Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- وزارت ورزش و جوانان در بیانیه‌ای نسبت به رفتار ناشایست آمریکا با اعضای تیم ملی والیبال ایران اعتراض کرد. تاریخ انتشار: 18:47 - 17 تير 1398 - کد خبر: ۵۳۱۶۹۰

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری میزان و به نقل از پایگاه خبری وزات ورزش و جوانان، وزارت ورزش و جوانان در بیانیه‌ای نسبت به رفتار ناشایست آمریکا با اعضای تیم ملی والیبال ایران اعتراض کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این بیانیه آمده است:

«رفتار مقامات آمریکایی به عنوان میزبان مرحله نهایی لیگ ملت‌های جهان با تیم ملی والیبال ایران زننده و بر خلاف منشور المپیک و روح حاکم بر مناسبات ورزشی جهان است.

متأسفانه آمریکا در حالی برای سومین سال پیاپی میزبان این مرحله است که هیچگونه توجهی به معیار‌های میزبانی و حضور تیم‌های شرکت‌کننده و قهرمانان ملی ایران قائل نیست.

وزارت ورزش و جوانان ضمن محکوم‌ کردن رفتار غیر ورزشی و خارج از قواعد میزبانی رویداد‌های جهانی از سوی آمریکا، امیدوار است با توجه به تکرار این رفتار، افتخار برگزاری رویداد‌هایی در این سطح از سوی فدراسیون جهانی به این کشور واگذار نگردد.

انتظار داریم برای جبران این رفتار ناشایست مقامات آمریکا از ملی‌پوشان عذرخواهی کنند و فدراسیون جهانی والیبال نیز دلجویی شایسته‌ای از تیم ایران و قهرمانان آن به عنوان نمایندگان مردم ایران داشته باشند».

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: وزارت ورزش فدراسیون والیبال لیگ ملت های والیبال ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۳۱۳۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس| وزیر ورزش در منزل محمد مایلی‌کهن

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، محمد مایلی‌کهن که در روزهای گذشته به واسطه شکایت امیر قلعه‌نویی سرمربی تیم ملی از خودش بسیار خبرساز شده بود، امروز یک میهمان ویژه در منزل خود داشت.

کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان عصر امروز و پس از پایان جلسه هیات دولت با حضور در منزل محمد مایلی‌کهن، با این پیشکسوت و سرمربی تیم ملی در جام ملت‌های خاطره‌انگیز ٩۶ دیدار کرد.

مرور خاطرات گذشته ورزش و فوتبال ایران بخشی از دیدار امروز بود. وزیر ورزش و جوانان با اشاره به خدمات مایلی‌کهن در ورزش ایران اظهار کرد: «از دو منظر دیدار با آقای مایلی‌کهن را برای خودم واجب می‌دانستم. یک اینکه شما در وزارت ورزش و جوانان همکار و پیشکسوت ما هستید و از طرف دیگر در دوران بازیگری و مربیگری زحمت زیادی برای ورزش کشیده‌اید و پیشکسوت ورزش ایران هستید و برای شما آرزوی سلامتی دارم.»

۲۵۸۲۱۹

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898010

دیگر خبرها

  • آمریکا : از طرح حمله اسرائیل به رفح اطلاعی نداریم
  • آمریکا: از طرح حمله اسرائیل به رفح اطلاعی نداریم
  • آمریکا تحریم‌های جدید علیه ایران وضع کرد
  • تکذیب بیانیه منسوب به حزب‌الله عراق درمورد ازسرگیری حملات علیه پایگاه‌های نظامی آمریکا
  • وزیر ورزش به دیدار مایلی کهن رفت (+عکس)
  • عکس| وزیر ورزش در منزل محمد مایلی‌کهن
  • وزیر ورزش به دیدار سرمربی پیشین تیم ملی فوتبال ایران رفت
  • واکنش رسمی روسیه به کمک جدید آمریکا به اوکراین
  • حضور تیم والیبال جوانان ایران در لیگ ملت‌های آسیای مرکزی
  • میزبانی تهران از دهمین دوره بازی‌های آسیایی ۲۰۲۴ ناشنوایان