Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون سیاسی اجتماعی استانداری سیستان و بلوچستان با بیان این که تصویر ارایه شده از سیستان و بلوچستان با واقعیت این استان سازگاری ندارد، گفت: فیلمی درباره ظرفیت های فرهنگی و قومی استان ساخته می شود.

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری شبستان، نشست پروژه ملی ساماندهی صدور مجوز راه اندازی یک هزار کارگاه سوزن دوزی استان سیستان و بلوچستان پیش از ظهر امروز دوشنبه 17 تیر با حضور حمید قبادی دبیر کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور، عبدالرحیم کردی مدیرعامل منطقه آزاد چابهار، یوسفی فرماندار کنارک، علی زینی وند معاون سیاسی اجتماعی استانداری سیستان و حسین مسگرانی مدیر کل ارشاد استان سیستان و بلوچستان در کارگروه سالن جلسات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

«علی زینی وند» با بیان اینکه استان سیستان و بلوچستان به طور واقعی معرفی نشده است،گفت:استان سیستان و بلوچستان مملو از ظرفیت های بی نظیر و پنهان است اما تصویری که از آن منتشر شده است، تصویر نامطلوبی است که با واقعیت های این استان سازگاری ندارد؛ این استان مملو از تنوع است که کمتر به آن توجه شده است.

 

معاون سیاسی اجتماعی استانداری سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه در این دولت توجه جدی تری به استان سیستان و بلوچستان می شود، گفت: باید ظرفیت های بالقوه استان را معرفی کنیم و این استان را به صورت واقعی معرفی کنیم و از ظرفیت های این استان برای رفع مشکلات کشور استفاده کنیم.

 

وی از ساخت فیلمی منطبق با واقعیت های استان سیستان و بلوچستان خبر داد و گفت: رویکرد دولت این است که فیلمی بر اساس ظرفیت های فرهنگی و قومی استان سیستان و بلوچستان ساخته شود.

 

معاون سیاسی اجتماعی استانداری سیستان و بلوچستان  تاکید کرد: دولت تمام قد از  طرح راه اندازی یک هزار کارگاه سوزن دوزی حمایت می کند و از تمام امکانات عمومی و دولتی برای تحقق آن استفاده می کند.

 

علی زینی وند با اشاره به حمایت دولت از مشاغل خانگی و مشاغل خرد اظهار کرد: بخش عمده ای از امکانات دولت در این صنایع اشتغالزا استفاده می شود؛در خیلی از کشورها دولت ها به سمت حمایت از مشاغل خانگی و خرد رفته اند. توجه به مشاغل خرد گفتمان امروز کشور است، مهمترین موضوع در تولید خرد بازاریابی و فروش محصول است.

 

معاون سیاسی اجتماعی استانداری سیستان و بلوچستان  با بیان اینکه سوزن دوزی هنر زیبا و کاربردی است که باید از ظرفیت های آن استفاده کرد، گفت: هویت ایرانی اسلامی ما ترکیب اش از زیبایی هات و تنوع قومی است؛ هر جا موسیقی و لباس قومی یک منطقه را با هر انگیزه ای سرکوب کنید با همان سرکوب قومیتی رخنه ای در هویت ایرانی ایجاد می شود.

 

پایان پیام/32

منبع: شبستان

کلیدواژه: دهه کرامت جشن های دهه کرامت اردبیل خبرگزاری شبستان قم بیرجند خراسان جنوبي مسجدسلیمان امامزادگان و بقاع متبرکه سازگاری تصویر واقعیت سیستان و بلوچستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۲۷۸۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام وزیر کشور از سیستان: بر سر عهدی که بستیم، هستیم

به گزارش همشهری آنلاین، احمد وحیدی نوشت: ‏امروز مجدد به سیستان و بلوچستان عزیز سر زدم. پیگیری مشکلات مردم شریف این منطقه از روز اول دولت دستور کار جدی آقای رییس جمهور و وزارت کشور قرار داشت. در دولت تصمیمات خوبی برای مهار سیل در استان به صورت زیرساختی گرفته شده است.
بر سر عهدی که بستیم، هستیم.

کد خبر 845289 برچسب‌ها سيل احمد وحیدی استان سیستان و بلوچستان خبر ویژه

دیگر خبرها

  • حفاظت از مرزهای مجازی به اندازه حفاظت از مرزهای روی نقشه دارای اهمیت است
  • ارایه خدمات مناسب به مسافران نوروزی و کاهش ۴۴ درصدی تصادفات شهر تهران
  • عملیات روانی و روایت نادرست دشمنان از سیل بلوچستان
  • دستور مخبر برای امدادرسانی همه‌جانبه در مناطق سیل‌زده
  • رسالت همه فعالین اجتماعی نشان‌دادن چهره واقعی سیستان و بلوچستان است
  • معاون اجتماعی، فرهنگی و زیارت استانداری قم منصوب شد
  • خسارت ۱۸ هزار میلیاردی سیل به زیرساخت‌های بلوچستان
  • پیام وزیر کشور از سیستان: بر سر عهدی که بستیم، هستیم
  • نجات ۷۰ سرنشین ۳ اتوبوس گرفتار سیلاب
  • خسارت ۱۸۰۰ میلیاردی سیل در جنوب سیستان و بلوچستان