Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو هیئت رئیسه کمیسیون اقتصادی گفت: خودروسازان باید براساس تعهدی که به شهروندان داده اند و مبلغی که دریافت کرده اند و حسابی که مردم بر آن قول و وعده باز کرده اند به تعهد خود عمل کنند.

سید تقی کبیری عضو هیئت رئیسه کمیسیون اقتصادی در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجو با اشاره به عدم اجرای تعهدات خودروسازان در قبال مشتریان خود، اظهار داشت: نمایندگان مجلس برحسب وظیفه نظارتی خود به صورت موردی پیگیر این موضوع هستند اما کمیسیون صنایع و معادن مجلس به صورت تخصصی این مسئله را پیگیری می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه طبیعتا هر تشکیلاتی از جمله شرکت های خودروسازی که به شهروندان تعهد می دهند باید به تعهدات خود عمل کنند، افزود: به ویژه که در حال حاضر وضعیت اقتصادی امروز کشور متغیر است باید هر تعهدی در زمان خود انجام گیرد تا افراد دچار ضرر نشوند.

عضو هیئت رئیسه کمیسیون اقتصادی تصریح کرد: خودروسازان باید براساس تعهدی که به شهروندان داده اند و مبلغی که دریافت کرده اند و حسابی که مردم بر آن قول و وعده باز کرده اند به تعهد خود عمل کنند.

نماینده مردم خوی و چایپاره در پاسخ به این سوال که برخی شرکت های خودروسازی، خودروهایی ثبت نام کرده اند که خارج از رده تولید بوده است، گفت: یک بخشی از این مسئله را به مردم حق می دهم، چرا که شرکت ها باید سر موعد به تعهدات خود عمل کنند اما برخی از این خودروها در زمان تحریم تولید می شدند که بخشی از قطعات این خودروها که بسیار هم در روند تولیدی تاثیرگذار بودند با مشکل مواجه شدند و نتوانستند در زمان مقرر وارد کشور شوند.

کبیری در پایان خاطر نشان کرد: اما در هر حال خودروسازان باید به تعهدات خود عمل کنند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: خودرو خودروسازان تعهد ایران تحریم تولید مردم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۲۹۶۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باید با گران فروشی در داروخانه‌ها برخورد جدی صورت بگیرد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم،‌ معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار در ستاد تنظیم بازار استان با بیان اینکه باید با گران‌فروشی در داروخانه‌ها برخورد شود، گفت: مراجعه کنندگان به داروخانه‌ها عموماً به دلیل حال روحی و جسمی، تخلفات در داروخانه‌ها را پیگیری نمی‌کنند و این موضوع وظیفه دانشگاه علوم پزشکی را دو چندان می‌کند.

غلامیان گفت: برخی از بازرسان و مسئولان رسیدگی به تخلفات این حوزه خودشان ذی‌نفع هستند که این موضوع برخورد با متخلفان را تا حد زیادی پیچیده می‌کند.

وی بر نظارت بیشتر بر فعالیت داروخانه‌ها و مراکز درمانی تاکید کرد و گفت: در حوزه دارو و درمان باید به صورت مستمر نظارت صورت بگیرد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار همچنین بر افزایش نظارت‌ها بر میدان میوه و تره بار شهید رجایی تاکید کرد و گفت: کنترل قیمت‌ها در میدان تره بار تاثیر بسیار زیادی در کنترل قیمت در سطح شهر خواهد داشت و تعزیرات، صمت و جهاد کشاورزی باید با جدیت این موضوع را پیگیری کنند.

وی گفت: اصلاح فرایند نرخ گذاری و نصب برچسب قیمت، اولین اقدامی است که باید هرچه سریع‌تر در میدان میوه و تره بار شهید رجایی عملیاتی شود.

دیگر خبرها

  • اسرائیل به دنبال جاسوسی بود؟ /واکنش عضو کمیسیون امنیت ملی به شناسایی ریزپرنده ها در آسمان اصفهان
  • کمیسیون مشترک اقتصادی و تجاری ایران و تاجیکستان تشکیل شد
  • فرزندی که حساب پدرش را خالی کرد
  • بررسی ادامه تحصیل از کارشناسی به دکتری علوم آزمایشگاهی در کمیته‌های تخصصی
  • پیگیری راه اندازی موزه معدن در کرمان
  • انتقال آب از خلیج فارس پیگیری می‌شود
  • منتخبان مجلس دوازدهم باید مکلف به پاسخگویی باشند
  • باید با گران فروشی در داروخانه‌ها برخورد جدی صورت بگیرد
  • انجام طرح تحقیق و تفحص از بلوار مرحوم ابوترابی
  • تاریکی در برخی از معابر شهروندان تبریز را به دردسر انداخت