Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-25@12:36:33 GMT

برای سربازان فراری برگ اعزام مجدد صادر می‌شود؟

تاریخ انتشار: ۱۸ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۳۳۵۸۲۴

درباره صدور مجدد برگ اعزام به خدمت سربازان فراری بیشتر بدانید.

به گزارش «تابناک» به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، سربازان فراری درباره امکان دوباره پست کردن دفترچه برای اعزام به خدمت سوالاتی دارند که باید بدانند: بر اساس قوانین برای سرباز فراری برگ اعزام به خدمت صادر نمی‌شود و فرد باید خودش را به یگان قبلی معرفی کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اگر کسی از خدمت فرار کرده باشد، باید به آخرین یگان خدمتی خود مراجعه کند و در صورت مراجعه خود فرد تسهیلاتی در نظر گرفته شده و تخفیفاتی به افراد تعلق می گیرد که می توانند مشغول خدمت شوند و پرونده قضایی شان هم با تخفیف ویژه انجام می‌شود و اجازه می‌دهند که افراد به راحتی خدمتشان را به اتمام برسانند.

همچنین برخی از مشمولان خدمت وظیفه عمومی که فاصله محل خدمتشان از محل سکونت بیش از ۸۰۰ کیلومتر می‌باشد و ۲۱ ماه خدمت می‌کنند، باتوجه به میزان فاصله محل سکونت درباره کسر شدن مدت زمان خدمت خود سوالاتی دارند که در این گزارش پاسخ خواهیم داد.

مطابق قوانین موجود در ارتباط با سربازی و خدمت وظیفه عمومی، فاصله محل سکونت تا محل خدمت برای مدت زمان سربازی ملاک نیست، بلکه در صورت محروم بودن محل خدمت ۲ ماه کسر می‌شود.

منبع: تابناک

کلیدواژه: سربازی سرباز فراری یگان خدمتی کسر از خدمت مسجد سلیمان امانوئل مکرون جیسون رضائیان بنیاد مستضعفان زلزله پرویز فتاح شیخ دیاباته گام دوم برجام جنگل های هیرکانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۳۵۸۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری قاتل فراری حادثه قتل در مهاباد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز مهاباد، عتباتی افزود: دو روز گذشته در پی درگیری خانوادگی در مهاباد یک فقره قتل به وقوع پیوست که در اثر آن یک نفر به قتل رسید و عامل قتل متواری شده بود.

او اضافه کرد: با پیگیری و دستور مقام قضایی و هماهنگی مطلوب با نیروی انتظامی و پلیس آگاهی قاتل در یکی از شهر‌های اطراف شناسایی و دستگیر و با قرار قانونی بازپرس روانه زندان شد.

دیگر خبرها

  • فردا؛ آخرین مهلت نام‌نویسی در امریه سربازی مرکز جذب وزارت علوم
  • وزارت راه : ۴٩ درصد از جمعیت ایران بر روی فرونشست و مجاور آن سکونت دارد
  • فردا آخرین مهلت ثبت نام در امریه سربازی مرکز جذب وزارت علوم
  • از این فراری فقط 31 دستگاه در جهان وجود دارد (عکس)
  • تمدید ثبت نام امریه سربازی در وزارت علوم تا ۶ اردیبهشت
  • پلیس مانع فروش سکه‌های دوره اشکانی شد
  • وزیر خارجه مصر: باید از تشکیل کشور فلسطین حمایت شود
  • هوشیاری پلیس فسا مانع از فروش سکه‌های دوره اشکانی شد
  • چرا وام سرباز ماهر و ازدواج پرداخت نمی شود؟
  • دستگیری قاتل فراری حادثه قتل در مهاباد