Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-04-25@09:01:25 GMT

لوسیانو پریرا با فولاد تمدید کرد

تاریخ انتشار: ۱۷ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۳۲۹۹۷۳

به گزارش ایلنا، دکتر حبیب‌الله رضایی، مدیرعامل باشگاه فولاد پس از مذاکره با لوسیانو پریرا معروف به شیمبا با او برای لیگ نوزدهم به توافق رسید و قرارداد همکاری امضا کرد تا آقای گل فصل گذشته فوتبال ایران در فصل پیش‌رو نیز برای سرخ‌پوشان خوزستانی به میدان برود. 

پریرا در فصل هجدهم فوتبال ۱۶ گل به ثمر رساند و همراه با کی‌روش استنلی بازیکن سپاهان عنوان آقای گلی لیگ ایران را به دست آورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مهاجم برزیلی اولین بار در فصل ۲۰۱۳-۲۰۱۲ به فولاد آمد و دو فصل در این تیم بود و موفق شد، ۲۱ گل به ثمر برساند و در یک قهرمانی فولاد در لیگ نیز سهیم بود. 

پریرا در ادامه راهی سپاهان شد و در دو فصل حضور خود ۱۵ گل به ثمر رساند و یک قهرمانی با این تیم کسب کرد. “شیمبا” سپس به گسترش فولاد رفت و ۱۰ گل به ثمر رساند. 

او فصل هفدهم در آبادان بود و ۱۱ گل برای نفت وارد دروازه حریفان کرد. پریرا در لیگ هجدهم نیز در فولاد عملکرد بسیار خوبی داشت و آقای گل شد.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: فولاد خوزستان لوسیانو پریرا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۲۹۹۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رکورد تولید ماهانه صبا فولاد خلیج فارس شکسته شد

به گزارش «تابناک» به نقل از روابط عمومی شرکت صبا فولاد خلیج فارس، احسان رسولی اظهار داشت: صبا فولاد خلیج فارس در فروردين ماه سال جاری موفق به تولید ۱۳۱ هزار و ۸۱۱ تن بریکت گرم شد.

معاون بهره برداری شرکت صبا فولاد خلیج فارس ادامه داد: با ثبت این رقم، این شرکت رکورد جدیدی را در تولید ماهانه خود به ثبت رساند و از رکورد قبلی ماهانه این شرکت که ۱۲۹ هزار و ۴۰۰ تن بود، عبور کرد.

دیگر خبرها

  • حزباوی: من و اکرم عفیف شما همه!
  • ورزشگاه شهدای فولاد میزبان سپاهان در یک هشتم نهایی جام حذفی
  • گل اول تیم فوتبال بعثت کرمانشاه به فولاد هرمزگان
  • افزایش تولید فولاد خام ایران
  • لیگ ملت‌ها: لیست رقیب سرنوشت‌ساز والیبال ایران
  • ویسی به یاد ۹ بازیکن خوزستانی در تیم ملی
  • ویسی، ایده کمیته فنی در فولاد را رد کرد
  • فوتبالیست لیگ‌برتری که در ۷سال فقط یک‌دقیقه بازی و تمدید کرده! / چرا هیچ سرمربی و مدیرعاملی جرات حذف او را ندارد؟ / آقای تاج، فساد واضح همین است
  • بازیکنی که در ۷سال فقط ۱۶دقیقه بازی و تمدید کرده!
  • رکورد تولید ماهانه صبا فولاد خلیج فارس شکسته شد