Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازکرمانشاه ،فاطمه رضوان مدنی مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه از احداث واحدهای مددجویان زلزله زده توسط بسیج سازندگی استان تقدیر کرد.

وی گفت : در این جلسه تبادل نظر در خصوص موضوع واگذاری ۴۰ واحد مسکونی (فدک) جانمایی شده برای خانوارهای دارای ۲ معلوله صورت می‌گیرد و برای سایر خانوارهای ۲ معلوله متقاضی نیز صحبت و رایزنی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار داشت: مسکن مددجویان از دیگر مشکلاتی است که بررسی آن در اولویت کاری ما بوده و مددجویان بهزیستی اقشار مختلفی از جمله معلولان، محرومان، زنان سرپرست خانوار، سالمندان، کودکان بدسرپرست و بی سرپرست، بیماران روانی مزمن هستند که ارائه خدمات به آنها نیازمند داشتن همراهی خیرین و مردم است.

این جلسه در خصوص تفاهم نامه دوجانبه بهزیستی با بنیاد مسکن و سپاه به منظور ساخت مسکن مددجویان بهزیستی برگزار شد.

در این جلسه با درخواست بهزیستی مقرر شد پرداخت تسهیلات بانکی از طرف بنیاد مسکن با اولویت قراردادن مددجویان بهزیستی آسیب دیده از سیل اخیر استان انجام گیرد و در این زمینه بهزیستی به مددجویان خود مبلغ ۱۰ میلیون تومان کمک بلاعوض پرداخت می‌کند.

بسیج سازندگی کشور به ساخت ۳۰۰ واحد مسکونی مددجویان زلزله زده اقدام کرده که بسیج سازندگی کرمانشاه از این میزان ساخت تقریبی ۶۸ و احد را انجام داده که مابقی توسط دیگر استان‌ها صورت گرفته است .

 

 

انتهای پیام/د

احداث واحدهای مددجویان زلزله زده توسط بسیج سازندگی

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بهزیستی تسهیلات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۳۰۶۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۱۰۶ واحد مسکن به مددجویان کمیته امداد گلستان واگذار شد

به گزارش جام جم آنلاین از گرگان و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد، عیسی بابائی مدیر کل کمیته امداد استان گلستان گفت: ۳۳هزار و ۸۶۳ واحد مسکن مددجویان کمیته امداد کشور باحضورریاست محترم جمهوری بصورت وبیناری افتتاح شد که سهم استان گلستان از این تعداد ۲۱۰۶ واحد مسکونی است.

بابائی فعالیت مسکن مددجویی را یکی از مهمترین برنامه های کمیته امداد عنوان و بیان کرد: ساخت این واحد ها از ابتدای سال ۱۴۰۲ شروع که عملیات ساخت  ۲۱۰۶ واحد به پایان رسیده وعملیات اجرایی  ۵۰۰ واحد نیز درسال ۱۴۰۳ در دستور کار قرارگرفته که تا پایان سال جاری به بهره برداری خواهد رسید .

وی افزود: برای ساخت این واحد ها جمعاً مبلغ ۹۵۰ میلیارد تومان هزینه شده است که درکنار تسهیلات بنیاد مسکن ،مبلغ ۱۵۰ میلیون تومان توسط این نهاد بصورت بلاعوض و همچنین ۱۰ تن سیمان ، ایزوگام ،سنگ نمای ساختمان نیز بصورت رایگان و تسهیلات ۵۰ میلیون تومانی صندوق امداد ولایت به آنها اختصاص داده شده است .

بابائی یادآورشد: این واحد های مسکونی از پرداخت هزینه‌های صدور پروانه ساختمانی ، امتیازانشعابات آب، برق، گاز، نیز معاف شدند.

وی با اشاره به فعالیت های دیگر حوزه مسکن این نهاد، گفت: در سال گذشته ۳۹۷ مورد تعمیرات مسکن با اعتباری بالغ بر ۸ میلیارد تومان، ۲۷۷ مورد احداث فضای جانبی با اعتباری بالغ بر ۴ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان ، ۵۵۲ مورد لوله کشی گاز با اعتباری بالغ بر۵ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان انجام شده و همچنین برای ۱۹ مددجوی متقاضی طرح نهضت ملی مسکن نیز ۱میلیارد و ۵۲۰ میلیون تومان هزینه شده است .

بابائی تصریح کرد: درسال گذشته بالغ بر ۳۹ میلیارد تومان تسهیلات صندوق قرض الحسنه امداد ولایت به فعالیت های مسکن مددجویان اختصاص یافته است.

دیگر خبرها

  • سقف‌های مهربانی، سرپناه مددجویان کمیته امداد لرستان
  • بررسی روند ساخت مسکن مددجویی در شاهیندژ
  • مقاوم سازی ۷۵ درصد از واحد‌های مسکونی روستایی لرستان
  • ساخت بیش از۱۳۸۰ واحد مسکونی برای افراد کم برخوردار
  • ایجاد ۱۲ هزار و ۵۸۵ فرصت شغلی برای مددجویان لرستان
  • واگذاری دو هزار و ۸۷ واحد مسکونی ویژه مددجویان در فارس
  • واگذاری ۱۰۸ واحد مسکونی به مددجویان کمیته امداد در استان تهران
  •  واگذاری بیش از هزار واحد مسکونی به مددجویان هرمزگانی
  • ۲۱۰۶ واحد مسکن به مددجویان کمیته امداد گلستان واگذار شد
  • واگذاری ۱۰۸ واحد مسکونی به خانواده‌های تحت حمایت کمیته امداد استان تهران