Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@17:22:39 GMT

همایش سوارکاری در چهارمحال و بختیاری برگزار شد

تاریخ انتشار: ۱۷ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۳۲۹۳۹۵

همایش سوارکاری در چهارمحال و بختیاری برگزار شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری، سومین همایش ملی سوارکاری و پرزنت سیلمی و اولین دوره مسابقات مهیج مارپیچ با اسب با همت هیئت سوارکاری استان و هیئت سوارکاری و اداره ورزش بخش فرخ شهر و با حضور سوارکارانی از پنج استان فارس، اصفهان، کرمان، چهارمحال و بختیاری روز جمعه ۱۴ تیر ماه در در باشگاه کوپال فرخشهر برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حسن محمدی، سهراب شاهرخی و امیر طاهریان با رقابت ۱۲ شرکت کننده در رشته سرعت ریسینگ، به ترتیب موفق به کسب مقام نخست تا سوم این دور از رقابت‌ها شدند.

همچنین ایلیا شمس با اسب قناری، علیرضا موسوی با اسب یغما و محمد حسین اسلامی با اسب ستاره در گروه اول سواری کلاسیک و مائده کریمی نژاد با اسب یغما، پارمیدا میری با اسب ماتادور و فائزه آذریان با اسب ستاره در گروه دوم سواری کلاسیک با رقابت ۱۲ شرکت کننده به ترتیب مقام اول تا سوم این رقابت‌ها را به خود اختصاص دادند.

کد خبر 4661271

منبع: مهر

کلیدواژه: سوارکاری شهرکرد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۲۹۳۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز مرحله استانی جشنواره ملی هنر‌های نمایشی در چهارمحال و بختیاری

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان چهارمحال و بختیاری؛ این جشنواره چهارم اردیبهشت ماه در تماشاخانه مهر واقع در چهارراه ابوریحان‌بیرونی از ساعت ۰۹:۰۰ صبح تا ۱۸:۰۰ اجرا می‌شود و اختتامیه آن روز پنجم اردیبهشت ماه در سالن سینمای اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان واقع در چهارراه ابوریحان از ساعت ۰۹:۰۰ صبح برگزار خواهد شد.

در این جشنواره ۱۰ گروه نمایشی کودک و نوجوان حضور دارند که پنج نمایش در بخش آزاد و پنج نمایش در بخش کانون باهم به رقابت می‌پردازند.

بیشتر بخوانید

درخشش چهار محال و بختیاری در دوسالانه هنر‌های تجسمی کشور

لازم به ذکر است که تماشای تمامی نمایش‌های این جشنواره رایگان خواهد بود و نمایش‌ها به صورت زنده در کانال شاد کانون پخش می‌شود.

جدول زمانبندی گروه‌های نمایشی نوزدهمین جشنواره هنر‌های نمایشی کودکان ونوجوانان کانون استان به شرح زیر اعلام می‌گردد.

دیگر خبرها

  • معرفی برترین‌های روز دوم هفته سوم مسابقات سوارکاری گنبدکاووس
  • همایش دوچرخه سواری عمومی شهر غلامان
  • میدان داری میراث‌فرهنگی چهارمحال و بختیاری در نمایشگاه ایران اکسپو
  • حضور میراث‌فرهنگی چهارمحال و بختیاری در نمایشگاه اکسپو
  • آغاز رقابت داوطلبان کنکور در چهارمحال و بختیاری
  • برگزاری سالانه ۱۰ کنگره شهدا در کشور
  • همایش دوچرخه سواری و کوهپیمایی به یاد ورزشکار فقید
  • پسماند و زباله معضل اصلی شهرها و روستاهای چهارمحال و بختیاری
  • نخستین مجموعه خبری ۳۰۰ ثانیه
  • آغاز مرحله استانی جشنواره ملی هنر‌های نمایشی در چهارمحال و بختیاری