Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان گفت: در پی وقوع زمین لرزه امروز در شهرستان مسجدسلیمان، ۶ اکیپ راهداری به محورهای مواصلاتی مسجدسلیمان اعزام شدند. ۱۷ تير ۱۳۹۸ - ۱۸:۲۶ استانها خوزستان نظرات - اخبار استانها -

غلامعباس بهرامی‌نیا در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اهواز اظهار داشت: محورهای منتهی به مسجدسلیمان به دلیل کوهستانی بودن منطقه، مستعد ریزش کوه هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه 6 اکیپ راهداری اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده ای برای بازرسی و سرکشی از محورهای مواصلاتی و ابنیه فنی راه به منطقه اعزام شدند، افزود: وقوع زلزله موجب ریزش کوه در یک نقطه از جاده تاچکر و دو نقطه در جاده مسجدسلیمان-جریک سید صالح ایذه شد که با اقدامات صورت گرفته از سوی عوامل راهداری تمامی مسیرها بازگشایی شده و هیچکدام از راه های شهری و روستایی مسدود نیستند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان از آماده باش 130 دستگاه ماشین آلات سبک و نیمه سنگین و تمامی عوامل راهداری این اداره کل خبر داد.

نخستین کودک در مناطق زلزله‌زده متولد شد؛ فاطمه‌زهرا هدیه خدا پس از وقوع حادثه + عکسمیزان خسارت زلزله مسجدسلیمان 10 تا 50 درصد استمحسن رضایی خواستار تسریع در امدادرسانی به زلزله‌زدگان مسجد سلیمان شد

‌انتهای پیام/  ز

R41468/P/S6,57/CT47

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۳۱۱۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گردنه بیژن پادنای سمیرم بالاخره بازگشایی شد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛ رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای سمیرم گفت: با بارش اولین برف در سال گذشته مسیر گردنه بیژن به مدت شش ماه مسدود شده بود که با درخواست‌های مردمی با وجود اینکه هنوز استاندار‌های جاده‌ای در این مسیر اجرا نشده جاده باز شد.
احسان قادری افزود: با وجود بارندگی در روز‌های گذشته در این گردنه و ریزش سنگین بهمن و رانش مسیر با تلاش شبانه روزی راهداران این مسیر بازگشایی شد، اما عملیات راهداری با استقرار ماشین الات راهداری در این مسیر ادامه دارد.
وی گفت:هر ساله با اولین بارش برف گردنه بیژن به دلیل واقع شدن در ارتفاعات کوهستان دنا به دلیل بارش برف سنگین و رانش مسدود می‌شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی


وی، حوزه استحفاظی گردنه بیژن را در محدوده شهرستان سمیرم ۱۵ کیلومتر اعلام کرد وگفت: ارتفاعات این گردنه باتوجه به حجم بالای برف واحتمال سقوط بهمن مسدود می‌شود و راهداران با سه دستگاه ماشین آلات سنگین راهداری تردد دراین مسیر سخت گذار را بعد از گذشت چند روز کاری برقرار کردند.
گردنه بیژن با ارتفاع سه هزار و ۳۰۰ متر در دامنه کوه دنا تنها مسیر ارتباطی بخش پادنای سمیرم با شهرستان دنا (سی سخت) استان کهکیلویه و بویر احمد در ۱۵۰ کیلومتری جنوب سمیرم در رارتفاعات دنا واقع شده است.

دیگر خبرها

  • آب‌گرفتگی محورهای مواصلاتی شمال شرق اصفهان
  • وقوع سیل در نطنز خسارت جانی به دنبال نداشت
  • آخرین وضعیت بارش‌ها در استان اصفهان / کدام محورهای استان مسدود است؟
  • تردد بیش از ۳ میلیون وسیله نقلیه در محور‌های استان سمنان
  • آسفالت نزدیک به ۱۱ کیلومتر از راه‌های روستایی چایپاره
  • بارش باران در محور‌های البرز/جاده چالوس باز است
  • بازگشایی گردنه بیژن پادنای سمیرم
  • خط کشی ۶۶ کیلومتر از محور‌های مواصلاتی شهرستان چایپاره در سال ۱۴۰۲
  • گردنه بیژن پادنای سمیرم بالاخره بازگشایی شد
  • تردد ۳.۵ میلیون وسیله نقلیه در محورهای استان سمنان