Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-19@21:40:09 GMT

تلاش برای یافتن جسد غریق در ساحل تالش

تاریخ انتشار: ۱۷ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۳۳۱۴۰۲

تلاش برای یافتن جسد غریق در ساحل تالش

سرهنگ حسین جمال‌دار روز دوشنبه به خبرنگار ایرنا گفت: روز گذشته در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ مبنی بر غرق‌شدن فردی در ساحل روستای نصرت آباد تالش، ماموران انتظامی به سرعت به محل اعزام شدند.
وی اظهار کرد: در بررسی ماموران پلیس مشخص شد که مردی ۳۵ ساله برای شنا به خارج از طرح سالم‌سازی دریا وارد و به دلیل نداشتن مهارت شنا غرق شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


جمال‌دار افزود: جسد فرد غرق شده مفقود است و پلیس و نیروهای امدادی، بسیجی و بومی برای یافتن آن همچنان تلاش می کنند.
او از شهروندان و مسافران خواست، برای شنا از طرح های سالم‌سازی دریا استفاده، به علائم هشدار در ساحل توجه و از شنا در خارج از طرح‌ها و رودخانه‌های خروشان خودداری کنند.

پیش از این نیز دو نفر به علت شنا در مناطق خطرآفرین آب های ساحلی تالش غرق شده بودند.

شهرستان گردشگرپذیر تالش با ۲۰۰ هزار نفر جمعیت و هشت طرح ساحلی در حاشیه دریای خزر، در ۱۱۰ کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع شده است.

۷۱۰۶ / ‏‬ ۷۱۲۴

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کشف جسد دریای خزر تالش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۳۱۴۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجساد ۳ جوان مشگین‌شهری پس از چهار ماه پیدا شد

به گزارش صدای ایران،پنج شنبه ۲۱ دی ماه سال گذشته سه جوان مشگین شهری که ۲ نفر از آنها برادر بودند، از منزل خود خارج می‌شوند و پس از یک روز بی‌خبری خانواده‌های آنها موضوع را به نیروی انتظامی و جمعیت هلال احمر این شهرستان اطلاع می‌دهند.

بر اساس این گزارش پس از اعلام مفقودی این سه جوان عملیات جست و جو و نجات برای یافتن این سه جوان در منطقه آلوج احمد آباد مشگین غربی اعلام و جست و جو برای یافتن این سه فرد آغاز می شود.

امدادگران جمعیت هلال احمر حدود ۹ روز از دو جبهه مشگین شهر و سراب برای یافتن این سه جوان تلاش کردند اما در نهایت با وجود استفاده از بالگرد هیچ رد و نشانه ای از این سه جوان پیدا نشد و در نهایت فرماندار مشگین شهر اول بهمن ماه سال گذشته از توقف عملیات جست و جو برای یافتن این سه جوان خبر داد.

در همین زمینه شهرام محمدی فرماندار مشگین شهر در گفت و گو با خبرنگاران از پیدا شدن بقایای پیکرها و برخی اسناد هویتی و لوازم این سه جوان خبر داد و گفت: تقریبا حوالی ظهر امروز گزارش مردمی ارائه شد مبنی بر اینکه برخی از کوهنوردان که در منطقه حضور داشتند، علائمی از این سه جوان پیدا کردند و بلافاصله تیم‌های هلال احمر،نیروی انتظامی و بسیج به محل اعزام شدند.

وی اضافه کرد: از این سه جوان که دی ماه سال گذشته مفقود شده بودند، بقایای پیکر، تلفن همراه، کفش، تکه‌هایی از لباس و برخی اسناد هویتی پیدا شده است.

فرماندار مشگین شهر یادآورشد: تیم‌های هلال احمر و نیروهای انتظامی، مقام قضایی پزشکی قانونی در محل حاضر هستند و به محض اینکه عوامل نیروی انتظامی بقایای این سه جوان را از منطقه این بقایا را منتقل کنند اطلاعات کامل‌تر به سمع و نظر شهروندان خواهد رسید.

دیگر خبرها

  • اجساد ۳ جوان مشگین‌شهری پس از چهار ماه پیدا شد
  • بایدن : آدمخوارها دایی ام را خوردند !
  • اردوی آماده‌سازی تیم ملی نجات غریق در تهران برگزار شد
  • کامنت موشن| سرگذشت یک غریق
  • نظر امام جمعه اهل سنت تالش در خصوص حملات موشکی ایران به اسراییل
  • استانداردترین روش‌های غریق نجات توسط ناجیان استفاده می شود
  • آماده سازی ۷۴ درصد انهارکشاورزی تالش
  • امداد رسانی پلیس سیستان و بلوچستان به سیل زدگان جنوب استان
  • حقوق ناجیان غریق سواحل دریایی کشور چهار برابر افزایش یافت
  • لایروبی انهار کشاورزی در تالش