Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از شبکه تلویزیونی الجزیره، مایک پامپئو، وزیر امور خارجه آمریکا گفت: «شدیدترین تحریم‌های تاریخ را بر ایران اعمال کرده ایم و کارمان هنوز تمام نشده است.»

مایک پامپئو که در نشست «مسیحیان متحد برای اسرائیل» شرکت کرده بود مدعی شد: «اسرائیل تنها کشور آزاد در خاورمیانه (غرب آسیا) محسوب می‌شود و اعلامیه استقلال آن در بردارنده آزادی دین و آموزش برای همگان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

وی افزود: «دولت آمریکا برای حمایت از مسیحیان عراق و دیگر نقاط دنیا تلاش کرد.»

پامپئو همچنین مدعی شد: «تهران مانع از آزادی دیانت شهروندان خود می‌شود و ما برای تمامی مظلومان ایران دعا می‌کنیم!»

وی در ادامه ادعا‌های خود افزود: «ما اقدام به اعمال سخت‌ترین بسته تحریمی علیه ایران کرده ایم و کارمان هنوز پایان نیافته است. ما جلوی دستیابی نظام ایران به اموالی را که می‌خواست برای نابودی کشور اسرائیل به کار بگیرد گرفته ایم.»

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۳۴۱۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخواست ضدایرانی وزیر امور خارجه رژیم صهیونیستی از انگلیس و فرانسه

وزیر امور خارجه رژیم صهیونیستی در پی پاسخ تلافی‌جویانه ایران به اقدامات متجاوزانه این رژیم از همتایان اروپایی خود خواست که ایران را تحریم کنند.

به گزارش ایسنا، «یسرائیل کاتس» وزیر امور خارجه رژیم صهیونیستی در پی پاسخ تلافی‌جویانه ایران به اقدامات متجاوزانه این رژیم طی عملیات «وعده صادق» از انگلیس و فرانسه خواست تحریم‌هایی را علیه برنامه موشکی ایران اعمال کنند.

خبرگزاری اسپوتنیک در این باره گزارش داد که کاتس پس از گفت‌وگویی تلفنی با همتایان فرانسوی و انگلیسی خود در اظهاراتی ضدایرانی گفت: من به آن‌ها گفتم که زمان آن رسیده است رژیم ایران را تضعیف، (سپاه پاسداران ایران) را سازمانی تروریستی اعلام کنید و تحریم‌های فلج‌کننده‌ای را علیه برنامه موشکی ایران اعمال کنید. ایران باید تاوان بدهد.

انگلیس و فرانسه در رهگیری موشک‌ها و پهپهادهای ایرانی به این رژیم کمک کردند.

این اظهارات کاتس در پی پاسخ مشروع ایران به اقدام متجاوزانه رژیم صهیونیستی علیه ساختمان کنسولگری ایران در دمشق مطرح شد.

ایران با بیش از ۳۰۰ پهپاد و موشک نقاطی در اراضی اشغالی را هدف قرار داد. گستره این عملیات و بی‌سابقه بودن آن مورد توجه رسانه‌ها و تحلیلگران قرار گرفت.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • رویترز: اعمال تحریم‌های نفتی جدید آمریکا علیه ایران بعید است
  • رویترز: بایدن تحریم نفتی را از لیست گزینه‌های پاسخ به ایران خط زده است
  • اتحادیه اروپا امروز اعمال تحریم‌های جدید علیه ایران را بررسی می‌کند
  • درخواست تازه وزیرخارجه اسرائیل از انگلیس و فرانسه
  • مقامات اتحادیه اروپا در حال مذاکره برای اعمال تحریم‌های اقتصادی جدید علیه ایران هستند
  • ادعای اعمال تحریم‌های جدید علیه ایران
  • درخواست ضدایرانی وزیرخارجه اسرائیل از انگلیس و فرانسه
  • پیش‌بینی اعمال تحریم‌های جدید اتحادیه اروپا علیه ایران
  • درخواست ضدایرانی وزیر امور خارجه رژیم صهیونیستی از انگلیس و فرانسه
  • ادعای اعمال تحریم‌های جدید اتحادیه اروپا علیه ایران