۰ هزار عضو داریم/با انبوهی از شکایت‌ها مواجهیم
  • با ۸۰ هزار عضو ۷۰۰ شکایت در ماه داریم
  • یکصد نفر در دام کلاهبردار شبکه هرمی؛ گنبدکاووس