Web Analytics Made Easy - Statcounter

محسن ربیع خواه از اینکه سال آینده نیز در پرسپولیس حضور خواهد داشت خوشحال است.

طرفداری- محسن ربیع‌خواه پس از حضور در باشگاه پرسپولیس و دیدار با مدیرعامل سرخپوشان، گفت:

صحبت‌های خوبی درباره تعامل با باشگاه با آقای عرب داشتم. 

به گزارش تسنیم، وی در واکنش به صحبت‌هایی که درباره لیست خروجی پرسپولیس مطرح شده و شایعاتی که مبنی بر حضورش در این لیست به میان آمده است، خاطر نشان کرد:

اصلاً این بحث‌ها مطرح نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

من با آقای عرب صحبت‌های خوبی داشتم. کالدرون هم تازه در تمرینات تیم شرکت کرده است و هنوز شناخت کاملی از تیم ندارد که بخواهد لیست خروجی بدهد. این مسائل شایعاتی است که نمی‌دانم از کجا درز پیدا می‌کند و امیدوارم هرچه زودتر شایعات تمام شود.

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس درباره کار با کالدرون تصریح کرد:

تمرینات متفاوتی با آقای کالدرون داریم. او خیلی پرانرژی و با انگیزه است و به ما هم انگیزه می‌دهد. ان‌شاءالله که بتوانیم سال خوبی در کنار ایشان داشته باشیم.

ربیع‌خواه در پاسخ به این سوال که طلبی از باشگاه پرسپولیس دارد، گفت:

من مطالباتم را از باشگاه گرفته‌ام و طلبی هم ندارم. خدا را شکر قول‌هایی که به من داده‌اند، عملی شده است.

وی درباره قطعی شدن حضورش در پرسپولیس گفت:

خدا را شکر که امسال هم در خدمت پرسپولیس هستم.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۲۸۵۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قول ناگلزمان به ستاره آلمانی: هنوز می‌توانی برگردی!

به گزارش "ورزش سه"، تیمو ورنر پس از افت و ناکامی در پیراهن لایپزیش شانس حضور در تیم ملی آلمان را از دست داده است. او امیدوار بود با ترک چلسی و بازگشت به لایپزیش دوباره جایگاهش در تیم ملی را به دست بیاورد، اتفاقی که نه‌تنها رخ نداد، بلکه باعث خط خوردن او از لیست تیم ملی شد.

او در پنجره نقل و انتقالات نیم‌فصل به لندن برگشت و به‌صورت قرضی راهی تاتنهام شد تا بتواند با درخشش در تیم جذاب آنگه پوستکوگلو دوباره خودش را در دل ناگلزمان و ترکیب تیم ملی جا کند اما فعلا اتفاق ویژه‌ای رخ نداده است.

نمایش‌های او در لباس تاتنهام آنقدری چشم‌گیر نبوده که سرمربی جوان تیم ملی را ترغیب به نوشتن نام ستاره ۲۸ ساله را در بین بازیکنان مدنظرش کند. با اینکه ورنر در لیست تیم ملی برای فیفا دی ماه مارس حضور نداشت اما بیلد خب امیدوارکننده‌ای منتشر کرده است.

بر اساس اخبار، ناگلزمان قبل از اعلام لیست اخیر به ورنر خبر داده که با اینکه او را برای دو بازی‌ برابر فرانسه و هلند دعوت نمی‌کند اما درهای تیم ملی به روی بسته نشده است. اگر او در هفته‌های آینده به اندازه کافی بازی کند و نمایش قابل قبولی داشته باشد می‌تواند در یورو ۲۰۲۴ حضور داشته باشد.

دیگر خبرها

  • از شایعه تا واقعیت بمب خبری فوتبال ایران
  • راز بزرگ آقای گل پرسپولیس و علی دایی | یک پرسپولیسی آقای گل را بیرون کرد
  • علی دایی و راز بزرگ آقای گل پرسپولیس
  • پرسپولیس پول اسدی را فراهم کرد
  • شروط روسیه برای مذاکره با آمریکا درباره اوکراین/قرار گرفتن رئیس اطلاعات نظامی اوکراین در لیست ترور روسیه
  • قول ناگلزمان به ستاره آلمانی: هنوز می‌توانی برگردی!
  • واکنش دستیار قلعه‌نویی به بیانیه استقلال و انتقادات از لیست تیم ملی
  • تحقق ۱۰۵ درصدی درآمد شهرداری قم در سال ۱۴۰۲/ حواشی سبب به حاشیه رفتن مطالبات مردمی می‌شود
  • ببینید | اسم تیم پیروزی بود؛ پرسپولیس را پس گرفتیم!
  • ۲ بازیکن رم در لیست خروج ده‌روسی