Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه اجتماعی برنا؛ فریبرز حمیدی در خصوص فرایند انتخاب و انتصاب مدیران اظهار کرد: بر اساس فرایندی که برای انتخاب و انتصاب مدیران در نظر گرفتیم آزمونی ویژه داوطلبان مدیریت مدارس برگزار شد و طبق ضوابط مدیران باید حداقل ۶۰درصد از نمره را کسب کنند  تا به مرحله بعد برسند.

وی ادامه داد: داوطلبانی که حداقل ۱۲۰نمره از ۲۰۰نمره آزمون کتبی را کسب کنند می توانند در مصاحبه شرکت کنند، بنابراین افرادی کمتر از این حد نصاب امکان حضور در مصاحبه را ندارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حمیدی شائبه شرکت برخی افراد مردودی در آزمون، در مرحله بعد را منتفی دانست و تصریح کرد: چنین موضوعی امکان پذیر نیست زیرا که فرایند انتخاب در سامانه انجام می‌شود و اگر کسی کمتر از نمره حد نصاب را داشته باشد سامانه او را برای ورود به مرحله مصاحبه معرفی نمی‌کند.

وی تصریح کرد: ۴۰۰نمره برای مصاحبه در نظر گرفته شده است بنابراین پذیرفته شدگان آزمون کتبی در مرحله مصاحبه مهارت‌های تجربی، روان شناختی و حرفه‌ای خود را در برابر ناظران آشنا به دوره‌های تحصیلی، تبیین می‌کنند.

مشاور وزیر آموزش و پرورش در ستاد راهبردی مدرسه‌محوری از اتمام فرایند مصاحبه تا ۲۰تیر ماه خبر داد و افزود: بعد از انجام مصاحبه و همچنین بررسی‌های لازم، اوایل مرداد ماه نتایج اعلام و پذیرفته شدگان حکم مدیریت خود را دریافت خواهند کرد.

وی درباره چگونگی توزیع مدیران در مدارس گفت: در صورتی برای پست مدیریت مدرسه‌ای چند متقاضی وجود داشته باشد فردی به عنوان مدیر منصوب خواهد شد که نمرات آزمون کتبی، مصاحبه و سوابق بهتری داشته باشد.

حمیدی خاطرنشان کرد: فرایند انتخاب و انتصاب مدیران مدارس برای تمام مدارس کشور به جز مدارس غیردولتی انجام می‌شود و مدیران شایسته مبتنی بر صلاحیت‌های تخصصی و حرفه‌ای برای اداره مدرسه به کار گرفته می‌شوند

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: مدرسه مصاحبه وزیر آموزش و پرورش برنا مدیران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۲۷۲۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز فرایند انتخاب مشاور برای مطالعات طرح‌جامع برقی‌سازی وسایل نقلیه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهر تهران گفت:با توجه به اثرگذاری ویژه طرح جامع برقی‌سازی وسایل نقلیه بر وضع و کیفیت زندگی شهروندان و لزوم بررسی اثرات اقتصادی، اجتماعی و زیست‌محیطی آن، در کنار اثرات حمل و نقلی در شهر تهران، استفاده از خدمات شرکت‌های مهندسان مشاور، دارای تخصص‌‎های مرتبط با موضوع، مطالعه موردنیاز است.

شهریار افندیزاده با اشاره به آغاز فرایند انتخاب مشاور از طریق فراخوان آگهی گفت: از شرکت‌های مشاوری که دارای حداقل رتبه ۲ در تخصص حمل و نقل هستند، دعوت کردیم برای دریافت اسناد انتخاب مشاور، از اول تا هشتم اردیبهشت به سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرتهران مراجعه کنند.

وی افزود: مکان‌یابی و طراحی ایستگاه‌های شارژ وسایل نقلیه برقی (به تفکیک اتوبوس، تاکسی، خودرو شخصی و موتورسیکلت) با در نظر گرفتن معیار‌های ترافیکی (اثرسنجی ترافیکی)، زیرساخت‌های برقی (دیماند و تامین برق ایستگاه‌ها) و مکانیکی موردنیاز و الزامات معماری و شهرسازی، از مهم‌ترین موضوعاتی است که در مطالعات طرح جامع برقی‌سازی وسایل نقلیه در شهر تهران بررسی می‌شود.

مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهر تهران همچنین به تعیین اولویت خطوط اتوبوسرانی و تاکسیرانی شهر تهران برای برقی‌سازی ناوگان اشاره کرد و گفت: مدل‌های اقتصادی نحوه مالکیت تاکسی و موتورسیکلت برقی با توجه به قیمت موجود تاکسی و موتور بنزینی، از دیگر موارد بررسی در مطالعات طرح جامع برقی‌سازی وسایل نقلیه در شهر تهران است.

دیگر خبرها

  • آغاز فرایند انتخاب مشاور برای مطالعات طرح‌جامع برقی‌سازی وسایل نقلیه
  • اعلام نتایج آزمون ورودی دوره دکتری سال ۱۴۰۳
  • زمان اعلام نتایج آزمون دکتری مشخص شد
  • زمان اعلام نتایج اولیه آزمون دکتری اعلام شد
  • نتایج اولیه و زمان انتخاب رشته آزمون دکتری ۱۴۰۳
  • اعلام نتایج آزمون ورودی دوره دکتری «Ph.D.» (نیمه‌متمرکز) سال ۱۴۰۳
  • زمان اعلام نتایج اولیه آزمون دکتری اعلام شد+ لینک www.azmoon.org
  • زمان اعلام نتایج اولیه آزمون دکتری اعلام شد+ آدرس سایت www.azmoon.org
  • کارنامه نتایج اولیه آزمون دکتری سال ۱۴۰۳ منتشر شد
  • اعلام زمان انتشار کارنامه نتایج اولیه و زمان انتخاب رشته‌های تحصیلی آزمون ورودی دوره دکتری «P.h.D» سال ۱۴۰۳