Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو هیئت رئیسه کمیسیون اقتصادی گفت: خودروسازان باید براساس تعهدی که به شهروندان داده اند و مبلغی که دریافت کرده اند و حسابی که مردم بر آن قول و وعده باز کرده اند به تعهد خود عمل کنند.

سید تقی کبیری عضو هیئت رئیسه کمیسیون اقتصادی در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجو با اشاره به عدم اجرای تعهدات خودروسازان در قبال مشتریان خود، اظهار داشت: نمایندگان مجلس برحسب وظیفه نظارتی خود به صورت موردی پیگیر این موضوع هستند اما کمیسیون صنایع و معادن مجلس به صورت تخصصی این مسئله را پیگیری می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه طبیعتا هر تشکیلاتی از جمله شرکت های خودروسازی که به شهروندان تعهد می دهند باید به تعهدات خود عمل کنند، افزود: به ویژه که در حال حاضر وضعیت اقتصادی امروز کشور متغیر است باید هر تعهدی در زمان خود انجام گیرد تا افراد دچار ضرر نشوند.

عضو هیئت رئیسه کمیسیون اقتصادی تصریح کرد: خودروسازان باید براساس تعهدی که به شهروندان داده اند و مبلغی که دریافت کرده اند و حسابی که مردم بر آن قول و وعده باز کرده اند به تعهد خود عمل کنند.

نماینده مردم خوی و چایپاره در پاسخ به این سوال که برخی شرکت های خودروسازی، خودروهایی ثبت نام کرده اند که خارج از رده تولید بوده است، گفت: یک بخشی از این مسئله را به مردم حق می دهم، چرا که شرکت ها باید سر موعد به تعهدات خود عمل کنند اما برخی از این خودروها در زمان تحریم تولید می شدند که بخشی از قطعات این خودروها که بسیار هم در روند تولیدی تاثیرگذار بودند با مشکل مواجه شدند و نتوانستند در زمان مقرر وارد کشور شوند.

کبیری در پایان خاطر نشان کرد: اما در هر حال خودروسازان باید به تعهدات خود عمل کنند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: خودرو خودروسازان تعهد ایران تحریم تولید مردم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۲۹۵۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستاوردهای سپاه نتیجه به‌کارگیری نیروهای جوان است

جانشین سپاه امام علی ابن ابیطالب (ع) با بیان اینکه ویترینی از دستاوردهای سپاه همین موشک‌ها و پهپادهاست که سبب بازدارندگی شده و امنیت مطمئن را ایجاد کرد، گفت: تمام این دستاوردها نتیجه‌ به‌کارگیری نیروهای جوان و استعدادهای داخلی بوده است. - اخبار استانها -

سردار مهدی کبیری‌پور در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در قم، با بیان دستاوردهای سپاه در حوزه‌های مختلف گفت: دستاوردهای موشکی، پهپادی، زیردریایی، موضوعات رزمی دفاعی و امنیتی دستاوردهایی هستند که کمتر به آن‌ها پرداخته شده و پیشرفت‌های خوبی را در آن شاهد بودیم.

کبیری پور افزود: سپاه در قالب نیروهای سه‌گانه هوافضا، دریایی و زمینی با اعتماد به توان علمی دانشجویان و فارغ‌التحصیلان دانشگاهی در سطح کشوری باور ما می‌توانیم را به آن‌ها انتقال داد.

جانشین فرمانده سپاه قم در بخش دیگری از سخنان خود گفت: همچنین سپاه پروژه‌ها و نیازمندی‌های خود را در قالب ریزپروژه‌ها تعریف و به تیم‌های دانشجویی واگذار کرد.

وی تصریح کرد: تیم‌های دانشجویی پس از مدتی تبدیل به شرکت‌های دانش‌بنیان شدند که هم نیاز دفاعی کشور را برطرف کردند و هم توانستند پیشرفته‌ترین قطعات با تکنولوژی بالا را که در آن تحریم هستیم را بسازند؛ وارد حوزه‌های صنعتی شوند و قطعات  دندان‌ پزشکی و خودرو تولید کنند.

کبیری‌پور گفت: ویترینی از این دستاوردها همین موشک‌ها و پهپادهاست که سبب بازدارندگی شده و امنیت مطمئن را ایجاد کرده؛ این دستاوردها نتیجه‌ به کارگیری نیروهای جوان و استعدادهای داخلی بوده است.

انتهای پیام/

   

دیگر خبرها

  • هنگام خرید از فروشندگان دور گرد مراقب کپی اطلاعات کارت بانکی خود باشید
  • لزوم بازنگری در زمان اجرای مالیات بر عایدی سرمایه
  • مصوبه کمیسیون اصل ۹۰ برای اقتصادی شدن پخت نان کامل
  • بررسی مسائل و وضعیت فاضلاب معابر شهر سلماس
  • توسلی: رفتار دولت با مردم در بحث خودرو توهین‌آمیز است/ مجلس نظارت جدی بر عملکرد دولت را پیگیری می‌کند + فیلم
  • توسلی : رفتار دولت با مردم در بحث خودرو توهین‌آمیز است/ مجلس نظارت جدی بر عملکرد دولت در زمینه خودرو را پیگیری می‌کند + فیلم
  • دستاورد‌های سپاه نتیجه به‌کارگیری نیرو‌های جوان است
  • دستاوردهای سپاه نتیجه به‌کارگیری نیروهای جوان است
  • زمان اجرای همسان‌سازی حقوق بازنشستگان اعلام شد
  • خبر خوش برای بازنشستگان/ زمان اجرای همسان‌سازی حقوق بازنشستگان اعلام شد