Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «وانا»
2024-04-24@15:38:27 GMT

احتمال محرومیت ۲ ساله لیونل مسی

تاریخ انتشار: ۱۷ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۳۲۷۳۲۶

احتمال محرومیت ۲ ساله لیونل مسی

به گزارش وانانیوز، 

اظهارات تندی که لیونل مسی پس از برتری 2 بر یک تیم ملی فوتبال آرژانتین مقابل شیلی در دیدار رده‌بندی مسابقات کوپا آمه‌ریکا 2019 انجام داد، ممکن است برای وی گران تمام شود. طبق گزارش نشریه «آس»، فوق‌ستاره بارسلونا به دلیل اتهامی که به مسئولان کنفدراسیون فوتبال آمریکای جنوبی (کونمبل) زد و این کنفدراسیون را فاسد خطاب کرد و در ادامه از حضور در مراسم اهدای مدال حضور پیدا نکرد، ممکن است تا 2 سال از حضور در مسابقات رده ملی محروم شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اگر این اتفاق بیفتد، مسی در بازی‌های مرحله انتخابی جام جهانی 2018 و مسابقات کوپا آمه‌ریکا 2020 که قرار است به میزبانی مشترک کلمبیا و آرژانتین برگزار شود، قادر به همراهی آلبی‌سلسته نخواهد بود.

مسی پس از بازی با شیلی در انتقاد از مسئولان کنفدراسیون فوتبال آمریکای جنوبی گفته بود: همه چیز برای برزیل آماده شده است. نمی‌خواهم جزئی از این فساد باشم. ما نباید جزئی از این اهانت باشیم که در این دوره از کوپا آمه‌ریکا متحمل شدیم. ما می‌توانستیم در این مسابقات پیشروی کنیم اما اجازه ندادند که به فینال برویم. فساد، داوران و همه افراد دیگر مانع لذت بردن مردم از فوتبال شدند. امیدوارم داوران و کمک‌داور ویدئویی (VAR) تأثیری در بازی فینال نداشته باشند و بگذارند پرو رقابت کند، اما بعید می‌دانم اجازه چنین کاری را بدهند.

کونمبل هم در واکنش به اظهارات مسی، با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد: در فوتبال گاهی اوقات شما پیروز می‌شوید و گاهی اوقات هم می‌بازید، پس پذیرش نتیجه یک بازی با احترام و وظیفه‌شناسی، از ارکان اساسی بازی جوانمردانه است. این موضوع در مورد تصمیمات داوری هم صدق می‌کند و باید پذیرفت که داوران هم انسان هستند و هرگز مصون از خطا نیستند. پذیرفتنی نیست که به دلیل رخ دادن یکسری حوادث که مقتضی رقابت‌هایی است که در آن 12 کشور در شرایط یکسان با یکدیگر به رقابت می‌پردازند، اتهامات بی‌پایه و اساسی برای تحریف واقعیت مطرح و تمامیت کوپا آمه‌ریکا زیر سؤال برود. اتهامات نسبت داده شده نمایانگر بی‌احترامی به این رقابت‌ها، تمامی بازیکنان شرکت کننده در آن و صدها فردی است که زیر نظر کونمبل کار می‌کنند، سازمانی که از سال 2016 بی‌امان تلاش کرده تا فوتبال آمریکای جنوبی را حرفه‌ای کرده و آن را توسعه دهد.

انتهای پیام/

 

منبع: وانا

کلیدواژه: تیم ملی فوتبال آرژانتین بارسلونا لیونل مسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۲۷۳۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نگاهی به چند خبر ورزشی چهارم اردیبهشت استان قزوین

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز قزوین، در پایان رقابت‌های کشتی آزاد، تیم‌های قزوین، الوند و تاکستان اول تا سوم شدند و در فرنگی قزوین، آبیک و  محمدیه عناوین برتر را کسب کردند.   رقابت‌های قهرمانی استان با شرکت بیش از ۱۲۰ کشتی گیر نونهال در خانه کشتی قزوین برگزار شد.   رقابت‌های قهرمانی کشور، ۱۰ و ۱۴ اردیبهشت در سالن شهدای هفت تیر  تهران برگزار می‌شود   تداوم  برد دختران فوتبال در تورنمنت کافا با گلزنی ملی پوش قزوینی   تیم ملی فوتبال دختران جوان ایران که در رقابت‌های کافا حضور دارد در دومین دیدار خود با ۷ گل ترکمنستان را شکست داد.   مریم دینی ملی پوش استان دو گل کشورمان در این بازی را به ثمر رساند.   پرنیا رحمانی دیگر ملی پوش استان و طاهره کشتیرانی بعنوان سرپرست دیگر نمایندگان استان در تیم ملی فوتبال جوانان هستند.   صعود مومنی و تیم ملی فوتسال از دور گروهی   تیم ملی فوتسال کشورمان که در ترکیب خود از سعید مومنی سنگربان قزوینی در رقابت‌های جام ملت‌های آسیا بهره می‌برد با برد تیم‌های افغانستان، بحرین و کویت راهی دور حذفی شد.   مومنی در بازی برابر کویت در ترکیب ثابت قرار داشت.   فوتسالیست قزوینی در تیم مس سونگون    محمد نجف زنگی فوتسالیست قزوینی فصل گذشته گهر زمین سیرجان به تیم مس سونگون ورزقان پیوست.   نجف زنگی سابقه بازی در تیم‌های لیگ برتری و اردو‌های ملی را در کارنامه دارد.   قهرمانی رکابزن قزوینی در رقابت‌های کوهستان بانوان   ستایش قلی پور در رقابت‌های کراس کانتری دوچرخه کوهستان جوانان بر سکوی نخست ایستاد.   طاهره پورحیدری سرداور قزوینی این رقابت‌ها بود.

دیگر خبرها

  • نبی: هیچ باشگاهی نباید رایگان بودن رقابت‌ها را اعلام کند
  • یوونتوس، رکورددار صعود به فینال کوپا ایتالیا در تاریخ این رقابت‌ها
  • یورو برای بلینگام و امباپه است، نه رونالدو!
  • 7 سال پیش در چنین روزی؛ لیونل مسی سانتیاگو برنابئو را به آتش کشید / عکس
  • پیشکسوت استقلال: بغل کردن مادر رییس جمهور ونزوئلا محرومیت نداشت ولی کار حسینی داشت؟
  • نگاهی به چند خبر ورزشی چهارم اردیبهشت استان قزوین
  • حسینی از بازی با فولاد محروم شد
  • چرا بغل کردن مادر رئیس جمهور ونزوئلا محرومیت نداشت، سید حسین داشت؟
  • چترنور: سقف قرارداد فوتبال بانوان یک میلیارد تومان است
  • جدول بیشترین قهرمانی سری آ / اینتر دومین تیم پرافتخار شد