Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صدای ایران»
2024-04-25@08:53:43 GMT

کاهش اندک قیمت پراید

تاریخ انتشار: ۱۷ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۳۳۱۷۵۱

کاهش اندک قیمت پراید

قیمت پراید امروز با کاهش اندک در بازار به وضعیت هفته گذشته خویش بازگشت.

به گزارش صدای ایران از اقتصاد آنلاین، در حالی که روز گذشته قیمت برخی مدل های پراید افزایشی نزدیک به 300 تا 500 هزار تومان را تجربه کرده بودند اما امروز قیمت‌ها بار دیگر به وضعیت پیشین بازگشت و پراید 111 امروز در بازار 51 میلیون و 100 هزار تومان قیمت خورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این خودرو روز گذشته تا مرز 51 میلیون و 400 هزار تومان پیشروی کرده بود.

کاهش قیمت پراید/ سایپا151 به ۴۴.۲۰۰ هزار تومان رسید

سایپا 131 نیز امروز به قیمت 45 میلیون تومان فایل شد. قیمت خودروی سایپا 132 نیز به 46 میلیون و 700 هزار تومان رسیده است. سایپا 151 نیز به قیمت 44 میلیون و 200 هزار تومان فایل شده است. فعالان بازار می گویند بازار خودرو، حتی در معاملات کوچک‌تر مانند خودروهای کمتر از 70 میلیون تومان نیز با رکودی جدی و چشمگیر روبروست و افزایش و کاهش قیمت‌ها تاثیر چندانی بر روند بازار ندارد هر چند که نمایشگاه‌داران خودروهای پیشنهادی را به قیمت‌هایی به مراتب پایین‌تر از قیمت های فایل شده می‌خرند.

به عنوان مثال در حالی که پراید 111 را به قیمت 51 میلیون تومان می فروشند نرخ خرید را بالاتر از 48 میلیون تومان اعلام نمی کنند.

منبع: صدای ایران

کلیدواژه: پراید قیمت ارزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۳۱۷۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سکه و طلا ارزان‌تر شد

به گزارش قدس آنلاین، بررسی آخرین معاملات صورت گرفته تا لحظه انتشار این گزارش سکه و طلا در بازار و مقایسه آن با روز گذشته (دوشنبه سوم اردیبهشت ماه) نشان می‌دهد که ظرف کمتر از ۲۴ ساعت اخیر انواع قطعات سکه و مصنوعات طلا با کاهش قیمت روبرو شده‌اند.

بر اساس آخرین آمار از بازار سکه و طلا تا این لحظه، هر قطعه سکه تمام طرح جدید با ۶۰۰ هزار تومان کاهش در آخرین معاملات امروز (سه‌شنبه) به ۴۲ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان رسیده است.

سکه‌های تمام طرح قدیم نیز با ۵۰۰  هزار تومان کاهش به کانال ۳۹ میلیون تومان بازگشت و ۳۹ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان تعیین قیمت شد.

در قطعات کوچکتر سکه، نیم سکه نسبت به روز گذشته، ۲۰۰ هزار تومان و ربع سکه ۳۰۰ هزار تومان ارزان‌تر شده‌اند. به‌ترتیب نیم سکه ۲۵ میلیون تومان و ربع سکه ۱۵ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان ثبت قیمت شده است.

سکه‌های یک گرمی بانک مرکزی نیز با ۱۰۰ هزار تومان کاهش نسبت به روز گذشته، در حال حاضر در بازار به شش میلیون و ۹۰۰ هزار تومان کاهش قیمت پیدا کرده است.

کاهش قیمت در بازار داخل در حالی اتفاق افتاده که بر خلف روال هفته‌های گذشته که اونس جهانی سیر صعودی تندی به خود گرفته بود، اکنون از مسیر افزایش دور زده و پا در مسیر کاهش گذاشته است؛ در حالیکه روز دوشنبه هر اونس طلا ۲۳۴۶ دلار بود امروز با ۴۰ دلار کاهش به  ۲۳۰۶ دلار رسیده است.

براین اساس هر مثقال طلای آب شده نیز با ۳۹۰ هزار تومان کاهش بها نسبت به روز گذشته ۱۵ میلیون و ۴۴۰ هزار تومان در بازار امروز قیمت داشته و هر گرم طلای ۱۸ عیار با ۹۰ هزار تومان کاهش سه میلیون و ۵۶۴ هزار و ۴۰۰ تومان، مبنای معاملات طلا قرار گرفته است.

گفتنی است؛ مرجع قیمت‌های فوق، اتحادیه طلا و جواهر تهران است.

انتهای پیام

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • قیمت سکه یک کانال دیگر عقب‌نشینی کرد
  • قیمت سکه و طلا امروز ۵ اردیبهشت؛ تداوم کاهش قیمت سکه در بازار
  • قیمت افغانی به تومان امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت درهم امارات امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت دینار عراق امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت لیر ترکیه امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • سکه و طلا ارزان‌تر شد؟
  • سکه و طلا ارزان‌تر شد
  • کاهش قیمت دلار در راه است؟
  • قیمت سکه در جا زد/ طلا کاهشی شد