Web Analytics Made Easy - Statcounter

مرکز ماهر اعلام کرد: اپلیکیشن به‌روزرسانی اندروید با نام «Updates for Samsung» جعلی است. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،   مرکز ماهر با اعلام هشدار به کاربران ایرانی در اطلاعیه‌ای آورده است: اپلیکیشن جعلی به‌روزرسانی ‫اندروید با عنوان ‫«Updates for Samsung» که از طریق فروشگاه گوگل پلی منتشر شده است تا به حال بیش از ۱۰ میلیون تلفن همراه اندرویدی را آلوده کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این اپلیکیشن در فروشگاه‌های اپلیکیشن ایرانی نیز منتشر شده و توسط حدود ۳۰ هزار نفر دریافت شده است. این اپلیکیشن هیچ ارتباطی با شرکت سامسونگ ندارد.

کاربران می‌توانند در این اپلیکیشن نسخه خاص Firmware خود را جستجو کنند و اپلیکیشن در ازای ارائه به‌روزرسانی مربوطه، درخواست پرداخت پول می‌کند.

محققی از گروه امنیتی CSIS، جزئیات این اپلیکیشن جعلی را منتشر کرده و آن را به فروشگاه گوگل پلی گزارش داده است. در حال حاضر این اپلیکیشن از فروشگاه گوگل پلی حذف شده است.

اطلاع رسانی جهت حذف این اپلیکیشن به فروشگاه‌های ایرانی نیز صورت گرفته است.

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: ماهر اپلیکیشن سامسونگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۳۵۵۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش‌بینی رشد دوبرابری اندروید نسبت به iOS در سال ۲۰۲۴

ایتنا - ​​​​​​​با تغییرات بازار تلفن هوشمند، اندروید در سال ۲۰۲۴، رشد قابل توجهی خواهد داشت که دو برابر روند iOS اپل خواهد بود.
آیفون برای مدت طولانی، حضور پرقدرتی در آمریکا داشت اما اپل در سال‌های اخیر، شاهد رشد قابل ملاحظه در بازار جهانی هم بوده است. در نتیجه، سهم بازار اندروید با وجود داشتن اکثریت جهانی، کاهش یافت.

به گزارش ایتنا از ایسنا، اما اکنون شرکت تحقیقاتی آی دی سی پیش‌بینی کرده است اندروید در طول سال ۲۰۲۴، به شکل قابل ملاحظه‌ای، سریع‌تر از iOS رشد خواهد کرد.

نابیلا پوپال، مدیر تحقیقات آی دی سی به شبکه سی‌ان‌ان گفت: اندروید، امسال دو برابر سریع‌تر از iOS، رشد خواهد کرد. فروش اپل در سه ماهه اول سال ۲۰۲۴، به دلیل فروش کمتر در چین، ۱۰ درصد کاهش داشت و این شرکت، جایگاه برترین سازنده گوشی را به سامسونگ واگذار کرد.

بازگشت سامسونگ به جایگاه برتر، اتفاق مهمی است و انتظار می‌رود اندروید، امسال دو برابر سریع‌تر از iOS، رشد کند.

بر اساس گزارش پایگاه فناوری ۹to۵google، در این بین، اپل در آمریکا با شکایت وزارت دادگستری روبروست که مدعی است این شرکت با آیفون، انحصاری را در بازار ایجاد کرده است و باید شیوه‌های ضد رقابتی خود را تغییر دهد.

دیگر خبرها

  • کتاب اولویت‌های پیشنهادی مجلس دوازدهم منتشر شد
  • چرا وام سرباز ماهر و ازدواج پرداخت نمی شود؟
  • تصاویر واقعی از گوگل پیکسل ۸A منتشر شد/ پرچمدار گوگل در رنگ‌های جدید در راه است
  • افتتاح حساب ارزی در اپلیکیشن «بام» ممکن شد
  • پرورش نیروی کار ماهر در ۵۵۱ هنرستان در خوزستان
  • افتتاح حساب ارزی در اپلیکیشن «بام» ممکن شد
  • ۷ اپلیکیشن انحصاری اندروید که آیفون از آن‌ها محروم است
  • مجرم دستگیر شد/ باتری گوشی‌های اندرویدی چرا خالی می‌شوند؟
  • پیش‌بینی رشد دوبرابری اندروید نسبت به iOS در سال ۲۰۲۴
  • خرید آنلاین مواد کامپوزیت دندان از معتبر ترین فروشگاه های اینترنتی