Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - دومين مرحله از سومين جشنواره طلايي مشترک بانک تجارت و شرکت کارت اعتباري ايران کيش ويژه مراکز تجاري منتخب در سراسر کشور آغاز شد.
به گزارش خبرگزاري آريا، دومين مرحله از سومين جشنواره طلايي ايران کيش وبانک تجارت از نيمه تيرماه آغاز و تا هشتم شهريورماه ادامه خواهد داشت.
اين جشنواره از ابتداي سال 98 در مراکز تجاري استان هاي تهران، البرز، هرمزگان ، آذربايجان شرقي، گيلان،خوزستان،خراسان رضوي برگزار مي شود .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


دراين دوره از جشنواره به قيد قرعه براي خريداراني که با کارت بانکي خود در طول زمان برگزاري جشنواره در مراکز تجاري اين استان ها از طريق پذيرندگاني که داراي پايانه هاي فروش شرکت ايران کيش متصل به حساب هاي بانک تجارت مي باشند خريد نمايند ده ها کارت هديه 1.000.000 ريالي و همچنين به پذيرندگان ده ها جايزه 5.000.000 ريالي اهدا خواهد شد.
جايزه ويژه اين جشنواره اهداي ده ها خودرو کيا ريو، داماي ايکس 5 و پژو 206 در مراکز تجاري اين استان ها مي باشد که در چهارمين و آخرين مرحله به برنده خوش شانس اهدا خواهد شد.
-->

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۳۵۶۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارگردانی که هرچه ساخت ماندگار شد + فیلم

مجید مجیدی، کارگردان، فیلمنامه نویس و بازیگر ایرانی، از سال ۱۳۵۹ فعالیت حرفه‌ای خود را آغاز نمود. وی با ساخت فیلم بچه‌های آسمان، جزء پنج نامزد نهایی دریافت جایزه بهترین فیلم خارجی زبان اسکار ۱۹۹۸ بود و نخستین کارگردان ایرانی است که نامزد دریافت جایزه اسکار شده است.

وی با چهار سیمرغ بلورین بهترین کارگردانی جشنواره فیلم فجر، رکورددار دریافت این جایزه در میان کارگردانان ایرانی به شمار می‌رود. اولین فیلم بلند وی به نام بدوک در سال ۱۳۷۰ برنده جایزه جشنواره فجر شد.

از جمله آثار برتر مجید مجیدی می‌توان به خورشید، آن‌سوی ابرها، بید مجنون، محمد رسول الله، پدر، رنگ خدا، باران و آواز اشاره کرد. مجید مجیدی طی دوران فعالیت خود، جوایز بسیاری همچون جایزه هولدن برای بهترین فیلمنامه، جایزه ویژه هیئت داوران جشنواره فیلم تورین، جایزه دلفین طلایی جشنواره بین المللی فیلم فستوریا، سیمرغ بلورین بهترین فیلم جشنواره فیلم فجر و جایزه بزرگ هیئت داوران بنیاد فیلم آمریکا را از آن خود کرده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • برترین‌های جشنواره فیلم شهرنما تجلیل شدند
  • حضور ۹۰ بازیکن و مربی در سومین مرحله جشنواره مینی بسکتبال کشور
  • عراق؛ شریک تجاری همیشگی ایران/ پیش بینی رشد ۱۵ درصدی صادرات
  • هدفگذاری تجارت ۷۰۰ میلیون دلاری بین ایران و تاجیکستان
  • برگزاری اختتامیه چهارمین جایزه ملی داستان حماسی در خرداد
  • کارگردانی که هرچه ساخت ماندگار شد + فیلم
  • برگزاری سومین جشنواره ملی زیبایی شتر در انبارالوم
  • انبار الوم میزبان سومین جشنواره ملی زیبایی شتر
  • بزرگداشت اصغر فرهادی در جشنواره کلمبیایی
  • حضور بیش از ۲ هزار شرکت تجاری در ششمین نمایشگاه اکسپوی ایران