Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-24@14:12:46 GMT

مصرف بنزین در استان مرکزی هشت درصد افزایش یافت

تاریخ انتشار: ۱۷ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۳۲۷۷۴۴

مصرف بنزین در استان مرکزی هشت درصد افزایش یافت

به گزارش ایرنا، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی روز دوشنبه در کارگروه مقابله با قاچاق و عرضه خارج از شبکه فرآورده های نفتی یارانه ای استان مرکزی در محل استانداری این استان، بیان کرد: مصرف گازوئیل در سه ماه نخست امسال در این استان نسبت به مدت مشابه سال گذشته بیش از پنج درصد افزایش داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«بهروز اکرمی» با بیان اینکه مصرف سوخت سی ان جی در سه ماه نخست امسال در استان مرکزی نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۱ و نیم درصد کاهش داشته است، بیان کرد: باید دلایل افزایش مصرف سوخت بنزین و گازوئیل و کاهش مصرف سی ان جی به صورت کارشناسی مشخص شود.

وی اظهار داشت: مالکان ادوات کشاورزی استان مرکزی باید اول مهرماه امسال نسبت به پلاک گذاری ادوات خود اقدام کنند و در غیر این صورت، ۵۰ درصد سهمیه خود را از دست می دهند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی گفت: با توجه به اینکه سوختگیری وسایل نقلیه از ۲۰ مرداد ماه امسال به صورت سهمیه بندی انجام می شود، شهروندان باید از هم اکنون نسبت به دریافت کارت سوخت وسیله نقلیه خود اقدام کرده و تا تاریخ مذکور حداقل یکبار با کارت خود سوختگیری کنند چرا که بعد از تاریخ اعلام شده اصلاح این مهم با مشکلاتی روبرو خواهد بود.

۹۰ جایگاه سوخت در نقاط مختلف استان مرکزی فعالیت می کنند.

استان مرکزی ۱۲ شهرستان، ۳۳ شهر، ۲۳ بخش، ۷۹۵ روستای دارای دهیاری و یک میلیون و ۴۴۰ هزار نفر جمعیت دارد.

۳۰۱۷/‏۳۰۷۵

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۲۷۷۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار اورژانس نسبت به افزایش ۲۲ درصدی غرق‌شدگی در فروردین امسال

جعفر میعادفر در تشریح آمار مربوط به حوادث غرق شدگی در کشور گفت: در فروردین ماه سال جاری در مجموع ۱۱۸ نفر در حوادث مرتبط با غرق شدگی دچار حادثه شدند که این آمار در مقایسه با فروردین ماه سال گذشته از افزایش ۲۲ درصدی حکایت دارد.

وی با بیان اینکه ۶۴ نفر از این ۱۱۸ نفر به دلیل غرق شدگی جان خود را از دست داده‌اند، گفت: آمار فوتی‌ها نیز حاکی از افزایشی دو درصدی در مقایسه با سال قبل است.

رئیس سازمان اورژانس کشور تعداد مصدومان را نیز ۵۴ نفر اعلام کرد و افزود: شمار مصدومان ناشی از حوادث غرق‌شدگی نیز رشد ۵۹ درصدی در مقایسه با فروردین ماه سال ۱۴۰۲ را نشان می‌دهد.

میعادفر درباره استان‌های دارای بیشترین موارد فوتی نیز گفت:‌استان فارس با ۱۱ و استان اصفهان با هفت مورد دارای بیشترین موارد فوت به دلیل غرق‌شدگی در فروردین ماه امسال بودند. این موضوع نشان می‌دهد که آمار غرق‌شدگی ارتباطی با مجاورت با دریا و ... ندارد و لازم است که مردم اصول ایمنی را در این مورد رعایت کنند.

به گفته وی بیشترین موارد مصدومیت ناشی از غرق‌شدگی نیز در استان‌های بوشهر با ۱۵ مورد مصدوم و هرمزگان با هشت مورد مصدوم است.

رئیس سازمان اورژانس کشور به مردم هشدار داد که با رعایت نکات ایمنی و پرهیز از شنا کردن در استخرها و کانال‌های کشاورزی و ... از جان خود و اطرافیانشان مراقبت کنند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • تله سوخت و راهکارهای عبور از بحران سوختی در کشور
  • ۳۴ درصد مردم از کارت جایگاه داران استفاده می‌کنند
  • جایزه ویژه توانیر برای مشترکان کم مصرف
  • در هنگام سوخت گیری از کارت سوخت شخصی استفاده کنید
  • میزان سفرهای حمل ونقل عمومی درون شهری زیر ۵۰ درصد است
  • میزان سفر‌های حمل ونقل عمومی درون شهری ۵۰ درصد است
  • تدوین ۴۰۰ برنامه‌ در هفته کار و کارگر استان مرکزی
  • ۷۰ درصد از مردم از کارت شخصی سوخت استفاده می‌کنند
  • هشدار اورژانس نسبت به افزایش ۲۲ درصدی غرق‌شدگی در فروردین امسال
  • واکنش سریع بانک مرکزی به یک خبر دلاری/ گوشت ۲۸۵ هزارتومانی در راه است/ کاهش قیمت طلا و سکه و خودرو در بازار