Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازکرمانشاه ،رسول نادری دبیر یازدهمین جشنواره ملی تئاتر مرصاد گفت : با توجه به اتمام مهلت ارسال آثار به دبیر خانه، خوشبختانه این دوره از جشنواره با رشد ۷۰% شرکت کنندگان مواجه بوده و این در حالی است که تنها آثاری به دبیر خانه ارسال شده اند که تا کنون در هیچ جشنواره‌ای درسطح ملی و بین المللی شرکت داده نشده و به نوعی اورجینال بوده و به لحاظ موضوع و محتوا مرتبط با عملیات غرور آفرین مرصاد، دفاع مقدس، مدافعین حرم و آسیب‌های اجتماعی میباشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت : آثار به غیر از این موضوعات به دبیر خانه ارسال نشده است که با توجه به این محدودیت‌ها تعداد ۱۶۷ اثر از ۲۶ استان کشور به دبیر خانه رسیده است که از این آثار ۸۷ اثر در بخش صحنه‌ای و ۸۰ اثر در بخش خیابانی متقاضی حضور در جشنواره می‌باشند که توسط هیئت محترم داوران در دو بخش جدا گانه در حال بازبینی و ارزیابی بوده که تا ۲۵ تیر ماه نتایج مرحله بازبینی توسط دبیر خانه اعلام خواهد شد.

وی افزود : در صورت آماده و فراهم شدن امکانات و زیر ساخت‌ها، جشنواره از ۱۲ لغایت ۱۵ مرداد ماه برگزار خواهد شد. با توجه به استقبال مردم شهرستان اسلام آبادغرب از اجرا‌های خیابانی دور گذشته قصد داریم در نقاط مختلف شهر تعداد اجرا‌های خیابانی را افزایش دهیم.

نادری در پایان اظهار امید واری کرد : مسئولین به وعده‌های خود در خصوص حمایت از جشنواره عمل نموده تا ان شاءالله شاهد برگزاری جشنواره‌ای پر بار و با کیفیت باشیم .

 

 

انتهای پیام/د

اتمام مهلت ارسال آثار به دبیر خانه

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مطبوعات معرفی کتاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۳۲۵۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی آثار برتر جشنواره تئاتر و سرود دانش آموزان فیروزه

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی؛ مدیر آموزش و پرورش شهرستان فیروزه گفت: دومین جشنواره تئاتر و سرود دانش آموزان مدارس فیروزه با عنوان فرزندان حاج قاسم در همه مقاطع تحصیلی برای دومین سال پیاپی با حضور ۴۲ گروه سرود و ۱۱ گروه نمایش تئاتر صحنه‌ای در سالن همایش‌های آموزش و پرورش با همکاری کانون فرهنگی و تربیتی امام خمینی (ره) فیروزه برگزار شد.
علی ابوالفضلی افزود: در این جشنواره فرهنگی و هنری که به مدت ۶ روز به طول انجامید ۶۰۰ دانش آموز با یکدیگر به رقابت پرداختند.
وی گفت: از جمع ۱۲ گروه برتر سرود و تئاتر دانش آموزی شهرستان فیروزه در همه مقاطع تحصیلی، ۴ اثر با نظر هیات داوران به عنوان گروه‌های برگزیده به مسابقات جشنواره فرهنگی و هنری امید فردا در سطح استان خراسان رضوی ارسال می‌شود. 
ابوالفضلی یادآور شد: حضور بیش از ۵۰ گروه دانش آموزی در این جشنواره نشان دهنده استعداد دانش آموزان این شهرستان است.

 

 

دیگر خبرها

  • راهیابی دو اثر نمایشی به جشنواره ملی تئاتر مردمی بچه‌های مسجد
  • فراخوان دوسالانه «کارتون کتاب» منتشر شد
  • فراخوان ششمین جشنواره دو سالانه بین المللی «کارتون کتاب»
  • معرفی آثار برتر جشنواره تئاتر و سرود دانش آموزان فیروزه
  • فراخوان ششمین دوسالانه بین‌المللی «کارتون کتاب» منتشر شد
  • محتواهای رضوی با یک سامانه در اختیار هنرمندان قرار می‌گیرد
  • برگزاری هشتمین جشنواره ملی طنز و رسانه
  • ارسال ۱۵۰۰ اثر به دبیر خانه جشنواره شعر رضوی
  • ارسال ۳۴۲ اثر به دبیرخانه جشنواره تئاتر فتح خرمشهر
  • پیش بینی استقبال ۱۰ برابری از جشنواره امسال تئاتر کودک و نوجوان رضوی