Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام سید محمدعلی آل هاشم شامگاه روز یک شنبه در دیدار با کارگزاران و دست اندرکاران حج استان با بیان اینکه مسلمانان وحدت خود را در همه حال حفظ کنند، ادامه داد: سرزمین وحی فرصتی ارزشمند برای تقویت بنیه‌های اعتقادی مسلمانان است.

وی با تاکید بر اینکه برخی کارهای خرافات در حج انجام می شود، افزود: در زیارت قبرستان بقیع از کارهای خرافی به شدت اجتناب شود، حج بهترین فرصت برای تمرین سبک زندگی اسلامی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت الاسلام آل هاشم با اشاره به اینکه روحانیان و مدیران کاروان با نظارت بر اعمال حجاج به رفتارهای آنها برای ارتقای معنویت جهت دهند، ابراز داشت: یکی اهداف بزرگ حج ابراهیمی وحدت مسلمانان است که باید تلاش‌های جهادی برای گسترش آن استمرار داشته باشد.

وی با بیان اینکه امام راحل با دور اندیشی خود باعث شد مراسم حج دل‌های مسلمانان را به هم نزدیک کند، گفت: اجتماع مسلمانان در سرزمین وحی نشانه‌ای از وحدت و همدلی مسلمانان در برابر مشرکان است.

امام جمعه تبریز با تاکید بر اینکه دشمن تلاش می کند تا به اسلام ضربه بزند، گفت: عملکرد دولت‌های مستکبر در برابر مسلمانان در جای جای دنیا نشان از توطئه‌های آنها برای دنیای اسلام دارد.

وی با تاکید بر اینکه مسلمانان باید در این شرایط با هوشیاری و آگاهی در برابر دشمن مقاومت کنند، ابراز داشت: دشمن می خواهد به وحدت مسلمانان ضربه بزند.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۲۷۰۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بایدن: به امنیت اسرائیل متعهد هستیم

آفتاب‌‌نیوز :

بایدن گفت که واشنگتن به حصول آتش‌بسی در غزه متعهد است که باعث آزادی اسرا و جلوگیری از تشدید درگیری‌ها شود.

وی در ادامه گفت: ما به حفاظت از آمریکا، منافع و شرکای خود در منطقه ازجمله عراق متعهد هستیم.

رئیس‌جمهور آمریکا عنوان کرد که این کشور درحال همکاری نزدیک با عراق جهت غلبه بر داعش است.

السودانی نیز با اشاره به اینکه این دیدار در برهه‌ای حساس رخ داده است بر اهمیت روابط میان دو کشور تاکید کرد.

وی تاکید کرد که بغداد به دنبال تغییر همکاری نظامی به شراکت کامل با ایالات متحده است.

السودانی با اشاره به اینکه دیدگاه‌های این کشور درخصوص مسائل منطقه ممکن است در برخی موارد با آمریکا متفاوت باشد، تاکید کرد که بغداد نیز به دنبال جلوگیری از تشدید درگیری‌ها می‌باشد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • ضرورت استفاده از پسماند کشاورزی برای جلوگیری از فشار کمتر به مراتع همدان
  • فواید یک ویتامین برای زنان
  • وعده صادقی که اتحاد کشورهای اسلامی را مستحکم‌تر کرد
  • جهان اسلام یکپارچه در مقابل جبهه کفر ید واحده تشکیل دهد
  • اقدام شجاعانه ایران اسلامی در نتیجه وحدت و تقریب ملت آن است
  • ارتش دژی استوار در برابر هرگونه تجاوز و تهدید و نمادی از وحدت و انسجام ملی
  • تاکید آیت الله نوری همدانی بر وحدت بیش از پیش علمای جهان اسلام
  • آیت‌الله نوری همدانی: در مقابل دشمن متحد و همراه رهبر باشید
  • ضرورت مصرف بهینه و جلوگیری از هدر رفت منابع آب موجود شفت
  • بایدن: به امنیت اسرائیل متعهد هستیم