Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسوول بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان همدان گفت: بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان همدان با ارائه طرح اردو‌های جهادی در حاشیه شهر همدان در «جشنواره شهید ابراهیم هادی» موفق به کسب رتبه برتر شد.

به گزارش گروه استان ها خبرگزاری دانشجو، حمیدرضا قائم‌پناه امروز با اشاره به کسب رتبه برتر بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان همدان در «جشنواره شهید ابراهیم هادی» اظهار کرد: دومین دوره این جشنواره در سال جاری با هدف شناساندن فعالیت‌های دفاتر بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان سراسر کشور برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی به رویکرد این جشنواره اشاره کرد و گفت: رویکرد جشنواره در دو بخش فعالیت‌های عمومی دفاتر بسیج و فعالیت‌های تخصصی دفاتر است؛ از قسمت‌های عمومی جشنواره ارزیابی فعالیت دفاتر در برگزاری اردوهای جهادی، راهیان نور، اربعین و نقشه یاب بوده است.

مسوول بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان همدان با اشاره به تأکیدات رهبر معظم انقلاب در بحث رویکرد نظام تعلیم و تربیت و مسائل آموزش و پرورش، بیان کرد: در بخش تخصصی نیز به مباحث تخصصی آموزش و پرورش و فعالیت دفاتر در این حوزه پرداخته می‌شود.

وی افزود: بخشی از اهداف جشنواره این است که دفاتر فعال در دو بخش عنوان شده شناسایی و تجربیات در نشست‌های مسوولان دفاتر ارائه شود.

قائم‌پناه با اشاره به بخش کارهای خلاق به عنوان یک بخش مجزا در جشنواره تصریح کرد: بخش کارهای خلاق به دفاتر برمی‌گردد که در استان نیز بازخورد داشته و به طور مجزا در نظر گرفته شده است.

وی به فعالیت 98 دفتر بسیج در دانشگاه فرهنگیان کشور اشاره کرد و ادامه داد: طرح‌ها در سه بخش عمومی، تخصصی و خلاقانه از 98 دفتر بسیج در کشور، یک ماه قبل از برگزاری نشست مسوولان دفاتر دفاتر ارسال و داوری با دفاع از طرح‌ها انجام می‌شود.

دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی فرهنگیان کشور در ادامه خاطرنشان کرد: امسال طرح اردوهای جهادی در حاشیه شهر همدان به عنوان طرح برتر جهادی دفاتر بسیج دانشجویی کشور دانشگاه فرهنگیان شناخته شد.

وی در ادامه به برگزاری سومین دوره شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان کشور اشاره کرد و یادآور شد: این دوره ذیل نشست مسوولان دفاتر دانشگاه فرهنگیان شکل گرفت.

قائم‌پناه با اشاره به برگزاری انتخابات شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی فرهنگیان کشور، اظهار کرد: در انتخابات این دوره 10 نفر از 98 عضو برای مدت یک سال انتخاب و از بین 10 عضو  یک نفر به عنوان دبیر شورا انتخاب می‌شود.

وی در پایان یادآور شد: در انتخابات این دوره شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی فرهنگیان کشور با رأی اعضا برای دومین سال متوالی به عنوان دبیر شورا انتخاب شدم.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: دانشگاه فرهنگیان همدان بسیج دانشجویی اردوهای جهادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۳۴۰۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۹ رتبه برتر جشنواره سفیران سلامت برای دانش‌آموزان خوزستانی

ایسنا/خوزستان سرپرست اداره‌کل آموزش و پرورش خوزستان از کسب رتبه‌های برتر مرحله کشوری هشتمین جشنواره سفیران سلامت توسط ۹ دانش‌آموز خوزستانی در خبر داد.

عبدالله حبیبی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: در مرحله کشوری هشتمین جشنواره سفیران سلامت، ۹ دانش‌آموز خوزستانی در رشته های مختلف رتبه‌های برتر را کردند.

وی افزود: آنیتا سرسازی، سارینا مرامی و پارسا فرهادی در دوره دوم متوسطه، بهنوش محمدی درویش‌وند، رقیه محمدیان، ضحی احمدی‌کیا و آریانا بهنام‌فر در دوره متوسطه اول و آیسان نظریان و نیایش آدینه در دوره ابتدایی از خوزستان در این جشنواره مقام‌های برتر را کسب کردند.

حبیبی با بیان اینکه اجرای طرح سفیران سلامت، ارتقای سلامت دانش‌آموزان و جامعه را دنبال می‌کند، گفت: شعار دولت مردمی «پیشگیری مقدم بر درمان» است و معتقدیم دانش‌آموزان می‌توانند در طرح سلامت خانواده در کنار وزارت بهداشت باشند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • کار سخت بسیج برای رفاقت با وزیر/ زلفی‌گل از پس مطالبات بسیج دانشجویی بر می‌آید؟
  • ۹ رتبه برتر جشنواره سفیران سلامت برای دانش‌آموزان خوزستانی
  • مستند ستاره دنباله دار؛ روایت حضور جهادگران اصفهانی در بزنوید لرستان +فیلم
  • این دانش‌آموزان و طلاب از امسال بدون کنکور معلم می‌شوند
  • پذیرش بدون کنکور استعدادهای برتر ملی ‌در دانشگاه فرهنگیان
  • آغاز اجرایی سازی آیین نامه پذیرش استعداد‌های برتر ملی دانشگاه فرهنگیان از خرداد ماه
  • دومین جشنواره سرود فجر بسیج در بوشهر برگزار می‌شود
  • زلفی گل: بیشتر از این در دانشگاه‌ها حضور پیدا کنیم؟/ شوخی وزیر علوم با بسیج دانشجویی + فیلم
  • هر کاری می‌کنیم با بسیج دانشجویی رفیق بشویم نمی‌شود! / بیشتر از این در دانشگاه‌ها حضور پیدا کنیم؟+ فیلم
  • سوالات بسیج دانشجویی از نامزدهای انتخابات برای شناخت بیشتر