Web Analytics Made Easy - Statcounter

اعضای شورای اسلامی شهر تهران در جلسه هم اندیشی امروز سه‌شنبه موضوع احضار محمدجواد حق شناس به دادسرا را مورد بحث و بررسی قرار دادند.

به گزارش ایسنا، محسن هاشمی رفسنجانی پیش از آغاز یکصد و پنجاه و چهارمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران در جمع خبرنگاران و در تشریح موضوع جلسه هم اندیشی اعضای شورا، گفت: در جلسه امروز هم اندیشی موضوع احضار آقای حق شناس به دادسرا مورد بحث و بررسی قرار گرفت و ایشان توضیحاتی را ارائه کردند و اعضا نیز نظرات خود را عنوان کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس شورای اسلامی شهر تهران در خصوص احضار اعضای شورا و نامه‌نگاری با قوه قضاییه در این خصوص گفت: بنده فعلاً صحبتی نمی‌کنم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: دادسرای فرهنگ و رسانه شوراي شهر تهران محمدجواد حق شناس بازداشت حق شناس محسن هاشمی رفسنجانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۳۶۰۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری جلسه هم اندیشی دفاتر انرژی بلوک ۱ کشور

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  در این جلسه که به ریاست مهندس شریفی مدیر دفتر سیستم‌های کنترل و انرژی شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور برگزار شد، در خصوص بررسی عملکرد شاخص دفاتر انرژی آب و فاضلاب ۴ استان انجام و پس از ارائه گزارشات، موارد مطرح شده مورد بحث و گفتگو قرار گرفت.

همچنین در این جلسه برنامه‌های اجرایی این دفتر در سال ۱۴۰۳ مورد یحث و گفتگو قرار گرفت و تصمیمات لازم اتخاذ شد.
همچنین در این جلسه در خصوص کاهش مصرف انرژی، پایداری برق و کاهش ریسک در تجهیزات بخش انرژی، چرخه طول عمر الکترو پمپ و افرایش راندمان، بازسازی تاسیسات با ریسک بالا، افزایش تاب آوری تاسیسات از نظر انرژی و نیز بروز رسانی سند پایداری برق در سال ۱۴۰۳ موارد لازم مطرح و تصمیمات لازم گرفته شد.

دیگر خبرها

  • آغاز به کار هیئت امنای محلات در ۳۵۲ محله شهر تهران
  • برگزاری بیست و دومین اجلاس رسمی شورای اسلامی استان خراسان رضوی
  • سیدحسین در دادسرا فرهنگ و رسانه
  • کاپیتان استقلال با شکایت فراجا به دادسرا رفت
  • تذکر رئیس شورا به برخی بانک‌ها
  • رای اعضای شورای شهر به استیضاح شهردار ارومیه
  • نخستین نشست هم‌اندیشی اعضای هیئت علمی گروه‌های آموزشی هنر، ارتباطات و رسانه
  • نشست هم‌اندیشی اعضای هیئت علمی گروه‌های آموزشی هنر، ارتباطات و رسانه
  • برگزاری جلسه هم اندیشی دفاتر انرژی بلوک ۱ کشور
  • حمایت شورای شهر بجنورد از برنامه‌های عملیاتی شهردار مرکز استان