Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام رسول برگی از خطبای تبریزی مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی شد.

برگی جانشین حجت الاسلام حسین تقی زاده در شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان آذربایجان شرقی شد.

حجت الاسلام حسین تقی زاده بعد از سالها از شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی خداحافظی کرده و جای خود را به روحانی جوان تر از خود می دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما در دیگر تغییر مدیریتی استان، گفته می شود سیدشهاب الدین حسینی مدیرکل فعلی تبلیغات اسلامی استان آذربایجان شرقی که پیش از مدیریت اوقاف و امور خیریه استان را برعهده داشت، بار دیگر به عنوان مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان آذربایجان شرقی معرفی می شود.

کد خبر 4661658

منبع: مهر

کلیدواژه: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی تبلیغات سازمان تبلیغات اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۳۵۳۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معارف قرآن باید در زندگی مردم جاری باشد

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام غلامحسین حقانی مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان در آئین اختتامیه طرح محله‌های قرآنی اظهار داشت: قرآن کتاب زندگی است و هر آنچه که نیاز داشته باشیم در آن برای هدایت بشریت و تمرین بهتر زیستن آمده است.

وی با بیان اینکه قرآن کتابی تشریفاتی نیست، افزود: یکی از ایرادهایی که داریم این است که قرآن را شیک و مجلسی استفاده می‌کنیم و آن را منحصر در مراسم خاصی چون عقد و عزا کرده‌ایم.

حجت‌الاسلام حقانی ادامه داد: قرآن برای قرار گرفتن روی داشبورد خودروها یا خاک خوردن روی طاقچه خانه‌ها نازل نشده است بلکه این اعجاز از سوی خداوند برای یاددان راه و رسم درست زندگی کردن به مردم آمده است و باید در تمام ابعاد زندگی مردم جاری و ساری شود.

وی با تاکید بر لزوم تلاش برای افزایش انس مردم با قرآن عنوان کرد: در ماه مبارک رمضان تلاش کردیم ذیل اجرای طرح محله‌های قرآنی که سازمان تبلیغات نیز در آن دخیل بود مردم را بیشتر با قرآن آشنا کنیم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان خاطرنشان‌کرد: در این ماه پر خیر و برکت در سطح محلات آیات کلیدی قرآن به مردم آموزش داده شد چرا که شاید برای همه مقدور نباشد حافظ کل قرآن شوند اما همه می‌توانند با فراگیری آیاتی از قرآن زندگی خود را تغییر دهند.

کد خبر 6078742

دیگر خبرها

  • رتبه اول آذربایجان شرقی در معرفی خط اعتباری مکانیزاسیون کشاورزی دام و طیور
  • «حجت الاسلام حسن خواه» رابط اداره تبلیغات اسلامی خمام شد
  • برگزاری بزرگ‌ترین و مهم‌ترین رویداد فرهنگی - ورزشی آذربایجان شرقی ۲۸ اردیبهشت در کلیبر
  • اعضای هیأت رئیسه کیک بوکسینگ imao آذربایجان شرقی معرفی شدند
  • معارف قرآن باید در زندگی مردم جاری باشد
  • هرس شاخه های درختان سیب در شهرستان مراغه
  • روسای جدید پلیس فتا و پلیس مبارزه با موادمخدر آذربایجان شرقی معرفی شدند
  • بیانیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در حمایت از عملیات سپاه علیه اسرائیل
  • عملیات وعده صادق پایانی خفت بار بر هژمونی آمریکای جنایتکار و اسرائیل غاصب در منطقه بود
  • اجتماع مردم ایلام در حمایت از مجازات رژیم صهیونیستی