Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-25@13:32:59 GMT

خبر بد برای باشگاه ذوب آهن

تاریخ انتشار: ۱۷ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۳۳۲۳۶۷

خبر بد برای باشگاه ذوب آهن

سهامداران باشگاه مبلغ 25 میلیارد تومان را برای بودجه سال آینده این تیم مصوب کرده اند.

به گزارش "ورزش سه"، این خبر در شرایطی به باشگاه ذوب آهن رسید که تیم فوتبال باشگاه بزرگ ذوب آهن در فصل جاری درگیر رقابت های لیگ قهرمانان آسیاست و اداره تیم های مختلف حاضر در ذوب آهن با این مبلغ امکان پذیر نیست.

 

ذوبی ها که تنها تیم ایرانی حاضردر لیگ قهرمانان آسیا به شمار می آیند، در حال تیم بستن و آماده سازی برای فصل پیش روی فوتبال ایران نیز هستند اما این خبر آب سردی بر پیکر مدیریت باشگاه ذوب آهن بوده و باید دید سعید آذری نسبت به این تصمیم مجمع سهامداران باشگاه خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

به صورت طبیعی با شرایط فعلی ذوب آهن نمی تواند با این بودجه حضور قدرتمندی در مسابقات فصل آینده داشته باشد.

ذوب آهن اصفهان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: ذوب آهن اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۳۲۳۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شوک به هواداران آرژانتین و چلسی

ستاره آرژانتینی تیم فوتبال چلسی ادامه رقابت‌های این فصل را به دلیل مصدومیت از دست داد.

به گزارش مشرق، انزو فرناندز هافبک ۲۳ تیم ملی آژرانتین بعد از درخشش در ترکیب آلبی سلسته در جام جهانی ۲۰۲۲ و کسب عنوان قهرمانی، مورد توجه باشگاه چلسی قرار گرفت.

این هافبک آرژانتینی در تابستان سال ۲۰۲۳ با قراردادی بلند مدت به مبلغ ۱۰۷ میلیون پوند به چلسی پیوست که در نوع خود رقمی رکوردشکن به حساب می‌آید. این مبلغ رکورد نقل و انتقالات باشگاه چلسی یعنی انتقال ۹۷/۵ میلیون پوندی روملو لوکاکو از اینتر و همچنین رکورد انتقال ۱۰۰ میلیون پوندی جک گریلیش به منچسترسیتی به عنوان گران‌ترین خرید تاریخ لیگ برتر را شکست.

نشریه دیلی میل حالا در خبری مدعی شده که این هافبک ۲۳ ساله ادامه فصل را به دلیل مصدومیت از دست داده است. همچنین مصدومیت او از ناحیه کشاله ران و اقدامات لازم برای درمان او آغاز شده است.

منبع: ایرنا

دیگر خبرها

  • شوک به هواداران آرژانتین و چلسی
  • تصویب مبلغ منابع ارزی دارو و کالا‌های اساسی
  • ترکیب سهامداران پرسپولیس در هیات مدیره مشخص شد
  • ترکیب سهامداران پرسپولیس در هیئت مدیره مشخص شد
  • فشار دلالان برای حفظ سود چند صد میلیونی از پارس/ چرا زیان خودروساز و سهامداران دیده نمی‌شود؟
  • حکم قرض به شرط پرداخت مبلغ اضافه
  • پیش بینی بورس چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳/ افت بازار سهام، سیگنال فرصت خرید است؟
  • سهامداران عدالت بخوانند؛ تغییرات در واریز سود سهام؟
  • سهامداران عدالت بخوانند/ تغییرات در واریز سود سهام؟
  • حاتم بخشی بیات از جیب کارکنان نفت؟