Web Analytics Made Easy - Statcounter

رهبر جریان حکمت ملی عراق شامگاه دوشنبه گفت : عراق باید از پرونده‌های درگیری منطقه‌ای و بین‌المللی دور نگه داشته شود. ۱۷ تير ۱۳۹۸ - ۲۳:۵۱ بین الملل آسیای غربی نظرات - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از شبکه الفرات، دفتر سید  عمار حکیم در بیانیه‌ای آورده است رهبر جریان حکمت ملی با برهم صالح رئیس جمهور عراق دیدار کرد که طی آن موضع عراق در قبال افزایش تنش‌ها در منطقه بررسی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این بیانیه آورده است در این دیدار که در دفتر سید  عمار حکیم انجام شد، آخرین تحولات سیاسی عراق و منطقه مورد بررسی قرار گرفت.

این بیانیه آورده است سید عمار حکیم بر  اهمیت دور کردن عراق از پرونده‌های درگیری منطقه‌ای و بین المللی و نیز ضرورت عمل کردن بر اساس منافع عراق تاکید کرد.

حکیم  همچنین خواستار حمایت سران قوای عراق از معارضه ملی که جریان حکمت ملی در پیش گرفته شد و آن را ضرورت ثبات نظام سیاسی دانست.

وی افزود معارضه ما بر اساس قانون اساسی و هدف از آن اصلاح مسیر و پرداختن به نقاط منفی برای اصلاح آن  است.

انتهای پیام/

R36355/P/S8,90/CT10

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۳۳۶۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دومین حمله عراقی‌ها به پایگاه‌های صهیونیستی درکمتر از۲۴ساعت

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، مقاومت اسلامی عراق با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد که «مجاهدان ما بامداد چهارشنبه پایگاه نظامی سپیر متعلق به اشغالگران را در سرزمین‌های اشغالی هدف قرار دادند.»

این دومین پایگاه متعلق به رژیم صهیونیستی است که در کمتر از ۲۴ ساعت اخیر از سوی نیروهای مقاومت عراق مورد هدف حملات موشکی و راکتی قرار می‌گیرد.

ساعاتی پیش از این نیز، منابع منطقه‌ای از حمله پهپادی مقاومت اسلامی عراق به پایگاه هوایی عوبدا متعلق به رژیم صهیونیستی خبر داده بودند. در همین ارتباط نیز مقاومت اسلامی عراق اعلام کرد شامگاه سه شنبه پایگاه هوایی ارتش رژیم صهیونیستی «عوبدا» در شمال فلسطین اشغالی را هدف حمله پهپادی قرار داده است.

مقاومت اسلامی عراق تاکید کرد به عملیات‌های خود علیه مواضع و اهداف دشمن صهیونیستی در حمایت از غزه ادامه خواهد داد.

روز یکشنبه گذشته نیز، مقاومت اسلامی عراق با صدور بیانیه‌ای خبر داد که مقر وزارت جنگ رژیم صهیونیستی در سرزمین‌های اشغالی را با پهپاد هدف قرار داده است. شبکه خبری المیادین بامداد یکشنبه اعلام کرد که مقاومت اسلامی عراق با اشاره به انجام این حمله در ماه مبارک رمضان، تاکید کرد که این عملیات‌ها در حمایت از مردم فلسطین استمرار خواهد داشت.

پیش از این، مقاومت اسلامی عراق طی بیانیه‌ای اعلام کرده بود که در حمایت از مردم مقتدر غزه و در پاسخ به کشتار مردم بی‌دفاع آن تاسیات برق رژیم صهیونیستی در «تل‌آویو» را با پهپاد هدف قرار داده است. در این بیانیه با تاکید بر استمرار این حملات برای انهدام اهداف حیاتی دشمن صهیونیستی آمده است که عملیات پهپادی در تکمیل مرحله دوم عملیات مقاومت در برابر اشغالگری و حمایت از مردم غزه و در پاسخ به جنایت و کشتار صهیونیست‌ها علیه غیرنظامیان بی دفاع فلسطینی انجام گرفته است.

کد خبر 6063272

دیگر خبرها

  • هلاکت یک سرکرده داعش در عراق
  • لبنان: پرونده جنایات صهیونیست‌ها را به نهادهای بین‌المللی می‌بریم
  • دومین حمله عراقی‌ها به پایگاه‌های صهیونیستی درکمتر از۲۴ساعت
  • حکیم خواستار اجرای قطعنامه شورای امنیت درباره توقف جنگ غزه شد
  • جزئیات دیدار حکیم با بن‌ سلمان
  • خروج جریان صدر از روند سیاسی عراق/ راهبردی برای بازگشتی دوباره
  • خروج جریان صدر از روند سیاسی عراق؛ راهبردی برای بازگشتی دوباره
  • حکیم: پایان مأموریت ائتلاف بین‌المللی در خاک عراق را خواستاریم
  • دیدار «سید عمار حکیم» با ولیعهد سعودی
  • دیدار حکیم و بن‌سلمان در جده