Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-24@09:04:52 GMT

بازار پاکستان در انتظار کفش قم است

تاریخ انتشار: ۱۷ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۳۳۰۸۲۲

بازار پاکستان در انتظار کفش قم است

رئیس اداره بازرگانی خارجی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم از اعزام هیئت تجاری به پاکستان خبر داد. ۱۷ تير ۱۳۹۸ - ۱۸:۰۴ استانها قم نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، سید مجتبی فرهادی قمی در جلسه میز ملی توسعه صادرات کفش و صندل که در سالن جلسات سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم برگزار شد، با اشاره به اهمیت صادرات کفش در رونق اقتصادی استان قم اظهار داشت: کفش ازجمله کالاهایی است که نسب به وزن آن ارزش صادرات آن بسیار بالا است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی از تدوین برنامه‌های ترویج تجارت خارجی استان قم خبر داد و افزود: کفش جزء کالاهای اصلی صادرات استان قم بوده که متأسفانه امروز در تأمین مواد اولیه الکل و دی او پی دچار مشکل هستیم و این امر در حفظ  بازارهای خارجی این کالا تأثیر گذاشته است.

رئیس اداره بازرگانی خارجی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم ادامه داد: گرانی 20 تا 30 درصدی مواد اولیه و افزایش قیمت تولید کفش  یکی دیگر از دلایل از دست دادن بازارهای خارجی تولیدکنندگان داخلی است.

رقم فرار مالیاتی از زبان وزیر اقتصادقم| شهر هوشمند؛ یک هدف دست‌یافتنی یا یک تخیل دور از دسترسمجوز احداث 14 نیروگاه خورشیدی در قم صادر شده است

وی با ابراز نگرانی از به دست گرفتن بازارهای بین‌المللی توسط کشورهای رقیب تصریح کرد: باوجود تولید هزار و 300 تن الکل در شازند اراک هنوز نیازمند واردات این محصول برای حفظ میزان تولید و حفظ بازار هستیم.

فرهادی قمی برنامه وزارت صنعت، معدن و تجارت استان قم را در حوزه صادرات کفش تشریح و خاطرنشان کرد: کشور پاکستان و کشورهای همسایه ایران از بازارهای هدف در صادرات کفش بوده و درصدد فرستادن هیئت تجاری به پاکستان هستیم.

انتهای پیام/ش

R7854/P/S6,62/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۳۰۸۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دخانیات و لوازم خانگی بیشترین کالای قاچاق در قم بود

سیاوش فولادی وندا ، گفت: بازرسان اداره کل صنعت، معدن و تجارت قم در فروردین ماه امسال، ۳۶۴ مورد بازرسی برای جلوگیری از تخلف عرضه، نگهداری و فروش کالای قاچاق انجام دادند.

معاون بازرسی و نظارت اداره کل صنعت، معدن و تجارت قم افزود: از این تعداد بازرسی هشت مورد منجر به تشکیل پرونده تخلف شد که برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی استان معرفی گردید.

او ادامه داد: در مجموع ارزش ریالی کشفیات فروردین‌ماه امسال ۲ میلیارد و ۴۳۵ میلیون ریال بوده‌است.

فولادی وندا گفت: در همین رابطه بیش‌از چهار هزار و ۱۰۰ مورد کالای قاچاق کشف شد که بیشتر آنها شامل دخانیات، مواد غذایی، لوازم خانگی و تلفن همراه بود.

معاون بازرسی و نظارت اداره کل صنعت، معدن و تجارت قم  افزود: همچنین بازرسان اداره کل صنعت، معدن و تجارت قم تعداد ۱۵۹مورد تذکر و اخطار کتبی به واحد‌های خرده فروش داده و ۲۶ گشت مشترک با دستگاه‌های نظارتی استان برگزار کردند.

معاون بازرسی و نظارت اداره کل صنعت، معدن و تجارت قم  بیان کرد: بیشتر گشت‌‎‌های مشترک با دستگاه‌هایی نظیر تعزیرات حکومتی، پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی، بسیج و اتحادیه‌های مرتبط بوده‌است.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • تشکیل۹۸۲ پرونده تخلف صنفی در استان اردبیل
  • لاستیک‌سازی خرم‌آباد همچنان در مرحله دریافت تسهیلات
  • لاستیک‌سازی خرم‌آباد در مرحله دریافت تسهیلات
  • تشکیل ۹۸۲ پرونده تخلف صنفی در استان اردبیل
  • افزایش صادرات غیر نفتی در هرمزگان
  • رشد صادرات غیر نفتی در هرمزگان
  • برخورد ویژه با ۵ گروه کالایی قاچاق در تهران
  • اجاره نشین بودن ۶۰ درصد واحدهای صنفی تربت حیدریه
  • سال گذشته ۵ پروانه بهره‌برداری معدنی در قم صادر شد
  • دخانیات و لوازم خانگی بیشترین کالای قاچاق در قم بود