Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-18@07:36:23 GMT

بازارچه مرزی ساری سو ماکو افتتاح شد

تاریخ انتشار: ۱۷ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۳۲۸۴۷۰

بازارچه مرزی ساری سو ماکو افتتاح شد

استاندار آذربایجان غربی با تاکید بر استفاده از ظرفیت استان‌های مرزی در جهت گسترش مناسبات دوجانبه گفت: از تمامی ظرفیت‌های آذربایجان غربی برای توسعه مراودات سیاسی و اقتصادی دو کشور استفاده می‌کنیم.

به گزارش ایسنا، محمد مهدی شهریاری در آئین بازگشایی مجدد بازارچه مرزی ساری سو ماکو با تاکید بر اینکه در آینده نزدیک ارومیه میزبان همه استانداران مرزی کشور ترکیه خواهد بود، افزود: مسائل و مشکلات پیرامون گمرک، ترانزیت، حمل و نقل، کالای مسافر مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار آذربایجان غربی با اعلام آمادگی بر تقویت روابط بین دو کشور و همچنین تقویت روابط بین اتباع دو کشور در راستای سیاست‌های بین المللی کشورها گفت: وظیفه مسئولین استان‌های مرزی حرکت در چارچوب سیاست‌های رهبران کشورها است بگونه‌ای که از تمامی ظرفیت‌های استان و کشور در جهت پیشبرد هدف‌های کلی کشور بهره جسته شود.

وی اظهار کرد: هرقدر امکانات استان‌های مرزی و مردمان مرزنشین از بعد اقتصادی فراهم و تقویت شود امنیت نیز تضمین خواهد شد.

استاندار آذربایجان غربی وجود ناامنی در دوران گذشته در منطقه را عامل مهم در عدم توسعه یافتگی عنوان کرد و گفت: دشمنان مشترک دو کشور ایران و ترکیه رفاه، آسایش، توسعه یافتگی را با عمل به سیاست‌های آمریکا و اسرائیل از مردم منطقه گرفته اند.

شهریاری گفت: سیاست جمهوری اسلامی ایران در قبال این تحرکات، ایجاد امنیت در کشور خودی و همسایه است.

وی افزود: ایران هزینه‌های زیادی را در راستای ایجاد امنیت با هدف تأمین ثبات پایدار صرف کرده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۲۸۴۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار استاندار آذربایجان‌غربی با فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال‌غرب نزاجا

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  محمد صادق معتمدیان در این دیدار ضمن تبریک روز ارتش به دلاورمردان ارتش جمهوری اسلامی ایران، از جانفشانی ها، ایثار و فداکاری های ارتشیان ایران اسلامی در تامین امنیت پایدار کشور و دفاع از مرزهای ایران اسلامی قدردانی کرد.

امیر سرتیپ دوم سیروس امان‌اللهی فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال‌غرب نزاجا نیز در این دیدار از حضور استاندار آذربایجان‌غربی در جمع ارتشیان و پوشیدن لباس مقدس ارتش در مراسم رژه صبح امروز، قدردانی کرده و گفت: حضور جنابعالی با لباس پرافتخار ارتش در جمع ارتشیان، موجب افتخار و دلگرمی گردید و ما از حمایت های مجموعه دولت مردمی سیزدهم در استان قدردانی می کنیم.

استاندار آذربایجان‌غربی در بدو ورود به محل قرارگاه منطقه‌ای شمال غرب ارتش، به یادمان شهدای ارتش جمهوری اسلامی ایران ادای احترام کرد.

دیگر خبرها

  • دیدار استاندار آذربایجان‌غربی با فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال‌غرب نزاجا
  • رشد دیپلماسی منطقه‌ای سیاست دولت است
  • ماکو رتبه اول آذربایجان غربی در نهضت ملی مسکن است
  • افزایش ۳۲ درصدی تردد مسافر از پایانه مرزی تمرچین در آذربایجان‌غربی
  • پیام تبریک استاندار آذربایجان غربی به مناسبت فرا رسیدن روز ارتش
  • افزایش ۴۲ درصدی تردد ناوگان باری از پایانه مرزی تمرچین
  • راه‌اندازی ۲ آزمایشگاه مرزی دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان غربی
  • ۴.۶ میلیون مسافر از پایانه های مرزی آذربایجان غربی تردد کرده اند
  • توسعه شاخصهای راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی در دستور کار
  • تردد نزدیک به ۱۰۵هزار ناوگان ترانزیتی از پایانه‌های مرزی آذربایجان غربی