Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-23@21:39:34 GMT

آغاز نوسازی واحدهای مسکونی آسیب دیده در فراهان

تاریخ انتشار: ۱۷ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۳۲۸۲۷۶

آغاز نوسازی واحدهای مسکونی آسیب دیده در فراهان

کلنگ احداث نخستین پروژه نوسازی واحدهای مسکونی آسیب دیده ناشی از بارندگی های بهاره امسال در فراهان به زمین زده شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از دیار آفتاب؛ سجادی، فرماندار فراهان در حاشیه آغاز نوسازی واحدهای مسکونی آسیب دیده در فراهان گفت: پرداخت تسهیلات ۴۰ میلیون تومانی قرض الحسنه برای ساخت واحد مسکونی روستایی و ۵۰ میلیون تومانی به واحد‌های مسکونی شهری حادثه‌دیده از سیل اخیر با بازپرداخت ۱۲ ساله در شهرستان فراهان در نظر گرفته‌شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه تاکنون از ۲۲۰ پرونده تشکیل شده ۷۰ متقاضی به بانک های عامل در سطح شهرستان معرفی شده اند تصریح کرد: ۳۵ فقره تسهیلات به حساب متقاضیان واریز شده است.

سجادی با تاکید بر اینکه مددجویان کمیته امداد علاوه بر تسهیلات بنیاد مسکن از ۳۰ میلیون تومان تسهیلات و ۱۰ میلیون بلاعوض برخوردار می شوند، افزود: واحدها از تسهیلات ۱۰ میلیون تومانی بلاعوض، اهدای تعداد ۱۶۰ کیسه سیمان هدیه رهبری برای هر واحد و مجوزهای ساخت و ساز و تهیه نقشه بصورت کاملا رایگان بهره مند می شوند.

 انتهای پیام/

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۲۸۲۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

از ابتدای جنگ غزه حدود ۱۲ هزار کودک آسیب دیده‌اند

صندوق کودکان سازمان ملل متحد (یونیسف) اعلام کرد که از آغاز جنگ رژیم صهیونیستی علیه نوار غزه (هفتم اکتبر) حدود ۱۲ هزار کودک آسیب دیده‌اند.

به گزارش ایسنا به نقل از آناتولی، تس انگرام، سخنگوی صندوق کودکان سازمان ملل متحد (یونیسف) تصریح کرد که از آغاز جنگ رژیم صهیونیستی در نوار غزه، حدود ۱۲ هزار کودک آسیب دیده‌اند.

 وی در ادامه افزود آسیب‌های وارد شده به کودکان در غزه، ناشی از صدمات وارده درنتیجه حملات هوایی و آسیب‌های روانی به دلیل درگیری‌های خشونت‌بار بوده است.

این سخنگوی یونیسف در کلیپی ویدیویی که در حساب کاربری سازمان ملل در شبکه اجتماعی ایکس (توئیتر) منتشر کرد گفت که داستان کودکان غزه نشان‌دهنده تصاویر شنیع و رعب‌آور پیامد‌های درگیری بر انسان‌ها است.

پیشتر جیمز الدر، سخنگوی یونیسف در صفحه کاربری خود در پلتفرم ایکس اعلام کرده بود که گزارش‌های کنونی نشانگر آن است که بیش از ۱۴ هزار جوان درنتیجه جنگ رژیم صهیونیستی علیه نوار غزه که از هفتم اکتبر آغاز شده است، جان خود را از دست داده‌اند.

از هفتم اکتبر ۲۰۲۳ که رژیم صهیونیستی حملات ویرانگر خود علیه نوار غزه را با حمایت آمریکا آغاز کرد، ده‌ها هزار فلسطینی که بیشترشان زن و کودک بودند، در این حملات شهید و زخمی شدند و زیرساخت‌های نوار غزه به شکل گسترده‌ای ویران شد و فاجعه انسانی بی‌سابقه‌ای در این منطقه رقم خورد.

در نتیجه این حملات و محدودیت‌هایی که این رژیم اعمال کرده و در پی کمبود شدید غذا، آب، دارو و سوخت ساکنان نوار غزه به ویژه ۲ استان غزه و استان شمالی در آستانه خطر قحطی قرار داشته و جان کودکان و سالخوردگان در این منطقه به خطر افتاده است.

دیگر خبرها

  • ۲۵ هزار واحد مسکونی در بافت‌های فرسوده کشور نوسازی شد
  • بازگشت ۴ هزار واحد تولیدی به چرخه صنعت
  • ۴۴۶ هکتار از اراضی محدوده شهر بوشهر به نهضت ملی مسکن اختصاص یافت
  • احداث ۳۵۰۰ واحد مسکونی سازمان انرژی اتمی در بوشهر آغاز شد
  • احداث ۴۰۰ واحد مسکن برای مددجویان بهزیستی استان اردبیل
  • نیروگاه اتمی بوشهر بیش از ۶۵ میلیون مگاوات ساعت برق تولید کرد
  • تحویل واحدهای مسکونی دانشگاه صنعتی امیرکبیر تا شهریور سال جاری
  • انعقاد قرارداد تسهیلات ۴۵۰ هزار واحد مسکونی
  • ۵۹ درصد واحد‌های مسکونی روستایی در دشتستان مقاوم سازی شد
  • از ابتدای جنگ غزه حدود ۱۲ هزار کودک آسیب دیده‌اند