Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-03-28@18:14:45 GMT

واکنش یحیی سریع به جدیدترین ادعای ائتلاف سعودی

تاریخ انتشار: ۱۷ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۳۳۲۴۶۸

واکنش یحیی سریع به جدیدترین ادعای ائتلاف سعودی

 به نقل از المسیره، یحیی سریع سخنگوی نیرو‌های مسلح به ادعای ائتلاف تحت سرکردگی سعودی‌ها مبنی بر تلاش ارتش و کمیته‌های مردمی یمن برای هدف قرار دادن کشتی تجاری در جنوب دریای سرخ واکنش نشان داد.

وی اعلام کرد: آنچه ائتلاف ضد یمن اعلام کرده است افترای محض و بی اساس و نادرست است.

سخنگوی نیرو‌های مسلح یمن گفت: این ادعای سخیف نشان دهنده انحطاط و افولی است که متجاوزان به آن رسیده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


شایان ذکر است که ترکی المالکی سخنگوی ائتلاف تحت سرکردگی آل سعود مدعی شده بود که نیروی دریایی این ائتلاف تلاش ارتش و کمیته‌های مردمی یمن برای هدف قرار دادن یکی از کشتی‌های تجاری در جنوب دریای سرخ را ناکام گذاشته است.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: یمن دریای سرخ یحیی سریع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۳۲۴۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقویت تیم‌های واکنش سریع هلال احمر تهران کلید خورد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما به نقل از پایگاه اطلاع رسانی جمعیت هلال احمر، پیرحسین کولیوند در نشست ستاد نوروزی جمعیت هلال احمر با اشاره به برنامه‌های این جمعیت در سال جدید گفت: آموزش همگانی یکی از اولویت‌های جمعیت هلال احمر است که تا به امروز دستاورد‌های خوبی در این زمینه حاصل شده که از جمله آنها می‌توان به ارائه آموزش به ۳ میلیون نفر از شهروندان اشاره کرد.


این مقام مسئول با بیان اینکه برای تهران در حوزه آموزش همگانی و مقابله با حوادث تمهیدات ویژه اندیشیده شده است، افزود: تقویت لجستیک و افزایش تیم‌های واکنش سریع با محوریت به کارگیری نیرو‌های متخصص آغاز شده است، اما این به تنهایی کافی نیست.


رئیس جمعیت هلال احمر با اشاره به اینکه امروز ضرورت دارد تا مردم را نسبت به مخاطرات آشنا کرد، گفت: با مشارکت مردم است که می‌توان عملکرد موفقی داشت، استان تهران در زمینه بهره گیری از توان شهروندان و داوطلبان می‌تواند الگوی مناسبی برای سایر استان‌ها باشد.


کولیوند افزود: توانمندسازی و آگاهی بخشی به عموم مردم کمک می‌کند تا در مواقع بحران راحت‌تر بتوان امدادرسانی را انجام و حتی گام‌های موثری در عرصه پیشگیری برداشت.

دیگر خبرها

  • واکنش معین به ادعای حضور پنهانی‌اش در ایران: دروغ می‌گویند
  • واکنش شورای نگهبان به ادعای یک نماینده درباره جریمه بی حجابی
  • پوتین: ادعای جنگ روسیه با ناتو مزخرف است
  • واکنش پوتین به ادعای جنگ روسیه با ناتو
  • تقویت تیم‌های واکنش سریع هلال احمر تهران کلید خورد
  • واکنش حماس به ادعای ترور یکی از فرماندهانش
  • بیانیه نیروهای مسلح یمن همزمان با آغاز دهمین سال مقاومت
  • دستگیری گروگانگیر با اقدام آنی پلیس
  • ایجاد واحد واکنش سریع و رصد و پایش فضای مجازی در دادگستری آذربایجان غربی
  • جدیدترین آمار از جنگ ۹ ساله علیه یمن