Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-03-28@17:53:52 GMT

ماجرای لغو کنسرت سیروان خسروی به دستور ارتش +عکس

تاریخ انتشار: ۱۷ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۳۳۲۹۹۴

ماجرای لغو کنسرت سیروان خسروی به دستور ارتش +عکس

خبرگزاری فارس: کنسرت موسیقی سیروان خسروی در قزوین لغو شد و این  خواننده با انتشار نامه‌ای که در آن به نقل از رئیس انجمن موسیقی قزوین ادعا شده بود که این لغو کنسرت به دستور مستقیم ریاست عقیدتی - سیاسی ارتش انجام شده را در اینستاگرامش کرد.

 

بلافاصله بسیاری از رسانه‌ها و کاربران شبکه‌های اجتماعی این خبر را منتشر کردند و هجمه‌ها به ارتش شروع شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

 

واقعیت

اما واقعیت این است که ارتش مشکلی با برگزاری کنسرت در قزوین به شرط ارائه مجوزهای لازم ندارد همانظور که نهم تیر ماه ۹۸، بهنام بانی دیگر خواننده کشور با اخذ مجوزهای لازم و عقد قرارداد با سالن ۲۹ فروردین ارتش در قزوین، اجرای موسیقی داشته و در روند برگزاری کنسرت "هیچ مشکلی" وجود نیامد.

در همین رابطه حجت‌الاسلام کربلایی رییس عقیدتی سیاسی قرارگاه عملیاتی لشکر 16 زرهی قزوین گفت: اسپانسر برگزار کننده کنسرت سیروان خسروی هیچ قراردادی با لشکر 16 برای واگذاری سالن نداشته است.
حجت‌الاسلام کربلایی اضافه کرد: به دنبال پیگیری‌های اسپانسر برگزار کننده کنسرت، از طریق بازرسی لشکر 16 زرهی به آقای سیروان خسروی اعلام شد برگزاری کنسرت منوط به اخذ مجوزهای لازم از سوی دستگاه‌های ذیربط می باشد.
وی افزود: علاوه بر این روز سه شنبه یازدهم تیر ماه نیز موضوع یاد شده از طریق لشکر 16 زرهی مجددا به اسپانسر کنسرت یاد آوری شد که با توجه به عدم ارائه مجوزهای لازم امکان واگذاری سالن میسر نمی‌باشد.

اخبار داغ فیلم: علی ضیا روی آنتن زنده ادای احمدی‌نژاد را در آورد غارت بار تریلی توسط مردم بی فرهنگ! + فیلم دانلود قسمت نهم 9 سریال هیولا مهران مدیری مهران مدیری در تدارک ساخت یک برنامه جدید در دبی؟ +عکس پروژه چادری‌هایِ سیگاری برای تخریب محجبه‌ها؟! +عکس برخورد تحقیر آمیز ترامپ با ولیعهد سعودی +فیلم

منبع: فردا

کلیدواژه: لغو کنسرت سیروان خسروی ارتش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۳۲۹۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایمن‌سازی محور آزادراهی در دستور کار شورای ترافیک

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز قزوین، اولین جلسه شورای ترافیک استان قزوین در سال جدید به ریاست مهدی رجحانی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری قزوین و با حضور مسئولان استانی جلسه شورای ترافیک استان قزوین برگزار شد.

مهدی رجحانی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری قزوین در اولین جلسه شورای ترافیک استان در سال جدید، تصریح کرد: سال گذشته یکی از اولویت‌دارترین موضوعات استان قزوین مسئله کاهش تصادفات بود که اقدامات مختلفی در این حوزه صورت گرفت. محور آزادراهی استان محور «تهران-قزوین» است؛ اگرچه این محور در طول دو درصد از مسیر‌های استان را شامل می‌شود، اما حدود ۶۰ درصد تصادفات در آن رخ می‎‌دهد و ایمن‌سازی این مسیر از اهمیت بالایی برخوردار است.

رجحانی اظهار کرد: پروژه ایمن سازی محور آزادراهی قزوین-تهران در سطح ملی مطرح و به عنوان الگوی ملی معرفی شده است؛ در همین راستا برخی اقدامات در سال گذشته اجرا شده است و برخی دیگر در سال جاری باید اجرایی شود.

وی تاکید کرد: باید عوامل خطرساز غیرانسانی را از بین ببریم و این امر به صورت مکرر بررسی شود، هر وقت مانعی وجود داشت باید به سطوح تصمیم گیری انتقال داده شود؛ در واقع این پروژه کارویژه استان در کاهش تصادفات است که اثرگذاری ملی دارد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری قزوین اظهار کرد: تصادفات درون شهری و محور روستایی نیز باید به صورت جدی مورد بررسی قرار بگیرد و برای کاهش آن برنامه‌ریزی کرد، در گام نخست باید گزارش جامعی از تصادفات درون شهری به صورت شهر به شهر و از تصادفات روستایی به صورت تفکیکی و بخش به بخش تهیه شود و اقدامات صورت گرفته نیز مورد بررسی قرار گیرد.

وی یادآور شد: شهرداران باید در این حوزه با ابتکار عمل وارد شوند و ایمن سازی درون شهری و رفع نقاط حادثه خیز را با همکاری راهور عملیاتی کنند، همچنین در حوزه کاهش تصادفات می‌توان از ظرفیت نیرو‌های جهادی و مردمی استفاده کرد چرا که تعداد نیرو‌هایی که برای این کار ماموریت دارند در طول سال کم است، بنابراین فرمانداری هر شهرستان موظف است که خودرو مورد نیاز نیرو‌های جهادی و داوطلبان مردمی فعال در عرصه گشت راهور را تامین کنند.

رجحانی خاطرنشان کرد: سال گذشته ۱۵ نقطه حادثه خیز استان شناسایی شد که اقدامات لازم برای رفع این نقاط انجام شد، ۷ نقطه تکمیل شده و ۸ نقطه باقی مانده است که در سال جدید باید انجام شود.

معاون عمرانی استانداری قزوین اظهار کرد: ارتقا ایمنی سطح راه‌های روستایی، احیا حقوق استانی در منابع ماده ۲۳، بررسی مشکلات محور سیردان، بررسی انسداد مسیر‌های غیرمجاز آزادراهی و ایمن سازی آن از دیگر مواردی است که باید مورد توجه قرار گیرد.

دیگر خبرها

  • تأمین اعتبار لازم برای اجرای سامانه دوم آب‌رسانی در دستور کار استانداری
  • روسیه: ردپای اوکراین در حمله تروریستی مسکو کشف شد
  • در کنسرت‌های نوروزی علیرضا طلیسچی چه گذشت؟
  • کرملین خواستار توجه بیشتر تلگرام به سوء استفاده گروه‌های تروریستی شد
  • کنسرت‌های نوروزی طلیسچی تمدید شد
  • افزایش جانباختگان حمله تروریستی مسکو به ۱۴۳ تن
  • شمار قربانیان حمله تروریستی مسکو به 140 نفر رسید
  • شمار زخمی‌های حمله تروریستی به حومه مسکو به ۳۶۰ نفر افزایش یافت
  • کدام خواننده رکورددار اجرای کنسرت در سال ۱۴۰۲ بود؟
  • ایمن‌سازی محور آزادراهی در دستور کار شورای ترافیک