Web Analytics Made Easy - Statcounter

آیت‌الله علوی گرگانی گفت: آیت‌الله شاهرودی از بیت رفیع علم و مرجعیت بودند و در طول دوران پر برکت خود در راه تربیت شاگردان فاضل کوشا بوده و با تألیف کتب متعدد و پاسخگویی به مشکلات دینی و اعتقادی مردم خدمت به عالم تشیع کردند. ۱۷ تير ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۲ استانها قم نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، به مناسبت ارتحال حضرت آیت‌الله سید محمد شاهرودی مرجع تقلید شیعیان، آیت‌الله علوی گرگانی پیامی صادر کرد که متن پیام این مرجع تقلید به این شرح است:

بسمه تعالی

قال رسول الله صلی الله علیه و آله:« موت العالم مصیبة لا تجبر و ثلمة لا تسد»

جناب مستطاب حضرت آیت‌الله سید عبدالهادی شاهرودی زید عزه

خبر رحلت والد معظم شما عالم بزرگوار مرجع عالیقدر حضرت آیت‌الله العظمی سید محمد شاهرودی موجب تألم اینجانب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مراسم تشییع پیکر آیت‌الله شاهرودی در قم برگزار می‌شود‌آیت‌الله سبحانی: آیت‌الله شاهرودی مبدأ آثارو برکات بود و در تربیت افاضل سعی بلیغی داشتقم| مراسم سوگواری در دفتر آیت‌الله شاهرودی برگزار شد

این عالم بزرگوار که از بیت رفیع علم و مرجعیت بودند و در طول دوران پر برکت خود از خرمن عالمان بزرگی همچون والد معظم خود و آیت‌الله سید جمال‌الدین گلپایگانی کسب فیض کردند، در راه تربیت شاگردان خوب و فاضل کوشا بوده و با تألیف کتب متعدد و پاسخگویی به مشکلات دینی و اعتقادی مردم خدمت به عالم تشیع کردند.

اینجانب درگذشت این مرجع عالی‌مقام را در درجه اول به ساحت مقدس امام زمان علیه السلام و سپس به مقام معظم رهبری و مراجع عظام تقلید و حوزه‌های علمیه همچنین به بازماندگان و آقازدگان گرامی مخصوصا به جنابعالی تسلیت گفته و علو درجات آن عالم بزرگوار را از پروردگار مسئلت می‌کنم.

انتهای پیام/ح

R7854/P/S6,62/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۲۶۹۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آئین شکرانه خدمت زائران نوروزی حضرت رضا (ع) 

دریافت 72 MB

تصویربردار: سیدحسین میرپور

کد خبر 6082209

دیگر خبرها

  • عدم پاسخگویی تعرفه‌های آندوسکوپی و کولونوسکوپی به هزینه‌ها
  • آئین شکرانه خدمت زائران نوروزی حضرت رضا (ع) 
  • آیت‌الله العظمی مکارم شیرازی: هزینه سفر حج بسیار سنگین است
  • آیت‌الله اعرافی: به دغدغه‌های مراجع عظام تقلید در بانکداری توجه جدی شود
  • هزینه سفر حج بسیار سنگین شده است
  • حفظ محیط زیست و تکمیل فاضلاب شهری مطالبه مهم شاهرودی‌ها از دولت
  • آیت‌الله سبحانی: منابع مادی مثل نفت صرف هزینه‌های جاری نشود
  • مسئولان برای رفع مشکلات سفر حج تدبیری بیاندیشند
  • برگزاری میز خدمت فرماندار چالدران با جامعه هدف بهزیستی
  • آیت‌الله نوری همدانی: در مقابل دشمن متحد و همراه رهبر باشید