Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-19@20:14:08 GMT

کامرون بویس، بازیگر بیست ساله دیزنی درگذشت

تاریخ انتشار: ۱۷ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۳۲۸۱۶۱

کامرون بویس، بازیگر بیست ساله دیزنی درگذشت

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، کامرون بویس بازیگر جوانی که در شبکه دیزنی نقش‌آفرینی می‌کرد، در ۲۰ سالگی درگذشت. با خبر درگذشت این بازیگر جوان شوک شبکه‌های اجتماعی را فراگرفت. گفته شده کامرون بویس بازیگر سریال «زادگان» شنبه بر اثر یک مشکل پزشکی درگذشت.

از جمله چهره‌های سرشناسی که از این بازیگر یاد کردند آدام سندلر بود که با او در فیلم «بزرگ شده‌ها» و «بزرگ‌شده‌ها ۲» کار کرده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او نوشت: «خیلی دوست‌داشتنی‌ و جوان بود، بااستعدادترین و باهوش‌ترین بچه در کنار ما بود و من حقیقتا عاشق این بچه بودم. بسیار مراقب خانواده‌اش بود. بسیار به دنیا اهمیت می‌داد. ممنون کامرون، برای همه چیزهایی که به ما یاد دادی با رفتنت قلب همه ما شکست.»

باب ایگر مدیرعامل دیزنی نیز به خانواده او تسلیت گفت و فقدان کامرون را بزرگ خواند. هم‌بازی‌های این بازیگر در شبکه دیزنی نیز یاد او را گرامی داشتند. اسکای جکسون از جمله آنها بود که از او به عنوان بهترین فرشته خدا یاد کرد.

کنی اورتگا کارگردان «زادگان» نیز از بویس، استعداد او و شخصیت و مهربانی‌اش در برنامه‌های مشترکی که با هم داشتند یاد کرد و نوشت: «برای همیشه پسر محبوب من می‌مانی.»

خانواده او ابتدا خبر درگذشت وی را منتشر و با صدور بیانیه‌ای اعلام کردند: «او را در خواب از دست دادیم. به گفته آن‌ها او به خاطر تشنج ناشی از مشکلات پزشکی در خواب فوت کرد.»

آنها نوشتند: «روح او با محبت هر کسی که او را دوست می‌داشت به زندگی ادامه می‌دهد.»

بویس ۲۸ می ۱۹۹۹ در لس آنجلس متولد شده بود و بازیگری را از ۹ سالگی با بازی در فیلم ترسناک «آینه‌ها» با کیفر ساترلند شروع کرده بود.

او سپس راهی تلویزیون شد و در شماری از برنامه‌های دیزنی در شبکه این کمپانی نقش‌آفرینی کرد. او در نقش لوک در کنار دبی رایان در سریال «جسی» بازی کرد که ۴ فصل روی آنتن رفت. وی همچنین بازیگر «لوک چارلی خوب»، «بلرزان» و «راهنمای بازیکنان برای همه چیزهای خیلی خوب» بود.

وی در فیلم «بزرگ‌شده‌ها» یک و ۲ در نقش پسر آدام سندلر بازی کرده بود.

منبع: بی بی سی/۸ژوئیه

۲۵۸۲۴۵ کد خبر 1277698

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: سینمای جهان بازیگران سینمای جهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۲۸۱۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلاصه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان در هفته بیست و چهارم

دریافت 20 MB کد خبر 6082189

دیگر خبرها

  • بازیگر سریال «ترش و شیرین» ۱۸ سال پیش چه شکلی بود؟ / عکس
  • شمس آذر بازنده سرافراز
  • نمایش «شاماران» به سعدی افشار تقدیم شد
  • بازیگر جومونگ در جلسه فیلمنامه‌خوانی سریال جدیدش/ عکس
  • خلاصه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان در هفته بیست و چهارم
  • خواستگاری مازیار لرستانی از بازیگر زن سرشناس؟ | او رفاقت ۳۰ ساله‌مان را به باد داد | از من نپرسید که به من چی گفت
  • استقلال - شمس آذر؛ رنگ صدر آبی می‌ماند؟
  • رضا داوری اردکانی درگذشت عباس شریفی را تسلیت گفت
  • فرزند چهارم کایل واکر به دنیا آمد؛ خیانت بزرگ واکر فراموش شد؟!
  • همه چیز درباره فصل سوم سریال «سرزمین مادری»؛ زمان پخش و بازیگران جدید